23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2022/S 025-060502
Offentliggjort
04.02.2022
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Syddansk Universitet

Vindere

Elektroniske Komponenter med udstyr og tilbehør

(23.05.2022)
RS Components A/S
Nattergalevej 6
2400 København NV

Elektroniske Komponenter med udstyr og tilbehør


Syddansk Universitet

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Syddansk Universitet
CVR-nummer: 29283958
Postadresse: Indkøb og Udbud
By: Odense M
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 5230
Land: Danmark
Kontaktperson: Søren Andersen
E-mail: soan@sdu.dk
Telefon: +45 93507080
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/172198501.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.sdu.dk/
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Aalborg Universitet
CVR-nummer: 29 10 23 84
Postadresse: Fredrik Bajers Vej 5
By: Aalborg
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9000
Land: Danmark
E-mail: aau@aau.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.aau.dk
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Aarhus Universitet
CVR-nummer: 31119103
Postadresse: Nordre Ringgade 1
By: Aarhus C
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8000
Land: Danmark
E-mail: au@au.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.au.dk
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Danmarks Tekniske Universitet
Postadresse: Anker Engelunds Vej 1
By: Kgs. Lyngby
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 8000
Land: Danmark
E-mail: dtu@dtu.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.dtu.dk
I.2) Information om fælles indkøb
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://permalink.mercell.com/172198501.aspx
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://permalink.mercell.com/172198501.aspx
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Uddannelse

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Elektroniske Komponenter med udstyr og tilbehør

II.1.2) Hoved-CPV-kode
31711100 Elektroniske komponenter
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Formålet med udbuddet er at konkurrenceudsætte Aalborg Universitet, Aarhus Universitet, Danmarks Tekniske Universitet og Syddansk Universitets forbrug af Elektroniske Komponenter med udstyr og tilbehør til teknisk forskning og værkstedsøvelser mv. til studerende på tekniske uddannelser ved de højere læreanstalter.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 32 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Elektroniske komponenter med udstyr og tilbehør indbefatter følgende kategorier:

Test & Måleudstyr, Udviklingsværktøj og single board computere, Automation & Styring, Kabler og ledninger, Stik og sokler, Strømforsyninger og transformere, Elektronik værktøj, Halvledere, Loddeudstyr, Tilbehør til computer og printer, Pneumatik & Hydraulik, Mekaniske dele og rå-materialer, batterier & opladere, Passiver komponenter, Skruer og fittings, Skabe og styrepulte, Rør og slanger, Ventilation og køling (HVAC), Display, LED- og lyslederkomponenter, Relæer, ESD-sikring, renrum printfremstilling og PCB - fremstilling, Sikringer og sikringsafbrydere, Lyskilder og lysregulatorer, Afbrydere og omskiftere, Låse og låsetilbehør, Produkter til rengøring og vedligeholdelse, sikkerheltsskilte.

For nærmere information se udbudsbetingelser og tilbudsliste.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 40
Pris - Vægtning: 60
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 32 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Omsætning: Tilbudsgiver skal som minimum have en gennemsnitlig årlig omsætning Elektroniske Komponenter med udstyr og tilbehør på 15 mio. DKK ekskl. moms. i de seneste tre afsluttede regnskabsår.

Finansielle nøgletal: Gennemsnitlig soliditetsgrad skal have været positiv set over de seneste 3 år (soliditetsgrad = Egenkapital i alt / passiver i alt

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Minimum 2 sammenlignelige referencer fra de seneste 3 år indenfor området. Med sammenlignelige referencer menes udførte leverancer til virksomheder, kommuner, regioner, universiteter mv. som ligner de i udbuddet omfattede ydelser, hvad angår type og omfang. Referencerne kan derved både være fra opgaver til det offentlige og til det private marked. Ordregiver forbeholder sig ret til at tage kontakt til de nævnte referencer, hvis dette skønnes nødvendigt.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med flere aktører
Højeste antal påtænkte deltagere i rammeaftalen: 2
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 04/03/2022
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Tilbud skal være gyldige indtil: 05/09/2022
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 04/03/2022
Tidspunkt: 12:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: ja
Skønnet tidsplan for offentliggørelse af yderligere bekendtgørelser:

Rammeaftalen forventes genudbudt i 2026.

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage

regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem

der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for

beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at

ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har

indgået en kontrakt.

Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den

dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette

ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,

jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige

angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
31/01/2022

Send til en kollega

0.047