Fakta om udbudet
Udbyder
Bornholms Regionskommune
Vindere
(24.08.2021)
Systematic
Søren Frichs Vej 39
8000 Aarhus C
Leveringsaftale indgået iht. SKI Rammeaftale 02.19. SaaS - Cloud
Bornholms Regionskommune
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
CVR-nummer: 26696348
Postadresse: Ullasvej 23
By: Rønne
NUTS-kode: DK014 Bornholm
Postnummer: 3700
Land: Danmark
E-mail: Mette.Rasch.Pedersen@brk.dk
Telefon: +45 56921041
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.brk.dk/erhverv/udbud
Del II: Genstand
Leveringsaftale indgået iht. SKI Rammeaftale 02.19. SaaS - Cloud
Leveringsaftale agtes indgået iht. SKI Rammeaftale 02.19 SaaS - Cloud. Leveringsaftalen omfatter levering af Social- og omsorgssystem. Bornholms Regionskommune ønsker at anskaffe ét samlet social, omsorgs og sundhedssystem. Systemet skal understøtte en lang række arbejdsområder inden for omsorgs-, sundheds- og socialområdet relateret til kommunens efterlevelse af blandt andet serviceloven og sundhedsloven.
Løsningen skal understøtte sagsbehandling og visitation indenfor de relevante lovgrundlag, og imødekommelse af Kommunalbestyrelsens beslutninger om services, samt understøtte en lang række konkrete arbejdsgange i hjemmeplejen, plejeboligområdet, socialområdet samt kommunens bosteder og behandlingstilbud. Derudover skal systemet skabe en fælles journal på borgeren på tværs af de nævnte fagområder og understøtte arbejdet på tværs af centre.
Bornholms Regionskommune
Leveringsaftale agtes indgået iht. SKI Rammeaftale 02.19 SaaS - Cloud. Leveringsaftalen omfatter levering af Social- og omsorgssystem. Bornholms Regionskommune ønsker at anskaffe ét samlet social, omsorgs og sundhedssystem. Systemet skal understøtte en lang række arbejdsområder inden for omsorgs-, sundheds- og socialområdet relateret til kommunens efterlevelse af blandt andet serviceloven og sundhedsloven.
Løsningen skal understøtte sagsbehandling og visitation indenfor de relevante lovgrundlag, og imødekommelse af Kommunalbestyrelsens beslutninger om services, samt understøtte en lang række konkrete arbejdsgange i hjemmeplejen, plejeboligområdet, socialområdet samt kommunens bosteder og behandlingstilbud. Derudover skal systemet skabe en fælles journal på borgeren på tværs af de nævnte fagområder og understøtte arbejdet på tværs af centre.
2x24 måneder
Del IV: Procedure
- Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
Leveringsaftalen agtes indgået med den tildelte leverandør. Leveringsaftalen er indgået iht. de i SKI 02.19 - SaaS - Cloud rammeaftale angivne retningslinjer.
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
CVR-nummer: 78834412
Postadresse: Søren Frichs Vej 39
By: Aarhus C
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 8000
Land: Danmark
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud: Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1. Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Valby
By: Carl Jacobsens Vej 35
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk