Fakta om udbudet
Udbyder
Fælles Service Center
annullering af udbud af Websystem
Fælles Service Center
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 41636742
Postadresse: Søllingsvej 7
By: Horsens
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8700
Land: Danmark
Kontaktperson: Maiken Ulsøe
E-mail: maul@aarhus.dk
Telefon: +45 41872069
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/7bddc474-94ad-43ec-961e-27660b16f03c/homepage
Del II: Genstand
annullering af udbud af Websystem
Udbud vedrørende indkøb af Websystem til håndtering af bestilling af diverse produkter inden for sundhedssektoren. Ved kontraktstart vil der alene være tale om bestillinger af stomiprodukter, men undervejs i kontraktperioden vil der tilgå andre produktområder, som også vil skulle bestilles via Websystemet.
Nærværende bekendtgørelse omfatter annullering af udbuddet af websystem
Udbuddet indeholder følgende optioner, som Kunden ønsker tilbud på:
AD/ADFS
Single sign-on (SSO)
Adgangsstyring for brugere via FK Adgangsstyring
Kommunikation via SMS
Kommunikation via Digital post
Fællesoffentlige standarder for serviceorienteret arkitektur
Validering af adressedata
Uddannelse af systemadministratorer
Ekstra 200 timers konsulentydelser til udvikling
Nærværende udbudte kontrakt er ikke opdelt i delkontrakter. Begrundelsen herfor er de markedsmæssige hensyn. Kunden skønner, at aftalens genstand og omfang betyder, at Kunden ikke kan drage fordel af konkurrencesituationen, såfremt aftalen opdeles i delaftaler, da de tekniske specifikationer ikke spænder så bredt, at en opdeling i delkontrakter vil give den for Kunden mest optimale kontrakt.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Del VI: Supplerende oplysninger
Grundet at udbudsmaterialet er uklart og mangelfuldt er Ordregiver nødsaget til at annullere udbuddet.
Der arbejdes på at få udbudsmaterialet gjort tydeligere og gennemsigtigt, så det er muligt at genudbyde hurtigst muligt.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation. Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt. Angår klagen overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens §§ 191 og 192, regnes klagefristen på 45 kalenderdage fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelings beslutningen. Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelings beslutningen.
Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelings beslutningen.
Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.). Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk