Fakta om udbudet
Udbyder
Indkøbssamarbejdet for Sorø og Ringsted Kommuner
Vindere
Udbud vedrørende Jobcentersystem til Sorø og Ringsted Kommuner
(18.02.2016)
J.H. Schultz Information A/S
Annexstræde 5
2500 Valby
Udbud vedrørende Jobcentersystem til Sorø og Ringsted Kommuner.
Indkøbssamarbejdet for Sorø og Ringsted Kommuner
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
Indkøbssamarbejdet for Sorø og Ringsted Kommuner
29189994
Rådhusvej 8
Att: Mads Mikkelsen
4180 Sorø
DANMARK
Telefon: +45 57876070
Mailadresse: mtmi@soroe.dk
Internetadresse(r):
Internetadresse for køberprofilen: http://eu.eu-supply.com/ctm/Supplier/CompanyInformation/Index/124300
Elektronisk adgang til oplysninger: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=152627&B=SOROE
Elektronisk indsendelse af bud og ansøgninger om deltagelse: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=152627&B=SOROE
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Del II: Kontraktens genstand
Tjenesteydelseskategori nr. 7: Edb-tjenesteydelser og hermed beslægtede tjenesteydelser
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Sorø og Ringsted Kommuner.
NUTS-kode DK022
72000000
Beskrivelse af disse optioner: Mulighed for 2 gange forlængelse af aftalen med 12 måneder.
Foreløbig tidsplan for anvendelse af disse optioner:
måneder: 48 (fra tildeling af kontrakten)
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 2
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
— Udfyldt og underskrevet tro og love-erklæring om i hvilket omfang tilbudsgiver har ubetalt, forfalden gæld til det offentlige (jf. Finansministeriets lovbekendtgørelse nr. 336 af 13.5.1997) og om opfyldelse af Udbudsdirektivets artikel 45. Fortrykt formular er vedlagt som Bilag 2.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves: Det er et mindstekrav, at tilbudsgiver de seneste 3 afsluttede regnskabsår har haft en positiv egenkapital.
Referenceliste over de 3 betydeligste sammenlignelige leverancer, der er udført i løbet af de sidste 3 år, med beskrivelse af leverancerne og angivelse af kontaktperson for den pågældende kunde med telefonnummer og/eller e-mailadresse. Ved sammenlignelige referencer forstås levering af kommunalt jobcentersystem (Udfyldes i Kontraktbilag 14).
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
Det er et mindstekrav, at tilbudsgiver som minimum har 2 referencer på levering af jobcentersystem i kommunalt regi.
Del IV: Procedure
Andet: Bilagsmateriale af generel karakter må være på svensk, norsk eller engelsk. Såfremt Indkøbssamarbejdet Sorø/Ringsted anmoder om det, skal tilbudsgiver sørge for oversættelse af bilagsmateriale til dansk. Oversættelsen sker i så fald for tilbudsgivers regning og risiko og være Indkøbssamarbejdet Sorø/Ringsted i hænde senest 3 arbejdsdage efter anmodningen.
Del VI: Supplerende oplysninger
Sorø Kommune, Rådhusvej 8, 4180 Sorø, CVR-nr. 29 18 99 94.
Ringsted Kommune, Sct. Bendtsgade 1, 4100 Ringsted, CVR-nr. 18 95 79 81.
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk
1) Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet For Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 1, nr. 1 hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. beslutningens § 7, stk. 1.
2) Klager over andet end ordregiverens prækvalifikationsbeslutninger under nr. 1) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
2.1) 45 dage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, hvor fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2.2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystemer indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
2.3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 2.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk