Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Syddansk Universitet
Vindere
Elektroniske Komponenter med udstyr og tilbehør
(23.05.2022)
RS Components A/S
Nattergalevej 6
2400 København NV
Elektroniske Komponenter med udstyr og tilbehør
Syddansk Universitet
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29283958
Postadresse: Indkøb og Udbud
By: Odense M
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 5230
Land: Danmark
Kontaktperson: Søren Andersen
E-mail: soan@sdu.dk
Telefon: +45 93507080
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/172198501.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.sdu.dk/
CVR-nummer: 29 10 23 84
Postadresse: Fredrik Bajers Vej 5
By: Aalborg
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9000
Land: Danmark
E-mail: aau@aau.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.aau.dk
Postadresse: Anker Engelunds Vej 1
By: Kgs. Lyngby
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 8000
Land: Danmark
E-mail: dtu@dtu.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.dtu.dk
Del II: Genstand
Elektroniske Komponenter med udstyr og tilbehør
Formålet med udbuddet er at konkurrenceudsætte Aalborg Universitet, Aarhus Universitet, Danmarks Tekniske Universitet og Syddansk Universitets forbrug af Elektroniske Komponenter med udstyr og tilbehør til teknisk forskning og værkstedsøvelser mv. til studerende på tekniske uddannelser ved de højere læreanstalter.
Elektroniske komponenter med udstyr og tilbehør indbefatter følgende kategorier:
Test & Måleudstyr, Udviklingsværktøj og single board computere, Automation & Styring, Kabler og ledninger, Stik og sokler, Strømforsyninger og transformere, Elektronik værktøj, Halvledere, Loddeudstyr, Tilbehør til computer og printer, Pneumatik & Hydraulik, Mekaniske dele og rå-materialer, batterier & opladere, Passiver komponenter, Skruer og fittings, Skabe og styrepulte, Rør og slanger, Ventilation og køling (HVAC), Display, LED- og lyslederkomponenter, Relæer, ESD-sikring, renrum printfremstilling og PCB - fremstilling, Sikringer og sikringsafbrydere, Lyskilder og lysregulatorer, Afbrydere og omskiftere, Låse og låsetilbehør, Produkter til rengøring og vedligeholdelse, sikkerheltsskilte.
For nærmere information se udbudsbetingelser og tilbudsliste.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Omsætning: Tilbudsgiver skal som minimum have en gennemsnitlig årlig omsætning Elektroniske Komponenter med udstyr og tilbehør på 15 mio. DKK ekskl. moms. i de seneste tre afsluttede regnskabsår.
Finansielle nøgletal: Gennemsnitlig soliditetsgrad skal have været positiv set over de seneste 3 år (soliditetsgrad = Egenkapital i alt / passiver i alt
Minimum 2 sammenlignelige referencer fra de seneste 3 år indenfor området. Med sammenlignelige referencer menes udførte leverancer til virksomheder, kommuner, regioner, universiteter mv. som ligner de i udbuddet omfattede ydelser, hvad angår type og omfang. Referencerne kan derved både være fra opgaver til det offentlige og til det private marked. Ordregiver forbeholder sig ret til at tage kontakt til de nævnte referencer, hvis dette skønnes nødvendigt.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Rammeaftalen forventes genudbudt i 2026.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk