Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=309194&B=FVST
Udbyder
Fødevarestyrelsen
Purchase of ”state of the art” HR-MSMS-instrument
Fødevarestyrelsen
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 62534516
Postadresse: Stationsparken 31-33
By: Glostrup
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 2600
Land: Danmark
Kontaktperson: Craig Till Reumert
E-mail: crtre@fvst.dk
Telefon: +45 72276665
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.foedevarestyrelsen.dk/Sider/forside.aspx
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/322057
Del II: Genstand
Purchase of ”state of the art” HR-MSMS-instrument
Fødevarestyrelsens Laboratoriums skal anskaffe en ”State-of-the-art” HR-MS systemer inkl. fuld garanti, PM (Performance Maintenance) og service i 2 år er et led i en udvidet offentlig kontrol af fødevare- og foderforureninger.
RINGSTED
Fødevarestyrelsens Laboratoriums skal anskaffe en ”State-of-the-art” HR-MS systemer inkl. fuld garanti, PM (Performance Maintenance) og service i 2 år er et led i en udvidet offentlig kontrol af fødevare- og foderforureninger.
Option 1: Ekstra Service (niveau 1) per år – for de følgende år 3-6 af kontraktens levetid jf. Bilag B.
Option 2: Ekstra service (niveau 2) per år – for de følgende år 3-6 af kontraktens levetid jf. Bilag B
Option 3: Ekstra komplet levering og installation af HR-MS-system - jf. Bilag B
Option 1 & 2 er for Kunden frivillige: Kunden er ikke forpligtet til at kalde optionerne, såfremt ordregiver får behov for fx service.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Det bemærkes, at tilbudsgiver kan afgive tilbud som et konsortium eller ved at basere sig på andre økonomiske aktørers økonomiske og finansielle kapacitet, jf. punkt VI.3).
I den forbindelse vil de sammensluttede virksomheders nøgletal samlet skulle opfylde mindstekravene. Derfor bedes hver deltager i en sammenslutning angive egen årsomsætning, soliditetsgrad og egenkapital for hvert af de seneste 3 afsluttede og reviderede regnskabsår.
Tilbudsgiver skal kunne dokumentere en omsætning på dkk 5.000.000 i hvert af de 3 senest afsluttede regnskabsår.
Tilbudsgiver skal dokumentere en positiv egenkapital i hvert af de 3 senest afsluttede regnskabsår.
Tilbudsgiver skal dokumentere en soliditetsgrad på minimum 1% hvert af de 3 senest afsluttede regnskabsår.
Tilbudsgiver skal vedlægge en udvidet serviceattest, som omfatter eventuelle udenlandske bestyrelses- eller direktionsmedlemmer.
Tilbudsgiver skal vedlægge dokumentation på en gyldig og dækkende forsikring. Denne forsikring skal kunne dokumentere en dækning på min. dkk 10.000.000 per skadesbegivenhed.
Dokumentation skal tydeligt anføre overholdelse af dækningskravet.
Tilbudsgiver skal vedlægge sit tilbud et udfyldt ESPD afsnit C, der er udfyldt som beskrevet nedenfor. Tilbudsgiver skal i ESPD'ets afsnit IV. C oplyse følgende vedrørende teknisk og faglig formåen, jf. udbudslovens § 143: Tilbudsgivers mest betydeligste leverance af lignende leverancer indenfor de seneste 5 år.
Tilbudsgiver skal udfylde ESPD'et med angivelse af følgende oplysninger for referencen: Firmanavn/ afdeling, kontaktperson (inkl. titel, tlf, E-mail), opgavens omfang (beskrivelse af det leveret), leverings år.
Tilbudsgiver kan anvende det vedlagte "Bilag D referencer -" til sin besvarelse, som alternativ til udfyldelse af feltet i ESPD’et
3 referencer som dokumentere erfaring med tilsvarende opgaver i omfang:
Tilbudsgiver skal være erfaren i at levere HR-MSinstrumenter.
Erfaring skal være opnået inden for de seneste 5 afsluttede regnskabsår.
Ordregiver skal have mulighed for at kontakte referencer.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Ordregiver vil på et informationsmøde præsentere; hvordan man afgiver tilbud på EU Supply, udfylde ESPD, og korrekt (dvs. konditionsmæssige) udfyldelse af leverandørens tilbud. Tidspunktet for informationsmødet fremgår af tidsplanen under pkt. 3.1.
Der kan ikke stilles spørgsmål til andet end hvordan man afgiver tilbud på EU Supply, udfylde ESPD, og korrekt (dvs. konditionsmæssige) udfyldelse af leverandørens tilbud under mødet. Svar der gives på mødet vil efterfølgende blive gengivet på EU-Supply, under Spørgsmål & Svar modullet. Øvrige spørgsmål skal stilles via Spørgsmål & Svar modulet i udbudssystemet, EU-Supply inden fristen for spørgsmål (se tidsplanen under pkt. 3.1.)
Hvis Ordregiver vurderer, at et spørgsmål ikke egner sig til besvarelse på mødet – f.eks., at det om-fatter opgavens faglig indhold – vil Ordregiver henvise ansøger/tilbudsgiver til at stille spørgsmålet skriftligt efter fremgangsmåden i pkt. 3.6 nedenfor.
Informationsmødet afholdes virtuelt via en Skype link som sendes til alle registreret deltager dagen inden mødet.
Informationsmødet afholdes på dansk. Spørgsmål kan dog stilles på både dansk og engelsk, men vil så vidt muligt blive besvaret på dansk
Af hensyn til den praktiske planlægning af informationsmødet bedes tilmelding ske via udbudssystemet to dage inden mødet. Ved tilmelding bedes tilbudsgiver for hver af de tilmeldte oplyse navn, stillingsbetegnelse og firmatilknytning.
Referat/præsentation fra informationsmødet vil efterfølgende blive delt via udbudssystemet. Alle spørgsmål, der stilles på informationsmødet, vil blive besvaret i et separat dokument, der skal offentliggøres på EU Supply.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
By: Danmark
Land: Danmark
Oplysninger om klageprocedure kan findes i klagevejledning fra Klagenævn for Udbud på https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk/