Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=323882&B=REGIONMIDT
Udbyder
Region Midtjylland
Vindere
udstyr til væskekromatografi-tandemmassespektrometri (LC/MS-MS)
(29.07.2022)
AB Sciex ApS
Brønshøj
udstyr til væskekromatografi-tandemmassespektrometri (LC/MS-MS)
Region Midtjylland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190925
Postadresse: Skottenborg 26
By: Viborg
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 8800
Land: Danmark
Kontaktperson: Karen SInger Eiskjær Johansen
E-mail: karen.johansen@stab.rm.dk
Telefon: +45 40412610
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
CVR-nummer: 29190623
Postadresse: Kongens Vænge 2
By: Hillerød
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 3400
Land: Danmark
E-mail: indkoeb@regionh.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.regionh.dk
Del II: Genstand
udstyr til væskekromatografi-tandemmassespektrometri (LC/MS-MS)
Indeværende udbud er med henblik på indgåelse af en rammeaftale på udstyr til væskekromatografi-tandemmassespektrometri (LC/MS-MS) til følgende analyser: Vitamin A, Vitamin E, Vitamin D, MMA, Androgener, Østradiol, Uracil, Antiepeleptika og Psykofarmaka. Udstyret er til udvalgte biokemiske afdelinger i Region Midtjylland. Hertil forventes indkøb af 4 stk. udstyr i rammeaftalens løbetid (2 år plus mulighed for forlængelse i 2 gange 12 måneder). Region Hovedstaden er med på option. Hertil forventes indkøb af 8 stk. udstyr i rammeaftalens løbetid.
Indeværende udbud er med henblik på indgåelse af en rammeaftale på udstyr til væskekromatografi-tandemmassespektrometri (LC/MS-MS) til følgende analyser: Vitamin A, Vitamin E, Vitamin D, MMA, Androgener, Østradiol, Uracil, Antiepeleptika og Psykofarmaka. Udstyret er til udvalgte biokemiske afdelinger i Region Midtjylland. Hertil forventes indkøb af 4 stk. udstyr i rammeaftalens løbetid (2 år plus mulighed for forlængelse i 2 gange 12 måneder). Region Hovedstaden er med på option. Hertil forventes indkøb af 8 stk. udstyr i rammeaftalens løbetid.
Denne rammeaftale kan forlænges med 2 x 12 måneder.
Udbuddet omfatter for hver leverance (system) desuden følgende optioner:
Udstyrsoptioner (hardware og software) som anført i Kravspecifikationen Bilag 1,
Option på demontering, bortskaffelse og tilbagekøb af eksisterende udstyr som anført i Kravspecifikationen Bilag 1,
Tilkøbsoptioner, vilkår fremgår af Bilag 3 og Udkast til kontrakt i øvrigt
Uddannelsesoptioner, vilkår fremgår af Bilag 3 og Udkast til kontrakt i øvrigt,
Serviceoptioner, vilkår fremgår af Bilag 3 og Udkast til kontrakt i øvrigt,
Reservedele, vilkår fremgår af Bilag 6 og Udkast til kontrakt i øvrigt.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der henvises til kontraktens pkt. 38 vedr. særlige bestemmelser ifm. Covid-19.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede eSourcing-system, CTM fra EU-Supply. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT. Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail.
Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i EU-Supply. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger [Tilbudsgiver/Ansøger] sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, og der klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud.
Bemærk venligst, at både ordregivers og [Tilbudsgivers/Ansøgers] handlinger logges i systemet.
Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supply's Support på telefon 70 20 80 14 eller mail til dksupport@eu-supply.com
Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via spørgsmål/svar-modulet inde i systemet. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle.
Udbuddet omfatter følgende ordregivere (ordregivernes hovedadresser fremgår ovenfor under Del I.1):
- Region Midtjylland, der er udbuddets tovholder og dermed ansvarlig for udbudsprocessen
- Region Hovedstaden
Postadresse: Nævnenes Hus, Tolboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Klage over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: http://www.kfst.dk