Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=154576&B=ENVIDAN
Indlevering af tilbud
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=154576&B=ENVIDAN
Udbyder
Frederikssund Forsyning A/S
Vindere
GIS/ledningsregistreringssystem til vand- og spildevandsforsyning
(15.04.2016)
Landinspektørfirmaet LE34 A/S
Energivej 34
2750 Ballerup
GIS/ledningsregistreringssystem til vand- og spildevandsforsyning.
Frederikssund Forsyning A/S
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
Frederikssund Forsyning A/S
Marbækvej 2
Kontaktpunkt(er): EnviDan
Att: Jens Dyrberg Nielsen
3600 Frederikssund
DANMARK
Mailadresse: jdn@envidan.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.frefor.dk/
Internetadresse for køberprofilen: http://eu.eu-supply.com/ctm/Supplier/CompanyInformation/Index/170064
Elektronisk adgang til oplysninger: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=154576&B=ENVIDAN
Elektronisk indsendelse af bud og ansøgninger om deltagelse: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=154576&B=ENVIDAN
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Del II: Kontraktens genstand
Indkøb
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Frederikssund.
NUTS-kode DK022
Frederikssund Forsyning har på nuværende tidspunkt to forskellige IT-systemer til håndtering af ledningsregisteringen på vand- hhv. spildevandsforsyning. For vandforsyningen anvendes i dag Vandgraf, og for spildevandsforsyningen anvendes i dag DAS7.
Frederikssund Forsyning ønsker et nyt samlet GIS/ledningsregistreringssystem til både vand- og spildevandsforsyning. Ledningsregistreringssystemet skal være baseret på en GIS-platform. GIS/ledningsregistreringssystemet skal være inkl. LER modul og WEB-løsning.
Udover levering, opsætning, konfigurering og implementering af GIS/ledningsregistrering herunder licenser skal tilbuddet indeholde indlæsning og konvertering af eksisterende ledningsregistreringsdata, undervisning samt service og vedligeholdelsesaftale. Frederikssund skal bruge 2 licenser til vand og 2 licenser til spildevand.
Frederikssund Forsyning A/S ønsker selv at hoste løsningen.
38221000, 48614000
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 2
Hvis der er tale om indkøbs- eller tjenesteydelseskontrakter, der kan forlænges: anslået tidsramme for efterfølgende kontakter:
måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Beskrivelse af de særlige vilkår: Serviceleverandøren skal, af hensyn til kommunikationen, kunne tale og skrive Dansk.
1) Virksomhedens fulde navn og selskabsform, adresse, CVR-nummer (hvor et sådant haves), samt navn og e-mail for kontaktperson.
2) Tro og love-erklæring om, at ansøgeren ikke har ubetalt gæld til det offentlige i henhold til bekendtgørelse nr. 336 af 13.5.1997.
3) Tro og love-erklæring om, at ansøgeren ikke befinder sig i en situation omfattet af udelukkelses-grundene i udbudsdirektivets (direktiv nr. 2004/18/EF) artikel 45, stk. 1 eller artikel 45, stk. 2, litra a-c og e-f.
Såfremt ansøgeren er et konsortium eller en anden sammenslutning af virksomhed, skal oplysning 1-3 fremlægges for hver deltager i konsortiet/sammenslutningen.
1) Ledelses- eller revisorattesteret erklæring om ansøgerens økonomiske nøgletal for de seneste 3 afsluttede regnskabsår vedrørende: omsætning, herunder omsætning inden for tilsvarende opgaver, resultat før skat, balance, soliditetsgrad, overskudsgrad, likviditetsgrad og egenkapital.
2) Ledelses- eller revisorattesteret erklæring om, at der på anmodningstidspunktet ikke er sket væsentlige negative ændringer i virksomhedens økonomiske forhold siden seneste reviderede årsregnskab. Såfremt der er sket væsentlige negative ændringer vedlægges endvidere en redegørelse for ændringerne.
Såfremt ansøgeren er et konsortium eller en anden sammenslutning af virksomhed, skal oplysning (1)-(2) fremlægges for hver deltager i konsortiet/sammenslutningen.
Såfremt ansøger baserer sig på andre enheders økonomiske formåen (f.eks. underleverandører eller andre virksomheder i samme koncern som ansøger), skal ansøger fremlægge:
(a) dokumentation for, at den/de pågældende enheder har afgivet juridisk bindende tilsagn om at ville stille økonomiske ressourcer til rådighed for ansøger til brug for udførelsen af den udbudte opgave, samt
(b) oplysninger om den/de pågældende enheders økonomiske formåen, jf. (1)-(2).
Såfremt ansøger ikke kan fremlægge ovennævnte dokumentation vedrørende sin økonomiske og finansielle kapacitet (f.eks. fordi ansøger er etableret inden for de seneste 3 år), skal ansøger vedlægge anden relevant og egnet dokumentation for sin finansielle og økonomiske kapacitet.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves: Egenkapitalen skal være positiv.
Som dokumentation for teknisk formåen skal ansøger vedlægge oplysninger om følgende:
1) Referenceliste med beskrivelse af tilsvarende eller lignende leverancer, som ansøgeren har udført i løbet af de sidste 3 år, maksimalt 5 referencer samlet og én A4 side pr. reference. Ordregiver ser gerne, at beskrivelsen indeholder følgende:
I. Kundens navn, adresse, telefonnummer og kontaktperson
II. Dato for opgavens udførelse
III. Kort beskrivelse af opgaven og dens omfang.
Såfremt opgaven ikke er afsluttet, bedes det angivet, hvilken del af opgaven der er udført.
2) Oplysninger om ansøgers årlige gennemsnitlige antal medarbejdere gennem de seneste 3 år.
3) Oplysninger om medarbejdernes uddannelsesmæssige og faglige kvalifikationer indenfor relevante områder.
4) Beskrivelse af ansøgerens kvalitetssikringssystemer.
Såfremt ansøgeren baserer sig på andre enheders tekniske formåen (f.eks. underleverandører eller andre virksomheder i samme koncern som ansøger), skal ansøgeren
a) fremlægge dokumentation for, at de pågældende enheder har afgivet juridisk bindende tilsagn om at ville stille sin tekniske kapacitet til rådighed for ansøger til brug for udførelsen af den udbudte opgave, samt
b) vedlægge oplysninger om de pågældende enheders tekniske kapacitet, jf. (1)-(4), dog maksimum 5 referencer af 1 A4 side samlet pr. ansøgning. Referencer må ikke være ældre end 3 år.
Del IV: Procedure
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal kandidater: Ved udvælgelsen blandt de konditionsmæssige samt økonomisk og teknisk egnede ansøgere vil ordregiver vælge de ansøgere, som samlet set vurderes at have den bedste og mest relevante tekniske erfaring ud fra ansøgerens referencer jf., afsnit III.2.3).
Bekendtgørelse om køberprofil
Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 213-388249 af 4.11.2015
Del VI: Supplerende oplysninger
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=154576&B=ENVIDAN
Ved tilmelding får du adgang til en vejledning i at benytte systemet.Alle spørgsmål og svar vil blive offentliggjort løbende og i anonymiseret form på EU-Supply. Spørgsmål til udbuddet stilles via beskedmodulet i systemet.
Hvis du ikke har brugt EU-Supply tidligere skal du oprette en brugerprofil inden du kan tilmelde dig udbuddet.
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk