Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=317179&B=RS
Udbyder
Region Sjælland
Vindere
Delaftale 1, TV-pakker
(11.07.2022)
Atea A/S
Lautrupvang 6
2750 Ballerup
Underholdningsløsning
Region Sjælland
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190658
Postadresse: Alleen 15
By: Sorø
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4180
Land: Danmark
Kontaktperson: Kristina Johansson
E-mail: krjoh@regionsjaelland.dk
Telefon: +45 93576819
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394
Del II: Genstand
Underholdningsløsning
Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af Underholdningsløsning til Region Sjælland. Underholdningsløsningen består af 2 delaftaler. Delaftale 1: TV-pakker. Delaftale 2: Interaktiv Løsning i form af patientenhed med tilhørende software, monteringsarm og – beslag. Produkterne vil blive tilbudt via en 4-årig rammeaftale.
Delaftale 1, TV-pakker
Region Sjælland går i udbud med Underholdningsløsning på en 4 årig rammeaftale med 2 delkontrakter:
Delaftale 1: TV-pakker, dækker over adgang til kanaler/kanalpakker, sansekanaler, som kan distribueres igennem en IP TV løsning og antenne signal, samt understøtte vores nuværende installationer.
Delaftale 2: Interaktiv løsning, dækker over adgang og formidling af applikationer, som f.eks. streamingtjenester, MinSP, træningsmuligheder, infovideoer mm. Der indgår patientenhed, software til patientenhed, monteringsarm og -beslag i denne delaftale og Regionen ønsker tilbud på en samlet løsning for ovenstående.
Nedenstående minimumskrav til egnethed finder anvendelse for begge delkontrakter.
Ansøger skal opfylde følgende minimumskrav til henholdsvis økonomisk og finansiel formåen samt teknisk og faglig formåen for at blive erklæret egnet til prækvalifikation for den enkelte delkontrakt:
Økonomisk og finansiel formåen
For at blive erklæret egnet, skal Ansøger opfylde nedenstående vedrørende økonomisk og finansiel formåen:
• Tilbudsgiver skal oplyse den samlede gennemsnitlige årsomsætning for de tre (3) seneste afsluttede regnskabsår.
Minimumskrav til det niveau der kræves:
• Ansøger gennemsnitligt har haft en årsomsætning på minimum 7.000.000 DKK baseret på de seneste tre afsluttede regnskabsår.
Nøgletal skal oplyses i ESPD, del IV, pkt. B.
Egnethed i forhold til teknisk og faglig formåen
For at blive erklæret egnet, skal Ansøger opfylde nedenstående vedrørende teknisk og faglig formåen for den enkelte delkontrakt:
• Tilbudsgiver skal anføre to (2) forskellige leverancer som er (eller har været) igangværende indenfor de seneste tre (3) år før tilbudsfristen – der skal have været realitet på levering i henhold til leverancen.
o Referencerne bedes indeholde:
Angivelse af Kunden
Beskrivelse af indholdet af opgaven, herunder produkter, service- og supportaftale, vedligeholdelse samt tjenesteydelser.
Beskrivelse af kompleksiteten i mængden af produkter som er blevet leveret, driftsstatus (igangværende/ophørt)
Kontraktens varighed (dato for ikrafttræden og slutdato)
Årlig kontraktværdi
• For rammeaftaler angives estimerede årlige kontraktværdi
Minimumskrav til det niveau der kræves:
• Tilbudsgiver skal have minimum to (2) sammenlignelige leverancer
o En reference anses for sammenlignelig når den har lighed med den udbudte kontrakt og kunde.
Med lighed med kontrakten forstås opgaver, som i indhold af kontrakten og kompleksitet i mængden af produkter eller løsning bedst svarer til den udbudte kontrakt.
Med lighed med kunden forstås en offentlig/privat større virksomhed med et betydeligt antal ansatte og en geografisk fordeling på flere lokationer over et større område.
Referenceliste, skal oplyses i ESPD, del IV, pkt. C.
Ovenstående minimumskrav skal være opfyldt på tidspunktet for afgivelse af ansøgning.
Ordregiver har til hensigt at prækvalificere 4 ansøgere per delaftale, dvs. 8 ansøgere samlet set, som vil blive opfordret til at afgive tilbud.
Såfremt antallet af ansøgere, der opfylder de i pkt. 6 angivne betingelser for deltagelse i udbuddet, ikke overstiger ovennævnte antal, vil samtlige af disse ansøgere blive prækvalificeret, såfremt minimumskrav til egnethed er overholdt.
Såfremt antallet af ansøgere, der opfylder de i pkt. 6 angivne betingelser for deltagelse i udbuddet, overstiger ovennævnte antal, vil der ske en udvælgelse blandt disse ansøgere.
Udvælgelsen vil ske på baggrund af en vurdering af Ansøgers tekniske/faglige formåen.
Ansøgernes referencer vil blive vurderet ud fra nedenstående evalueringspunkter.
1. I hvor høj grad ansøgeren har varetaget levering af den relevante opgave for den delaftale der søges prækvalifikation på, herunder mængden og omfang af ydelserne. Mere indhold vægtes positivt.
2. I hvor høj grad den udførte opgave afspejler indgående kendskab til leverancer til sammenlignelige kunder. Større organisationer som kan sammenlignes med kunden vægtes positivt.
3. I hvor høj grad referencerne angår et længerevarende samarbejde med referencen. Med længerevarende menes samarbejde i mere end 12 måneder. Det vægter positivt jo længere samarbejdet har varet.
Der ydes intet vederlag, honorar eller lignende for deltagelse i udbuddet. Heller ikke, hvis ordregiver måtte beslutte at aflyse udbuddet uden tildeling af kontrakt.
Delaftale 2, Interaktiv Løsning
Region Sjælland går i udbud med Underholdningsløsning på en 4 årig rammeaftale med 2 delkontrakter:
Delaftale 1: TV-pakker, dækker over adgang til kanaler/kanalpakker, sansekanaler, som kan distribueres igennem en IP TV løsning og antenne signal, samt understøtte vores nuværende installationer.
Delaftale 2: Interaktiv løsning, dækker over adgang og formidling af applikationer, som f.eks. streamingtjenester, MinSP, træningsmuligheder, infovideoer mm. Der indgår patientenhed, software til patientenhed, monteringsarm og -beslag i denne delaftale og Regionen ønsker tilbud på en samlet løsning for ovenstående.
Nedenstående minimumskrav til egnethed finder anvendelse for begge delkontrakter.
Ansøger skal opfylde følgende minimumskrav til henholdsvis økonomisk og finansiel formåen samt teknisk og faglig formåen for at blive erklæret egnet til prækvalifikation for den enkelte delkontrakt:
Økonomisk og finansiel formåen
For at blive erklæret egnet, skal Ansøger opfylde nedenstående vedrørende økonomisk og finansiel formåen:
• Tilbudsgiver skal oplyse den samlede gennemsnitlige årsomsætning for de tre (3) seneste afsluttede regnskabsår.
Minimumskrav til det niveau der kræves:
• Ansøger gennemsnitligt har haft en årsomsætning på minimum 7.000.000 DKK baseret på de seneste tre afsluttede regnskabsår.
Nøgletal skal oplyses i ESPD, del IV, pkt. B.
Egnethed i forhold til teknisk og faglig formåen
For at blive erklæret egnet, skal Ansøger opfylde nedenstående vedrørende teknisk og faglig formåen for den enkelte delkontrakt:
• Tilbudsgiver skal anføre to (2) forskellige leverancer som er (eller har været) igangværende indenfor de seneste tre (3) år før tilbudsfristen – der skal have været realitet på levering i henhold til leverancen.
o Referencerne bedes indeholde:
Angivelse af Kunden
Beskrivelse af indholdet af opgaven, herunder produkter, service- og supportaftale, vedligeholdelse samt tjenesteydelser.
Beskrivelse af kompleksiteten i mængden af produkter som er blevet leveret, driftsstatus (igangværende/ophørt)
Kontraktens varighed (dato for ikrafttræden og slutdato)
Årlig kontraktværdi
• For rammeaftaler angives estimerede årlige kontraktværdi
Minimumskrav til det niveau der kræves:
• Tilbudsgiver skal have minimum to (2) sammenlignelige leverancer
o En reference anses for sammenlignelig når den har lighed med den udbudte kontrakt og kunde.
Med lighed med kontrakten forstås opgaver, som i indhold af kontrakten og kompleksitet i mængden af produkter eller løsning bedst svarer til den udbudte kontrakt.
Med lighed med kunden forstås en offentlig/privat større virksomhed med et betydeligt antal ansatte og en geografisk fordeling på flere lokationer over et større område.
Referenceliste, skal oplyses i ESPD, del IV, pkt. C.
Ovenstående minimumskrav skal være opfyldt på tidspunktet for afgivelse af ansøgning.
Ordregiver har til hensigt at prækvalificere 4 ansøgere per delaftale, dvs. 8 ansøgere samlet set, som vil blive opfordret til at afgive tilbud.
Såfremt antallet af ansøgere, der opfylder de i pkt. 6 angivne betingelser for deltagelse i udbuddet, ikke overstiger ovennævnte antal, vil samtlige af disse ansøgere blive prækvalificeret, såfremt minimumskrav til egnethed er overholdt.
Såfremt antallet af ansøgere, der opfylder de i pkt. 6 angivne betingelser for deltagelse i udbuddet, overstiger ovennævnte antal, vil der ske en udvælgelse blandt disse ansøgere.
Udvælgelsen vil ske på baggrund af en vurdering af Ansøgers tekniske/faglige formåen.
Ansøgernes referencer vil blive vurderet ud fra nedenstående evalueringspunkter.
1. I hvor høj grad ansøgeren har varetaget levering af den relevante opgave for den delaftale der søges prækvalifikation på, herunder mængden og omfang af ydelserne. Mere indhold vægtes positivt.
2. I hvor høj grad den udførte opgave afspejler indgående kendskab til leverancer til sammenlignelige kunder. Større organisationer som kan sammenlignes med kunden vægtes positivt.
3. I hvor høj grad referencerne angår et længerevarende samarbejde med referencen. Med længerevarende menes samarbejde i mere end 12 måneder. Det vægter positivt jo længere samarbejdet har varet.
Der ydes intet vederlag, honorar eller lignende for deltagelse i udbuddet. Heller ikke, hvis ordregiver måtte beslutte at aflyse udbuddet uden tildeling af kontrakt.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Økonomisk og finansiel formåen
For at blive erklæret egnet, skal Ansøger opfylde nedenstående vedrørende økonomisk og finansiel formåen:
• Tilbudsgiver skal oplyse den samlede gennemsnitlige årsomsætning for de tre (3) seneste afsluttede regnskabsår.
Minimumskrav til det niveau der kræves:
• Ansøger gennemsnitligt har haft en årsomsætning på minimum 7.000.000 DKK baseret på de seneste tre afsluttede regnskabsår.
Nøgletal skal oplyses i ESPD, del IV, pkt. B.
Egnethed i forhold til teknisk og faglig formåen
For at blive erklæret egnet, skal Ansøger opfylde nedenstående vedrørende teknisk og faglig formåen for den enkelte delkontrakt:
• Tilbudsgiver skal anføre to (2) forskellige leverancer som er (eller har været) igangværende indenfor de seneste tre (3) år før tilbudsfristen – der skal have været realitet på levering i henhold til leverancen.
o Referencerne bedes indeholde:
Angivelse af Kunden
Beskrivelse af indholdet af opgaven, herunder produkter, service- og supportaftale,vedligeholdelse samt tjenesteydelser.
Beskrivelse af kompleksiteten i mængden af produkter som er blevet leveret, driftsstatus (igangværende/ophørt)
Kontraktens varighed (dato for ikrafttræden og slutdato)
Årlig kontraktværdi
• For rammeaftaler angives estimerede årlige kontraktværdi
Minimumskrav til det niveau der kræves:
• Tilbudsgiver skal have minimum to (2) sammenlignelige leverancer
o En reference anses for sammenlignelig når den har lighed med den udbudte kontrakt og kunde.
Med lighed med kontrakten forstås opgaver, som i indhold af kontrakten og kompleksitet i mængden af produkter eller løsning bedst svarer til den udbudte kontrakt.
Med lighed med kunden forstås en offentlig/privat større virksomhed med et betydeligt antal ansatte og en geografisk fordeling på flere lokationer over et større område.
Referenceliste, skal oplyses i ESPD, del IV, pkt. C.
Ovenstående minimumskrav skal være opfyldt på tidspunktet for afgivelse af ansøgning.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
01.09.2025
Postadresse: Nævnerens Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk