Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
TV2/DANMARK A/S
Implementering, konfiguration, migrering, drift og vedligeholdelse af D365FO - ERP-system til TV 2 DANMARK A/S
TV2/DANMARK A/S
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 10413494
Postadresse: Rugårdsvej 25
By: Odense C
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 5000
Land: Danmark
Kontaktperson: Contract Management
E-mail: contract@tv2.dk
Telefon: +45 65919191
Fax: +45 65913322
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/161733194.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.tv2.dk/
Del II: Genstand
Implementering, konfiguration, migrering, drift og vedligeholdelse af D365FO - ERP-system til TV 2 DANMARK A/S
TV 2 DANMARK A/S udbyder implementering, konfiguration, migrering, drift og vedligeholdelse af et D365FO baseret ERP-system.
TV 2 DANMARK A/S udbyder implementering, konfiguration, migrering, drift og vedligeholdelse af et D365FO baseret ERP-system. TV 2 DANMARK A/S forventer, at tilbudsgiver sikrer en struktureret håndtering af migreringen fra AX2009/2012 samt implementeringen af D365FO på baggrund af de fremsatte behov og krav til Løsningen. Det er endvidere forventningen, at tilbudsgiver er ansvarlige for den løbende drift og vedligeholdelse af løsningen.
Kontrakten giver TV 2 DANMARK A/S mulighed for 2 x 1 års forlængelse
Såfremt antallet af tilbudsgivere, der ikke er omfattet af de i afsnit 7.2.2 angivne udelukkelsesgrunde og opfylder de i afsnit 7.2.3 angivne krav til tilbudsgivers egnethed, overstiger tre, vil TV 2 DANMARK A/S foretage en udvælgelse.
Denne udvælgelse vil ske på baggrund af følgende kriterier:
Referencer:
Hvilke tilbudsgivere, der på baggrund af de fremlagte referencer, vurderes at have den største og mest relevante dokumenteret erfaring i relation til den udbudte Løsning og Projekt.
Ved vurderingen heraf vil Ordregiver særligt lægge vægt på:
I. At tilbudsgiver viser en tydelig erfaring med projektering, implementering og migrering fra et AX2009/AX2012 til D365FO med efterfølgende support, vedligeholdelse, løbende forbedring, måling, rapportering og demonstration af værdiskabelse.
II. og at tilbudsgiver viser tydelig erfaring med etablering af integrationer og sikre dataflow i et komplekst systemlandskab.
III. og at tilbudsgiver har ageret løbende rådgiver for referencen ift. opbygning og optimering af ERP-processer, workflows og informationsgrundlag (viden, løsninger, konfigurationsoplysninger, serviceniveauer etc.) og viser, at tilbudsgiver har benyttet kompetencer til at løse opgaven for referencen.
Ovenstående er i prioriteret rækkefølge, hvilket betyder at TV 2 DANMARK A/S lægger størst vægt på (i) og derefter i faldende prioriteret rækkefølge.
Bilag 4 (inkl. underbilag) omfatter kravtyper for hhv. minimumsoptioner (MO) og optioner (O). Beskrivelse af kravtyperne fremgår af udbudsmaterialet Bilag 4 Vejledning til Kravspecifikation.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
TV 2 DANMARK A/S stiller krav til "Samlet årsomsætning", "Finansielle nøgletal" og "Erhvervsansvarsforsikring".
TV 2 DANMARK A/S stiller følgende mindstekrav til tilbudsgivers økonomiske og finansielle formåen:
At tilbudsgiver har haft en årlig omsætning på mindst 10 mio. kr. i hvert af de seneste tre afsluttede regnskabsår
At tilbudsgiver har haft en positiv egenkapital i hvert af de seneste tre afsluttede regnskabsår
At tilbudsgiver har en erhvervsansvarsforsikring på mindst 5 mio. kr.
TV 2 DANMARK stiller krav om tre referencer. For hver reference skal følgende oplyses:
I. perioden for opgavens udførelse, herunder transitionsperiode og driftsperiode
II. navnet på kunden
III. kontaktperson hos kunden
IV. en beskrivelse af den løste opgave med fokus på transitionen fra et AX2009/AX2012 til D365FO og efterfølgende drift og vedligeholdelse, herunder med oplysning om tilbudsgivers projektansvar for at drive transitionen samt oplysning om, hvordan tilbudsgiver sikrede, at transitionen og den efterfølgende drift af løsningen blev en succes
V. den samlede kontraktsum
Hver reference må maksimalt udgøre 4.680 tegn uden mellemrum (to normalsider). Tegn herudover vil ikke indgå i evalueringen. Afleverer tilbudsgiver mere end tre referencer, vil Ordregiver kun inddrage de tre første referencer. Dette omfatter tillige eventuelle referencer fra underleverandører, som tilbudsgiver støtter sig på i forhold til teknisk og faglig formåen.
TV 2 DANMARK A/S stiller følgende mindstekrav til tilbudsgivers tekniske og faglige formåen:
Tilbudsgiver skal afgive minimum tre referencer fra sammenlignelige Ydelser og Projekt.
Minimum to af referencerne skal være fra sammenlignelige Ydelser og Projekt, hvor tilbudsgiver har håndteret transitionen bestående af projektering, implementering og migrering fra et AX2009/AX2012 til D365FO og efterfølgende drift og vedligeholdelse af Løsningen for en organisation, der ift. kompleksitet og størrelse kan sammenlignes med Ordregivers jf. Kontraktens Bilag 3 (Kundens eksisterende og fremtidige Løsning). Endvidere skal referencerne vise, hvordan tilbudsgiver har integreret til tredjeparts systemer, udviklet og konfigureret D365FO.
De anførte referencer skal være udført inden for de seneste tre år, idet igangværende referencer, som har været i gang i mere end ét år tillige accepteres.
Referencerne skal være af sammenlignelig økonomisk størrelse set ift. den samlede kontraktværdi.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk