23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 202-365548
Offentliggjort
19.10.2015
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Danmarks Tekniske Universitet

Høringsrunde vedr. stationære og bærbare computere, workstations og skærme.


Danmarks Tekniske Universitet

Vejledende forhåndsmeddelelse

Varer

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Danmarks Tekniske Universitet
Anker Engelunds Vej 1
2800 Kongens Lyngby
DANMARK
Telefon: +45 45257824
Mailadresse: jotri@adm.dtu.dk

Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

I.2) Type ordregivende myndighed
Offentligt organ
I.3) Hovedaktivitet
Uddannelse
Andet: Forskning
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II.B: Kontraktens genstand (Varer eller tjenesteydelser)

II.1) Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
Høringsrunde vedr. stationære og bærbare computere, workstations og skærme.
II.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted
Varer

NUTS-kode DK012

II.3) Oplysninger om rammeaftale
Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale: ja
II.4) Kort beskrivelse af arten og mængden eller værdien af varerne eller tjenesteydelserne:
Danmarks Tekniske Universitet (DTU) ønsker at gennemføre en høringsrunde for at få testet kravspecifikation i markedet vedr. Stationære og bærbare computere og Workstations, samt pc-skærme forud for Begrænset EU-udbuds proces. Interesserede producenter og distributører kan indhente kravspecifikationsmateriale ved at skrive til e-mail: jotri@adm.dtu.dk.
Høringsrunde afsluttes d. 5.11.2015.
Høringsrunden består pt. af 3 delaftaler, hvilket DTU dog forbeholder sig ret til at ændre på inden begrænset EU-udbud proces.
Der gennemføres en anonymiseret spørgsmål/svar runde i forbindelse med denne høringsrunde, hvor spørgsmål bliver offentliggjort og DTU vil svare, så andre også har mulighed for at kommentere og stille nye spørgsmål. DTU ønsker med denne høringsrunde, at sikre at konkurrencen af de udbudte varer fastholdes, så flere kan byde på opgaven.
Danmarks Tekniske Universitet forbeholder sig ret til at inkludere andre danske universiteter som ordregiver/optionel ordregiver i det begrænset EU-udbud, som forventes af blive igangsat efter gennemført høringsrunde.

Delaftaler

Kontrakten er opdelt i delaftaler: nej
II.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

30213000, 30213300, 32351200, 30231000, 30214000

II.6) Planlagt startdato for tildelingsprocedurerne
II.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.8) Yderligere oplysninger:

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Kontraktbetingelser
III.1.1) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
III.2) Betingelser for deltagelse
III.2.1) Oplysning om reserverede kontrakter

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: ja
Anfør projektet/-erne og/eller programmet/-merne: Rammeaftaler kan blive anvendt til indkøb på Horizon 2020 projekter.
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Oplysninger om den generelle lovramme
VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
14.10.2015

Send til en kollega

0.031