23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2021/S 211-556358
Offentliggjort
29.10.2021
Udbudstype
Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse

Udbyder

Skive Kommune

Vindere

Kontrakt på indkøb af økonomi og debitorsystem

(29.10.2021)
Fujitsu A/S
Lautrupbjerg 9
2750 Ballerup

(06.12.2021)
Fujitsu A/S
2750 Ballerup

Kontrakt på indkøb af økonomi og debitorsystem


Skive Kommune

Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed/enhed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Skive Kommune
CVR-nummer: 29189579
Postadresse: Torvegade 10
By: Skive
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 7800
Land: Danmark
Kontaktperson: Christina Toft Bertelsen
E-mail: ctgr@skivekommune.dk
Telefon: +45 99156337
Fax: +45 99151012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/165467170.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.skive.dk/
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Kontrakt på indkøb af økonomi og debitorsystem

II.1.2) Hoved-CPV-kode
72200000 Programmering af software og konsulentvirksomhed
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Ordregiver agter at indgå en kontrakt på indkøb af økonomi og debitorsystem på SKI aftale 02.19 - delaftale 2 Ydelsesområde - Myndigheds Økonomi. Kontrakten har en løbetid på 10 år.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 24 258 527.68 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Ordregiver agter at indgå kontrakt på indkøb af økonomi og debitorsystem på SKI aftale 02.19 - delaftale 2 Ydelsesområde - Myndigheds Økonomi. Kontrakten har en løbetid på 10 år.

II.2.5) Tildelingskriterier
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende i tilfældene anført nedenfor
  • Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
Forklaring:

Ordregiver har i forbindelse med anskaffelse af nyt økonomi og debitorsystem foretaget en direkte tildeling via SKI- aftale 02.19 - delaftale 2, da præsentationer af funktionaliteten fra de to leverandører på aftalen viser, at løsningerne dækker ordregivers behov. Tildeling af kontrakten på indkøb af økonomi og debitorsystem er sket ved hjælp af det tilknyttede tildelingsværktøj til SKI- aftale 02.19 - delaftale 2. Ordregiver forventer at indgå kontrakt med Fujitsu A/S. Fujitsu A/S opnåede i alt 9,10 point i SKI tildelingsværktøj. Det totale antal point indeholder point for pris, point for overtagelse og point for exit. Eventuelle spørgsmål til grundlaget for tildelingen kan rettes til ordregiver.

IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger

Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling

Kontraktnr.: Kontrakt på indkøb af økonomi og debitorsystem
Betegnelse:

Kontrakt på indkøb af økonomi og debitorsystem

V.2) Kontrakt-/koncessionstildeling
V.2.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
26/10/2021
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens/Koncessionshavers navn og adresse
Officielt navn: Fujitsu A/S
CVR-nummer: 86631628
Postadresse: Lautrupbjerg 9
By: Ballerup
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2750
Land: Danmark
Kontrahenten/koncessionshaveren bliver en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens/koncessionens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens/koncessionens samlede værdi: 24 258 527.68 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Kontrakten vil først blive indgået efter udløb af standstill periode på 10 kalenderdage, regnet fra dagen efter den dag, hvor denne bekendtgørelse er blevet offentliggjort.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Nævnenes Hus
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Præcise oplysninger om klagefrist(er): Har en ordregiver fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
27/10/2021

Send til en kollega

0.047