Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Københavns Kommune - Socialforvaltningen
Vindere
Kontrakt om Boliganvisningssystem
(13.05.2022)
Netcompany A/S
Grønningen 17, 1
1270 København K
Boliganvisningssystem
Københavns Kommune - Socialforvaltningen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 64942212
Postadresse: Bernstorffsgade 17
By: København V
NUTS-kode: DK011 Byen København
Postnummer: 1577
Land: Danmark
Kontaktperson: Ida Echstrøm Christensen
E-mail: sc8r@kk.dk
Telefon: +45 23303291
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.kk.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://permalink.mercell.com/161685375.aspx
Del II: Genstand
Boliganvisningssystem
Københavns Kommunes Socialforvaltning skal anskaffe og implementere en løsning til det sociale boliganvisningsområde, som skal gøre match mellem bolig og borger smidigt og effektivt.
Københavns Kommunes Socialforvaltning skal anskaffe og implementere en løsning til det sociale boliganvisningsområde, som skal gøre match mellem bolig og borger smidigt og effektivt.
Den kommende løsning skal understøtte forvaltningens arbejde med høj brugervenlighed og lovmedholdelighed, sikker og stabil drift og mere smidige og automatiserede administrative forretningsgange. Alle fokuspunkter skal være med til at understøtte en digital sagsbehandling omkring social boliganvisning.
Systemet skal understøtte en digital sagsbehandling omkring social boliganvisning.
Leverandøren skal levere uddannelse, drift, support og vedligeholdelse.
Kontrakten kan forlænges med 2 x 24 måneder.
Er der flere end tre ansøgere, som ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene, og som opfylder kravene til egnethed, vil Ordregiver udvælge de tre ansøgere, der har de bedste og mest relevante referencer.
Herved forstås primært, at referencerne angår systemer, der opfylder flest muligt af følgende elementer:
1) Udvikling efter agile-principper med fokus på høj leverancesikkerhed og kvalitet af systemet.
2) Sammenhæng til sagsstyringssystemer og integrationer til fælleskommunale støttesystemer
3) Medarbejderløsning til en offentlig myndighed
4) Idriftssættelse af systemet, herunder migrering af data fra andet systemet
5) Udført support og vedligeholdelse på systemet samt overholdt SLA krav kontinueret.
Sekundært indgår:
A) Det vægtes yderligere positivt, hvis der er tale om et system på socialområdet og særligt positivt, hvis der er tale om et system relateret til boliganvisning.
B) Det vægtes yderligere positivt, hvis der bydes ind med forskellige systemer, således at tilbudsgiver gennem referencerne demonstrerer erfaring fra forskellige systemer.
Det vægtes således mest positivt, hvis ansøger angiver 3 referencer, der hver opfylder alle ovenstående fem elementer indenfor 3 forskellige boliganvisningssystemer på socialområdet. Størst betydning tillægges det dog, at ovenstående fem elementer indgår i flest mulige af de tre systemer, referencerne angår.
Såfremt der er flere ansøgere med samme bedømmelse efter ovenstående, foretages udvælgelsen blandt disse ud fra en kvalitativ bedømmelse af hvilken ansøger, der har de for det udbudte projekt mest sammenlignelige referencer.
Hvis der angives flere end 3 referencer, lægges alene de 3 første til grund i relation til udvælgelsen.
Overtagelsesprøven for referencerne skal være bestået indenfor de seneste 3 år regnet fra tidspunktet for ansøgningsfristen.
Option på boligpladsstyring af bo- og dagtilbud. Optionen er nærmere beskrevet i Bilag 03, afsnit 7. Det er valgfrit for tilbudsgiverne at tilbyde optionen.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Omsætning
Egenkapital
Ansøger skal opfylde følgende krav for at være økonomisk egnet til at opfylde kontrakten:
1) Ansøgers gennemsnitlige omsætning (nettoomsætning) i de 3 seneste disponible regnskabsår skal udgøre minimum 5.000.000 DKK (ekskl. moms).
2) Ansøger skal have en positiv egenkapital i det seneste disponible regnskabsår.
Baserer ansøger sig på andre enheders økonomiske og finansielle formåen beregnes omsætningen som summen af ansøger og støttende enheders omsætning i hver af de seneste 3 offentliggjorte regnskabsår.
Er ansøger et konsortium beregnes omsætningen for hver af de seneste 3 offentliggjorte regnskabsår som summen af virksomhedernes omsætning for det pågældende år.
Referencer
Ansøger skal opfylde følgende krav for at være teknisk/fagligt egnet til at opfylde kontrakten:
Ansøger skal have udviklet og leveret mindst ét IT-system, der omfatter følgende elementer:
1) Udvikling efter agile-principper med fokus på høj leverance sikkerhed og kvalitet af systemet
2) Sammenhæng til sagsstyringssystemer, samt integrationer til fælleskommunale støttesystemer
3) En medarbejderløsning til en offentlig myndighed
4) Idriftssættelse af systemet, herunder migrering af data fra andet systemet
5) Udført support og vedligeholdelse på systemet, herunder overholdt SLA krav kontinueret
De fem ovenfor anførte elementer, kan opfyldes gennem flere IT-systemer, udviklet og leveret af ansøgeren. Afgørende er, at alle fem elementer er opfyldt af ét eller flere IT-systemer udviklet og leveret af ansøgeren.
Systemet skal være taget i brug (ibrugtagningsprøve) indenfor de seneste 3 år regnet fra tilbudsfristen.
Baserer ansøger sig på andre enheders tekniske og faglige formåen skal ansøger sammen med de støttende enheder opfylde egnethedskravet.
Er ansøger et konsortium skal konsortiedeltagerne til sammen opfylde egnethedskravet.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Ansøger er udelukket fra at deltage i udbuddet, hvis ansøger befinder sig under omstændigheder som anført i udbudslovens § § 135-136 samt § 137, stk. 1, nr. 1-3. For så vidt angår § 137, stk. 1, nr. 3, er ansøgeren udelukket fra at deltage i udbuddet, hvis ordregiver kan påvise, at ansøgeren indenfor de seneste 2 år har begået handlinger, der har ført til domfældelse for overtrædelse af gældende skattelovgivning indenfor det område, hvor virksomheden udøver sit erhverv.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk