Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Det Digitale Folkebibliotek
Vindere
Lånerstatus og Brugerprofil
(25.03.2022)
Aarhus Kommune
Rådhuspladsen 2
8000 Århus C
Lånerstatus og Brugerprofil
Det Digitale Folkebibliotek
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 41344121
Postadresse: Nyropsgade 3
By: København V
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 1602
Land: Danmark
Kontaktperson: Amanda Johanne Skov
E-mail: ri1c@kk.dk
Telefon: +45 51538789
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/167168744.aspx
Internetadresse for køberprofilen: https://detdigitalefolkebibliotek.dk/
Del II: Genstand
Lånerstatus og Brugerprofil
Delprojektet Lånerstatus og Brugerprofil er en del af den samlede opgradering af folkebibliotekernes nye hjemmesideløsning DDB CMS NEXT. Delprojektet skal give låneren mulighed for at betjene sig selv, ved at etablere funktionerne Lånerstatus og Brugerprofil på hjemmesideløsningen, så lånerne bl.a. kan se deres staminformation, ændre indstillinger, se hvilke fysiske eller digitale materialer de har lånt eller er i gang med at læse og betale mellemværender.
Formålet med funktionerne i Lånerstatus og Brugerprofil er at gøre brugerne i stand til at betjene sig selv. Under funktionen Lånerstatus kan brugeren, efter at have logget ind, se en oversigt over sine aktiviteter såsom lån og reserveringer samt mulighed for at se digitale lån. Brugerne skal fx kunne se sin lånerstatus for de fysiske eller digitale materialer de har lånt, se hvornår fysiske materialer skal afleveres og se om de skal betale mellemværender ved for sent eller ikke afleverede materialer. I modsætning til det nuværende DDB-CMS er der et større fokus på at inspirere brugerne under Lånerstatus ved bl.a. at indføre et dashboard med materialeforslag.
Under Brugerprofil kan brugeren, efter at have logget ind, se deres staminformation og brugeren får mulighed for at tilvælge funktioner, der omfatter persondata, samt se og ændre forskellige indstillinger.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ansøger skal opfylde mindstekrav til egnethed, der er fastsat i henhold til udbudslovens § 140. Ansøger skal afgive følgende oplysninger, som et foreløbigt bevis for, at ansøger opfylder mindstekrav til egnethed i relation til teknisk og faglig formåen:
- Tilbudsgiver skal aflevere minimum én reference vedrørende it-udvikling af CMS eller lignende, der er udført eller igangværende inden for et år inden tilbudsfristen.
- Tilbudsgiver skal aflevere minimum én reference vedrørende it-udviklingsopgaver med integration til it-biblioteksinfrastruktur eller lignende, der er udført eller igangværende inden for tre år inden tilbudsfristen.
- Der skal maksimalt fremlægges tre referencer, uanset om tilbudsgiver er en enkelt virksomhed, om tilbudsgiver baserer sig på andre enheders tekniske formåen, eller om der er tale om en sammenslutning af virksomheder. Såfremt der angives mere end tre referencer, vil der alene blive lagt vægt på de første tre referencer angivet i tilbuddet.
- Hver reference bedes indeholde en kort beskrivelse af den udførte leverance, herunder:
Omfanget af ydelserne, tilbudsgivers rolle(r) i udførelsen af de enkelte ydelser under leverancen og tilbudsgiver bedes for hver reference angivet den økonomiske værdi af leverancen (beløb), dato for leverancen, samt navn på kunden (modtager). Det kan både være afsluttede og igangværende referencer.
Tilbudsgiver skal aflevere minimum én reference vedrørende it-udvikling af CMS eller lignende, der er udført eller igangværende inden for et år inden tilbudsfristen.
Tilbudsgiver skal aflevere minimum én reference vedrørende it-udviklingsopgaver med integration til it-biblioteksinfrastruktur eller lignende, der er udført eller igangværende inden for tre år inden tilbudsfristen.
Del IV: Procedure
København
Der er ikke mulighed for at overvære åbning af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk