Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=309509&B=FVST
Udbyder
Fødevarestyrelsen
Opdateringer
IV.2.2
I stedet for:
Dato: 04-10-2021
Time: 17:00
Læses:
Dato: 18-10-2021
Time: 17:00
IV.2.7
I stedet for:
Dato: 04-10-2021
Time: 17:00
Læses:
Dato: 18-10-2021
Time: 17:01
Yderligere oplysninger
På grund af uhensigtsmæssigheder i udbudsmaterialet, har Ordregiver forlænget tilbudsfristen med fuld fristforlængelse, således at den nye tilbudsfrist er mandag den 18. oktober 2021 kl. 17.00.
Opdateret udbudsmaterialer bliver uploadet i EU-Supply.
INFORMATIONSMØDE
Ordregiver vil på et informationsmøde præsentere; hvordan man afgiver tilbud på EU Supply, udfylde ESPD, og korrekt (dvs. konditionsmæssige) udfyldelse af leverandørens tilbud.
Tidspunktet for informationsmødet er tirsdag den f28. september kl 13.
Der kan ikke stilles spørgsmål til andet end hvordan man afgiver tilbud på EU Supply, udfylde ESPD, og korrekt (dvs. konditionsmæssige) udfyldelse af leverandørens tilbud under mødet.
Svar der gives på mødet vil efterfølgende blive gengivet på EU-Supply, under Spørgsmål &
Svar modullet. Øvrige spørgsmål skal stilles via Spørgsmål & Svar modulet i udbudssystemet, EU-Supply inden fristen for spørgsmål (se tidsplanen under pkt. 3.1.) i udbudsbetingelsen.
Hvis Ordregiver vurderer, at et spørgsmål ikke egner sig til besvarelse på mødet – f.eks., at det omfatter opgavens faglig indhold – vil Ordregiver henvise ansøger/tilbudsgiver til at stille spørgsmålet skriftligt efter fremgangsmåden i pkt. 3.6 i udbudsbetingelse.
.
Informationsmødet afholdes virtuelt via en Skype link som sendes til alle registreret deltager dagen inden mødet.
EU Udbud - LEVERING AF BILFLÅDESTRYINGSYSTEM TIL FØDEVARRESTYRELSEN
Fødevarestyrelsen
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 62534516
Postadresse: Stationsparken 31-33
By: Glostrup
NUTS-kode: DK0 Danmark
Postnummer: 2600
Land: Danmark
Kontaktperson: Craig Till Reumert
E-mail: crtre@fvst.dk
Telefon: +45 72276665
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.foedevarestyrelsen.dk/Sider/forside.aspx
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/322057
Del II: Genstand
EU Udbud - LEVERING AF BILFLÅDESTRYINGSYSTEM TIL FØDEVARRESTYRELSEN
Fødevarestyrelsen udbyde et bilflådestyringssystem, samt et system til nøglefri adgang til biler. Aftalen inkludere software, service og support. Flådestyringssystemet anvendes til at GPS tracke biler, således at opgaver, kørsel og omkostninger kan optimeres. Det anskaffes en løsning med nøglefri adgang til bilerne, samt bilbookingsystem.
Glostrup
Fødevarestyrelsen udbyde et bilflådestyringssystem, samt et system til nøglefri adgang til biler. Aftalen inkludere software, service og support. Flådestyringssystemet anvendes til at GPS tracke biler, således at opgaver, kørsel og omkostninger kan optimeres. Det anskaffes en løsning med nøglefri adgang til bilerne, samt bilbookingsystem.
Kontrakten kan forlænges med 2 x 12 måneder
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
- Egenkapital
- Økonomiske nøgletal.
Tilbudsgiver skal have en gennemsnitlig, positiv egenkapital beregnet på baggrund af de seneste 3 afsluttede regnskabsår.
Tilbudsgiver skal kunne dokumentere, at virksomheden har en gennemsnitlig soliditetsgrad større end 10 % beregnet på baggrund af de seneste 3 afsluttede regnskabsår. Soliditeten udregnes efter følgende formel: Egenkapital / Samlede aktiver * 100.
- Referencer
- Teknikere eller tekniske organer.
Reference liste med angivelse af mindst 2 referencer af sammenlignelig karakter med beskrivelse af opgaverne og de leverede services, kontraktsum og aftaleperiode i de seneste 3 år. Ordregiver forbeholder sig retten til at indhente kontakt oplysninger for den konkrete reference, såfremt ordregiver finder det nødvendigt at kontakte referencen.
- Mindstekrav: Med sammenlignelig karakter menes installation hos en kunde i 100 biler/enheder, samt webportal til overvågning.
Teknikere eller tekniske organer tilbudsgiveren disponere over til udførsel af arbejdet:
- Mindstekrav: Med teknikere eller tekniske organer menes at tilbudsgiver råder over kundeservice og tekniker til installation.
Kontrakten er underlagt en databehandleraftale.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
By: Viborg
Land: Danmark
Oplysninger om klageprocedure kan findes i klagevejledning fra Klagenævn for Udbud på https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk/