Fakta om udbudet
Udbyder
Region Sjælland
Service og vedligeholdelse af overblikstavler
Region Sjælland
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
Region Sjælland
29190658
Køgevej 9-13
Kontaktpunkt(er): Koncern — IT
Att: Klaus Nielsen
4000 Roskilde
DANMARK
Telefon: +45 20516917
Mailadresse: ext_it_kn@regionsjaelland.dk
Internetadresse(r):
Internetadresse for køberprofilen: http://eu.eu-supply.com/ctm/Supplier/CompanyInformation/Index/137394
Elektronisk adgang til oplysninger: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=152461&B=RS
Elektronisk indsendelse af bud og ansøgninger om deltagelse: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=152461&B=RS
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Del II: Kontraktens genstand
Tjenesteydelseskategori nr. 7: Edb-tjenesteydelser og hermed beslægtede tjenesteydelser
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Roskilde.
NUTS-kode DK02
IMATIS Visi
IMATIS Fundamentum 2014 Portal and Application Server
IMATIS Fundamentum Whiteboard Server
IMATIS Fundamentum Relational Database
IMATIS Fundamentum Adapters & Drivers
IMATIS Fundamentum Security
IMATIS User Manager & Item Explorer
IMATIS Mobilix Whiteboard på mobil
IMATIS Mobilix SMS Service
IMATIS Porta Selvindchekterminal koblet mod Whiteboard.
Region Sjælland har en brugsret til softwaren fra Imatis A/S, så det forventes, at leverandøren dels har de fornødne juridiske rettigheder til at leverer ydelserne, herunder rettigheder og adgange til softwaren, dels de fornødne tekniske kompetencer til, at udfører software service og vedligeholdelse på Region Sjællands eksisterende Imatis software. Al IT-drift varetages af Region Sjælland
Aftalen vil have en varighed på 36 måneder med mulighed for 2 forlængelser a 12 måneders varighed.
72000000
Anslået værdi eksklusive moms:
interval: mellem 5 000 000 og 7 000 000 DKK
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 2
Hvis der er tale om indkøbs- eller tjenesteydelseskontrakter, der kan forlænges: anslået tidsramme for efterfølgende kontakter:
måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Yderligere vilkår vil fremgå af kontrakten.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves: Se de opstillede egnethedskriterier i udbuddet.
Se de opstillede egnethedskriterier i udbuddet.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
Se de opstillede egnethedskriterier i udbuddet.
Del IV: Procedure
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal kandidater: Udvælgelse af ansøgere vil ske ud fra en samlet vurdering af antallet, størrelsen, og relevansen af de referencer, som ansøgerne har oplyst. Oplysningerne afgives i det elektroniske udbudssystem.
Del VI: Supplerende oplysninger
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk