Fakta om udbudet
Udbyder
Tønder Kommune
Vindere
Digital blanket løsning der sendes til Kommunens borger eller Kommunens virksomheder
(03.09.2021)
EG A/S
Industrivej Syd
7400 Herning
Digital blanket løsning der sendes til kommunens borgere eller kommunens virksomheder - indgået jf. retningslinjer på rammeaftale SKI 02.19 - SaaS Cloud
Tønder Kommune
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
CVR-nummer: 29189781
Postadresse: Wegners Plads 2
By: Tønder
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6270
Land: Danmark
E-mail: bvl1@toender.dk
Telefon: +45 929379
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.toender.dk
Del II: Genstand
Digital blanket løsning der sendes til kommunens borgere eller kommunens virksomheder - indgået jf. retningslinjer på rammeaftale SKI 02.19 - SaaS Cloud
Digital blanket løsning der sendes til kommunens borgere eller kommunens virksomheder.
Leveringsaftalen er indgået iht. de i rammeaftalen SKI 02.19 – Saas-Cloud – retningslinjer, herunder FORM/STORM forretningsdækning og servicekapabilitet, samt mindstekrav til kommende løsning.
Grundlaget for leverandørvalg, er sket på baggrund af nedennævnte:
• FORM/STORM
• Mindstekrav til kommende løsning
• Prisniveau
Nummer (FORM): Serviceområde:
Y65 - Serviceområde
• Myndighedens Kommunikation
• Myndighedens Dokumentation
Nummer - Forvaltningsopgaver:
65.50.05.05 Sagshåndtering
Nærmere beskrivelse til tjenesteydelsens art, er gengivet i pkt. II.2.4
Borgere og virksomheder henhørende under Tønder Kommune
• Løsningen skal være indeholde alle KL’s standard blanketter, samt relaterede serviceblanketter
• Løsningen/Leverandøren skal løbende varetage opdateringer af blanketter som følge af lovændringer
• Ved indtastning af CPR nummer, viser løsningen automatisk navn og adresse
• Løsningen skal kunne trække data på serviceplatformen.
• Løsningen skal køre https-protokol jf. dagens standard cipher suites
• Endeligt output skal være i form af PDF (åben standard) og kræver således ikke ”reader” – heller ikke ved ophør af kontrakt.
• Løsningen skal overholde den til hver tid gældende lovgivning i Danmark.
• Løsningen skal overholde databeskyttelsesloven, samt anden til enhver tid gældende lovgivning, forskrifter og bekendtgørelser vedrørende datasikkerhed
• Den registreredes rettigheder, samt kontaktoplysninger på kommunens DPO, skal kunne fremgå af blanketterne.
• Blanketter skal kunne tilgås via ind-logning via borgerens digitale postkasse
• Designet på løsningerne skal være responsivt.
• Løsningen skal levere KL godkendte selvbetjeningsløsninger på minimum følgende områder:
• Kropsbårne hjælpemidler
• Boligindretning
• Invalidebiler
• Ansøgning om lån til betaling af ejendomsskatter
• Helbredstillæg
• Udvidet helbredstillæg
• Personligt tillæg
• Administrationsmodulet skal tilgås med medarbejdersignatur eller ADFS (SSO).
• Løsningen skal kunne afvikles igennem Tønder Kommunes Citrix platform.
• Det skal være muligt for kommunen at oprette et frit antal brugere på løsningen.
• Det skal være muligt at sende blanketter fra det interne blanketsystem til Digital Post vha. Doc2mail.
• Det skal være muligt at benytte ADFS (SSO) ved tilgang til løsningen.
• Løsningen skal kunne integrere til DUBU.
• Løsningen skal kunne integrere til SBSYS
• Eftersom at Tønder Kommune er en ”grænsekommune” skal Samtykkeerklæringer indholdsmæssigt gerne kunne leveres på flere sprog (tysk og engelsk)
Der er mulighed for at foretage en forlængelse af aftalen med op til 2 x 24 måneder
Kontraktens samlede værdi - II.1.7 - er baseret på en kontraktperiode på samlet 10 år
Del IV: Procedure
- Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
Digital blanket løsning der sendes til kommunens borgere eller kommunens virksomheder.
Leveringsaftalen er indgået iht. de i rammeaftalen SKI 02.19 – Saas-Cloud – retningslinjer, herunder FORM/STORM forretningsdækning og servicekapabilitet, samt mindstekrav til kommende løsning.
Grundlaget for leverandørvalg, er sket på baggrund af nedennævnte:
• FORM/STORM
• Mindstekrav til kommende løsning
• Prisniveau
Nummer (FORM): Serviceområde:
Y65 - Serviceområde
• Myndighedens Kommunikation
• Myndighedens Dokumentation
Nummer - Forvaltningsopgaver:
65.50.05.05 Sagshåndtering
Ordregivers krav til Digital blanket løsning:
• Løsningen skal være indeholde alle KL’s standard blanketter, samt relaterede serviceblanketter
• Løsningen/Leverandøren skal løbende varetage opdateringer af blanketter som følge af lovændringer
• Ved indtastning af CPR nummer, viser løsningen automatisk navn og adresse
• Løsningen skal kunne trække data på serviceplatformen.
• Løsningen skal køre https-protokol jf. dagens standard cipher suites
• Endeligt output skal være i form af PDF (åben standard) og kræver således ikke ”reader” – heller ikke ved ophør af kontrakt.
• Løsningen skal overholde den til hver tid gældende lovgivning i Danmark.
• Løsningen skal overholde databeskyttelsesloven, samt anden til enhver tid gældende lovgivning, forskrifter og bekendtgørelser vedrørende datasikkerhed
• Den registreredes rettigheder, samt kontaktoplysninger på kommunens DPO, skal kunne fremgå af blanketterne.
• Blanketter skal kunne tilgås via ind-logning via borgerens digitale postkasse
• Designet på løsningerne skal være responsivt.
• Løsningen skal levere KL godkendte selvbetjeningsløsninger på minimum følgende områder:
• Kropsbårne hjælpemidler
• Boligindretning
• Invalidebiler
• Ansøgning om lån til betaling af ejendomsskatter
• Helbredstillæg
• Udvidet helbredstillæg
• Personligt tillæg
• Administrationsmodulet skal tilgås med medarbejdersignatur eller ADFS (SSO).
• Løsningen skal kunne afvikles igennem Tønder Kommunes Citrix platform.
• Det skal være muligt for kommunen at oprette et frit antal brugere på løsningen.
• Det skal være muligt at sende blanketter fra det interne blanketsystem til Digital Post vha. Doc2mail.
• Det skal være muligt at benytte ADFS (SSO) ved tilgang til løsningen.
• Løsningen skal kunne integrere til DUBU.
• Løsningen skal kunne integrere til SBSYS
• Eftersom at Tønder Kommune er en ”grænsekommune” skal Samtykkeerklæringer indholdsmæssigt gerne kunne leveres på flere sprog (tysk og engelsk)
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
Digital blanket løsning der sendes til Kommunens borger eller Kommunens virksomheder
CVR-nummer: 84667811
Postadresse: Industrivej Syd
By: Herning
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 7400
Land: Danmark
Internetadresse: www.eg.dk
Del VI: Supplerende oplysninger
Kontraktens samlede værdi - pkt. V.2.4. - er under forudsætning at kontrakten har en løbetid på 10 år
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@klfu.dk
Telefon: +45 33307621
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Postadresse: Carl Jacobsens vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk