Fakta om udbudet
Udbyder
Rigspolitiet
Rammeaftale på radioudstyr
Rigspolitiet
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 17143611
Postadresse: Polititorvet 14
By: København V
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 1567
Land: Danmark
Kontaktperson: Koncernindkøb
E-mail: cgr013@politi.dk
Telefon: +45 30449765
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/162008722.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.politi.dk/
Del II: Genstand
Rammeaftale på radioudstyr
Dansk Politi anvender radioenheder til al kommunikation indbyrdes mellem aktive betjente og mellem aktive betjente og vagtcentralen. Radioenhederne - i daglig tale kaldet SINE-radioer - anvendes i kombination med diverse tilbehør (radioudstyr).
Udbuddet omfatter en rammeaftale på anskaffelse af dette radioudstyr til ordregivers radioer. Anskaffelsen omfatter udstyr i form af tasker og såkaldt garniture (earplugs, mikrofoner, PTT mm.). Der henvises til udbudsmaterialet for nærmere oplysninger.
Rammeaftalen er opdelt i to delaftaler:
Delaftale 1: Standard
Delaftale 2: Taktisk
Tilbudsgiver skal ansøge om prækvalifikation samt afgive særskilt tilbud pr. delaftale. Tilbudsgiver kan afgive tilbud på én eller begge delaftaler.
Hver delaftale indgås med én leverandør.
Delaftale 1 Standard
Dansk Politi anvender radio-enheder til al kommunikation indbyrdes mellem aktive betjente og mellem aktive betjente og vagtcentralen. Radioenhederne - i daglig tale kaldet SINE-radioer - anvendes i kombination med diverse tilbehør.
Delaftalen omfatter tilbehør i form af tasker og såkaldt garniture (ear-plugs, mikrofoner, PTT mm.) til brug for de af rammeaftalen omfattede rekvirenter. Der henvises til udbudsmaterialet, særligt Bilag 1 Kravspecifikation.
Tilbudsgiver bedes være opmærksom på, at der i tilbudsevalueringen indgår vareprøver.
For yderligere oplysninger til udbuddet henvises til det offentliggjorte udbudsmateriale.
Ansøger skal anmode om prækvalifikation for den pågældende delaftale. Jf. i øvrigt punkt VI.3).
Delaftale 2 Taktisk
Dansk Politi anvender radio-enheder til al kommunikation indbyrdes mellem aktive betjente og mellem aktive betjente og vagtcentralen. Radioenhederne - i daglig tale kaldet SINE-radioer - anvendes i kombination med diverse tilbehør.
Delaftalen omfatter tilbehør i form af tasker og såkaldt garniture (ear-plugs, mikrofoner, PTT mm.) til brug for de af rammeaftalen omfattede rekvirenter. Der henvises til udbudsmaterialet, særligt Bilag 1 Kravspecifikation.
Tilbudsgiver bedes være opmærksom på, at der i tilbudsevalueringen indgår vareprøver.
For yderligere oplysninger til udbuddet henvises til det offentliggjorte udbudsmateriale.
Ansøger skal anmode om prækvalifikation for den pågældende delaftale. Jf. i øvrigt punkt VI.3).
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Rammeaftale på radioudstyr
Del VI: Supplerende oplysninger
Ordregiver annullerer udbuddet (begge delaftaler) grundet fejl i udbudsmaterialet.
Interesserede økonomiske aktører bedes være opmærksomme på, at udbuddet snarligt vil blive publiceret på ny.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk