Fakta om udbudet
Udbyder
Aarhus Kommune, Borgmesterens Afdeling
Udbud af telefoni - Hardware
Aarhus Kommune, Borgmesterens Afdeling
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 55133018
Postadresse: Rådhuspladsen 2
By: Aarhus C
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8000
Land: Danmark
Kontaktperson: Thomas Kang Krægpøth
E-mail: kthk@aarhus.dk
Telefon: +45 20533770
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.aarhus.dk
CVR-nummer: 40844244
Postadresse: Karen Blixens Boulevard 7
By: Brabrand
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8220
Land: Danmark
E-mail: kontakt@affaldvarme.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.affaldvarme.dk/
CVR-nummer: 27776817
Postadresse: Hjulbjergvej 58
By: Højbjerg
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8270
Land: Danmark
E-mail: sctolaf@mso.aarhus.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://plejehjemmet-sct-olaf.dk/
CVR-nummer: 24196739
Postadresse: Tværgade 5
By: Malling
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8340
Land: Danmark
E-mail: moro@aarhus.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.stenhoejgaard.dagtilbud-aarhus.dk
Del II: Genstand
Udbud af telefoni - Hardware
Aarhus Kommune udbyder en aftale på telefoni - hardware.
Aftalen omfatter telefoni hardware og tilbehør.
Aftalen løber op til 4 år (2-årig aftale med option på forlængelse af 2 x 12 måneder) og indgås med én leverandør.
Følgende deltager på option og har mulighed for at tilgå aftalen på baggrund af denne udbudsforretning:
- AffaldVarme Aarhus A/S
- Følgende selvejende institutioner: Plejehjemmet Sct. Olaf og Børnehaven Stenhøjgaard.
Aarhus Kommune
Se pkt. II.1.4
Udbuddet indeholder optioner, som er angivet i udbudsmaterialet.
Ordregiver forbeholder sig ret til at tildele kontrakten på baggrund af Tilbudsgivers indledende tilbud og således ikke optage forhandling med Tilbudsgiver. Herudover forbeholder Ordregiver sig retten til at tildele kontrakten efter modtagelsen af første reviderede tilbud.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud annulleret. Fejl i udbudsmaterialet.
Del VI: Supplerende oplysninger
Deltagelse i udbudsprocessen er udelukket, hvis en af følgende friville udelukkelsesgrunde er til stede i ESPD del III afsnit C:
- Tilbudsgiver er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller likvidationsbehandling, hvis Tilbudsgivers aktiviteter administreres af en kurator eller af retten, hvis Tilbudsgiver er under tvangsakkord, hvis Tilbudsgivers erhvervsvirksomhed er blevet indstillet eller befinder sig i en lignende situation i henhold til en tilsvarende procedure, der er fastsat i national lovgivning, hvor Tilbudsgiver er hjemhørende.
- Ordregiver har tilstrækkelige plausible indikationer til at konkludere, at Tilbudsgiver har indgået en aftale med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning.
- Ordregiver kan påvise, at Tilbudsgiver væsentligt har misligholdt en tidligere offentlig Kontrakt, Kontrakt med en forsyningsvirksomhed eller koncessionskontrakt og misligholdelsen har medført den pågældende Kontrakts ophævelse eller en lignende sanktion.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Klage over udbudsproceduren skal indgives til Klagenævnet for Udbud i henhold til § 7 i lov nr. 492 af 5.10.2010 om Klagenævnet for Udbud. Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i Klagenævnet inden 20 kalenderdage fra dagen efter Ordregivers underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret. Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 20 000 DKK. Klager over udbuddet skal indgives inden 45 kalenderdage efter, at Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at Ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal Klageren skriftligt underrette Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal Klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen. Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds hjemmeside http://klfu.dk.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk