Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://www.rm.dk/om-os/organisation/koncernokonomi/byggeri-og-ejendomme/cedepi/udbud
Anmodning om deltagelse
Udbyder
Hedensted Kommune
Indkøb af hvidevarer for Hedensted kommune
Hedensted Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
Hedensted Kommune
Tjørnevej 6
Kontaktpunkt(er): Hedensted Kommune
Att: Niels Abildsten
7171 Uldum
DANMARK
Telefon: +45 79755000
Mailadresse: niels.abildsten@hedensted.dk
Fax: +45 87101521
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.hedensted.dk
Elektronisk adgang til oplysninger: http://www.rm.dk/om-os/organisation/koncernokonomi/byggeri-og-ejendomme/cedepi/udbud
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Del II: Kontraktens genstand
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Region Midtjylland.
NUTS-kode DK04
39710000
Anslået værdi eksklusive moms:
interval: mellem 4 000 000 og 5 500 000 DKK
Beskrivelse af disse optioner: Industri/institution køkken med kølerum.
Foreløbig tidsplan for anvendelse af disse optioner:
måneder: 5 (fra tildeling af kontrakten)
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Garanti på min. 2. års levetid på hvidevarer.
Beskrivelse af de særlige vilkår: Byder skal kunne foretage successiv levering af assorterede enheder enkeltvis eller samlet efter udbyders konkrete behov. Levering skal kunne ske fra dag til dag ved bestilling inden kl. 13:00 på en af udbyder bestemt adresse i kommunen. Transport til leveringsadresse skal ske i forsvarlig emballage.
Tro og love-erklæring om at:
Tilbudsgiver ikke befinder sig under omstændigheder som anført i udbudsdirektivets art. 45, stk. 1 og stk. 2 og derfor udelukket fra at deltage i tilbudsgivningen.
Tilbudsgiver ikke har ubetalt gæld på over 100 000 DKK til det offentlige jf. lovbekendtgørelse nr. 336 af 13.5.1997 om begrænsning af skyldners deltagelse i udbudsforretninger, eller at der er indgået aftale med inddrivelsesmyndigheden om betaling af forfalden gæld til det offentlige.
Erklæring fra ledelsen om, at der ikke er indtrådt væsentlige negative ændringer i virksomhedens økonomiske forhold siden udgangen af det seneste disponible regnskabsår.
Der anvendes skema 3.3 fra Værdibyg »Bilag til effektiv prækvalifikation« som findes hos Værdibyg.dk eller på »CeDEPI« under »udbud«.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves: Bruttoomsætning pr. år skal være minimum 3 000 000 DKK for ansøger.
Referenceliste over betydelige leverancer af type som nærværende udbud af hvidevarer. Referencer skal være fra opgaver udført indenfor de seneste 3 år.
Referencer skal være relevante og beskrive ansøgers andel i den udførte opgave.
En kort beskrivelse af hvorledes leverandøren agter at håndtere opgaven med at levere og installere hvidevarer. Beskrivelse af planlægningsproces og håndtering af opgaven med henblik på højt kvalitetsniveau i opgaveløsningen.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
Referenceliste skal indeholde min. 2 relevante og fyldestgørende beskrevet referencer. 1-2 A4 sider.
Der kan anvendes bilag 3.4 »Teknisk formåen« fra Værdibyg.dk som kan findes på værdibyg.dk eller på »CeDEPI« under »udbud«.
Projektbeskrivelse forventes 1-2 A4 sider.
Del IV: Procedure
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal kandidater: Økonomisk og finansiel kapacitet vægtes 35 % og teknisk kapacitet vægtes 65 %, hvor referencer vægtes 50 % af de 65 %, og beskrivelse vægtes 50 % af de 65 %.
Andet: Dansk.
Del VI: Supplerende oplysninger
Der leveres institutionsegnede hvidevarer, hvortil der stilles særlige krav til bl.a. vasketemperatur.
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævn for Udbud.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Center for Offentlig Konkurrence
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk