23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2021/S 163-429635
Offentliggjort
24.08.2021
Udbudstype
Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse

Udbyder

Bornholms Regionskommune

Vindere

(24.08.2021)
Systematic
Søren Frichs Vej 39
8000 Aarhus C

Leveringsaftale indgået iht. SKI Rammeaftale 02.19. SaaS - Cloud


Bornholms Regionskommune

Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed/enhed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Bornholms Regionskommune
CVR-nummer: 26696348
Postadresse: Ullasvej 23
By: Rønne
NUTS-kode: DK014 Bornholm
Postnummer: 3700
Land: Danmark
E-mail: Mette.Rasch.Pedersen@brk.dk
Telefon: +45 56921041
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.brk.dk/erhverv/udbud
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Leveringsaftale indgået iht. SKI Rammeaftale 02.19. SaaS - Cloud

II.1.2) Hoved-CPV-kode
72000000 It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Leveringsaftale agtes indgået iht. SKI Rammeaftale 02.19 SaaS - Cloud. Leveringsaftalen omfatter levering af Social- og omsorgssystem. Bornholms Regionskommune ønsker at anskaffe ét samlet social, omsorgs og sundhedssystem. Systemet skal understøtte en lang række arbejdsområder inden for omsorgs-, sundheds- og socialområdet relateret til kommunens efterlevelse af blandt andet serviceloven og sundhedsloven.

Løsningen skal understøtte sagsbehandling og visitation indenfor de relevante lovgrundlag, og imødekommelse af Kommunalbestyrelsens beslutninger om services, samt understøtte en lang række konkrete arbejdsgange i hjemmeplejen, plejeboligområdet, socialområdet samt kommunens bosteder og behandlingstilbud. Derudover skal systemet skabe en fælles journal på borgeren på tværs af de nævnte fagområder og understøtte arbejdet på tværs af centre.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 21 709 728.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK Danmark
Hovedudførelsessted:

Bornholms Regionskommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Leveringsaftale agtes indgået iht. SKI Rammeaftale 02.19 SaaS - Cloud. Leveringsaftalen omfatter levering af Social- og omsorgssystem. Bornholms Regionskommune ønsker at anskaffe ét samlet social, omsorgs og sundhedssystem. Systemet skal understøtte en lang række arbejdsområder inden for omsorgs-, sundheds- og socialområdet relateret til kommunens efterlevelse af blandt andet serviceloven og sundhedsloven.

Løsningen skal understøtte sagsbehandling og visitation indenfor de relevante lovgrundlag, og imødekommelse af Kommunalbestyrelsens beslutninger om services, samt understøtte en lang række konkrete arbejdsgange i hjemmeplejen, plejeboligområdet, socialområdet samt kommunens bosteder og behandlingstilbud. Derudover skal systemet skabe en fælles journal på borgeren på tværs af de nævnte fagområder og understøtte arbejdet på tværs af centre.

II.2.5) Tildelingskriterier
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

2x24 måneder

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende i tilfældene anført nedenfor
  • Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
Forklaring:

Leveringsaftalen agtes indgået med den tildelte leverandør. Leveringsaftalen er indgået iht. de i SKI 02.19 - SaaS - Cloud rammeaftale angivne retningslinjer.

IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2019/S 009-016646

Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling

V.2) Kontrakt-/koncessionstildeling
V.2.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
19/08/2021
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens/Koncessionshavers navn og adresse
Officielt navn: Systematic
CVR-nummer: 78834412
Postadresse: Søren Frichs Vej 39
By: Aarhus C
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 8000
Land: Danmark
Kontrahenten/koncessionshaveren bliver en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens/koncessionens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens/koncessionens samlede værdi: 21 709 728.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: www.klfu.dk
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud: Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1. Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Valby
By: Carl Jacobsens Vej 35
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
19/08/2021

Send til en kollega

0.046