Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/7b0d1300-e2d4-4791-9b6d-9d102b48a48f/publicMaterial
Udbyder
Danmarks Radio
Vindere
Rammeaftale om køb af Multi App setup til DR's spilapps
(27.04.2022)
Netcompany Group A/S
Grønningen 17
1270 København K
Nyt Multiapp setup til DR's Spilapps
Danmarks Radio
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
Postadresse: DR Byen
By: København S
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2300
Land: Danmark
Kontaktperson: Mathilde Mainz Elkjær
E-mail: mmai@dr.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/7b0d1300-e2d4-4791-9b6d-9d102b48a48f/homepage
Del II: Genstand
Nyt Multiapp setup til DR's Spilapps
DR har store ambitioner for DR’s spiltilbud og skal fremover distribuere DR’s spil i en multi app strategi, hvilket betyder at DR’s spil skal tilbydes over flere apps. DR efterspørger en Løsning som binder de mange apps sammen og giver børnene en sømløs brugerrejse på tværs af DR’s apps til børn.
Teknisk efterspørger DR en Løsning, der prioriterer performance og loadtider maksimalt.
DR har store ambitioner for DR’s spiltilbud og skal fremover distribuere DR’s spil i en multi app strategi, hvilket betyder at DR’s spil skal tilbydes over flere apps. DR efterspørger en Løsning som binder de mange apps sammen og giver børnene en sømløs brugerrejse på tværs af DR’s apps til børn.
Teknisk efterspørger DR en Løsning, der prioriterer performance og loadtider maksimalt.
Det vil vægte positivt, såfremt Ansøgeren dækker flere af områderne i samme reference og samlet set viser en helhedsforståelse for digitale brugeroplevelser og -udvikling. Det vil derudover vægte positivt, hvis referencerne viser, at Ansøgeren har forståelse og erfaring med spilteknologier og -processor.
Optionerne fremgår af Rammeaftalen samt bilag 2 - kravspecifikation og kravbesvarelse
Rammeaftalens forventede værdi er 10.000.000 kr. Rammeaftalens maksimale værdi er 14.000.000 kr.
Kontrakten indeholder CSR-krav og arbejdsklausuler.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ansøgeren skal fremsende regnskab fra de 3 seneste regnskabsår. Såfremt Ansøgeren er yngre end 3 år, skal Ansøgeren fremsende regnskab for de regnskabsår Ansøgeren har eksisteret.
Ansøgeren skal have positiv egenkapital i de seneste 3 regnskabsår.
Ansøgeren skal fremsende referencer på tidligere sammenlignelige projekter gennemført inden for de seneste 3 år.
Ansøgeren skal angive min 3 referencer og maksimum 5 referencer, som er gennemført inden for de seneste 3 år på sammenlignelige projekter. Referencerne skal beskrive samarbejdet med den pågældende kunde.
Med sammenlignelige projekter menes at min 1 af Ansøgerens referencer dækker appudvikling, min. 1 reference hvor Ansøgeren viser erfaring med den gode brugerrejse og min. 1 referencer med digitale tilbud til børn.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Ang. IV.1.4 DR forbeholder sig retten til at shortliste efter 1. forhandlingsrunde
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller klagenævnslovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagevejledningen fra Klagenævnet for Udbud kan findes på Klagenævnets hjemmeside.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk