Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=312495&B=KA
Udbyder
Erhvervsstyrelsen
Vindere
Rammeaftale om implementering af informationssider i Erhvervsstyrelsen
(08.03.2022)
Eksponent
Sankt Knuds Vej 41
1903 Frederiksberg
Rammeaftale om implementering af informationssider i Erhvervsstyrelsen
(08.03.2022)
Nine A/S
Kongens Nytorv 18
1050 København K
Rammeaftale om implementering af informationssider i Erhvervsstyrelsen
Erhvervsstyrelsen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 10150817
Postadresse: Langelinie Allé 17
By: København Ø
NUTS-kode: DK0 Danmark
Postnummer: 2100
Land: Danmark
Kontaktperson: Nina Munch-Petersen
E-mail: ninmuc@erst.dk
Telefon: +45 35291980
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.erst.dk
Del II: Genstand
Rammeaftale om implementering af informationssider i Erhvervsstyrelsen
Den udbudte rammeaftale har til formål at dække Erhvervsstyrelsens behov for konsulentydelser til implementering af informationssider. Rammeaftalen løber parallelt med Erhvervsstyrelsen it-rammeaftale 2024, der dækker øvrige it-relaterede ydelser som Erhvervsstyrelsen anvender.
Rammeaftalen forventes at træde i kraft i februar 2022, og løber herefter, med respekt for Erhvervsstyrelsens opsigelsesadgang, i fire år. Med en vis sandsynlighed vil rammeaftalen dog blive opsagt og genudbudt sammen med Erhvervsstyrelsens kommende it-rammeaftaleudbud til afløsning for den eksisterende it-rammeaftale 2020-2024.
Der vil blive tildelt en rammeaftale til to leverandører, som herefter i henhold til nærmere angivne vilkår i rammeaftalen vil blive tildelt konkrete opgaver.
København Ø
Den udbudte rammeaftale har til formål at dække Erhvervsstyrelsens behov for konsulentydelser til implementering af informationssider. Rammeaftalen løber parallelt med Erhvervsstyrelsen it-rammeaftale 2024, der dækker øvrige it-relaterede ydelser som Erhvervsstyrelsen anvender.
Rammeaftalen forventes at træde i kraft i februar 2022, og løber herefter, med respekt for Erhvervsstyrelsens opsigelsesadgang, i fire år. Med en vis sandsynlighed vil rammeaftalen dog blive opsagt og genudbudt sammen med Erhvervsstyrelsens kommende it-rammeaftaleudbud til afløsning for den eksisterende it-rammeaftale 2020-2024.
Der vil blive tildelt en rammeaftale til to leverandører, som herefter i henhold til nærmere angivne vilkår i rammeaftalen vil blive tildelt konkrete opgaver.
Tildeling af konkrete kontrakter under rammeaftalen sker i henhold til bestemmelserne i rammeaftalen, og vil i hovedsagen være miniudbud, idet der undtagelsesvist kan forekomme situationer hvor direkte tildeling vil finde anvendelse.
Der vil under rammeaftalen kunne blive tildelt periodekøbskontrakter. Se nærmere herom i rammeaftalens bilag A.
Rammeaftalens anslåede værdi er 6 – 8 mio. kr., hvor sidstnævnte beløb er rammeaftalens maksimalværdi. Der er ingen garanteret omsætning forbundet med rammeaftalen.
Erhvervsstyrelsen agter at udvælge fem ansøgere der vil blive opfordret til at afgive tilbud. Udvælgelsen vil ske blandt alle de ansøgere, der opfylder det økonomiske mindstekrav og ikke befinder sig i en relevant udelukkelsesgrund.
Erhvervsstyrelsen vil udvælge de ansøgere, der skønnes bedst egnede til at løfte opgaverne omfattet af rammeaftalen vurderet på baggrund af de referencer, der er oplyst i ansøgningen. Det vil ved udvælgelsen blive tillagt positiv betydning, at ansøger på baggrund af de fremlagte referencer kan påvise, at denne inden for de seneste 3 år har udført opgaver, der kan betragtes som tilsvarende eller sammenlignelige med opgaverne under rammeaftalen, og jo højere grad af sammenlignelighed des bedre. Det vil i den forbindelse også blive tillagt positiv betydning, at referenceopgaverne relaterer sig til opgaveudførsel for offentlige myndigheder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
4 mio. kr. i årsomsætning i det senest disponible regnskabsår.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://klfu.naevneneshus.dk/
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbuds-givere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/vejledning/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk