Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/79f1b8c3-d08c-45bb-b3bc-64fdd3601e13/publicMaterial
Udbyder
Landsbyggefonden
Vindere
(16.11.2021)
Kruso A/S
1119 København K
Kommunikationsydelser
Landsbyggefonden
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 62475412
Postadresse: Studiestræde 50
By: København V
NUTS-kode: DK0 Danmark
Postnummer: 1554
Land: Danmark
Kontaktperson: Anita Pedersen
E-mail: ape@lbf.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.lbf.dk/
Del II: Genstand
Kommunikationsydelser
Formålet med dette udbud er at indgå en rammeaftale med en leverandør vedrørende videreudvikling af Landsbyggefondens kommunikationsydelser og -strategi samt løbende vedligeholdelse af Landsbyggefondens hjemmesider m.v. relateret til Landsbyggefondens kommunikation.
Landsbyggefondens har flere målgrupper for sin kommunikation. De primære er boligorganisationer, boligadministrationer, kommuner samt rådgivere hyret af boligorganisationerne.
Landsbyggefonden benytter aktuelt seks kommunikationskanaler, som er lbf.dk, forskellige subsites, diverse konferencer og arrangementer, en række nyhedsbreve, brug af eksterne medier og sociale medier.
For disse målgrupper og med udgangspunkt i de nævnte kommunikationskanaler, skal den kommende leverandør levere en række kommunikationsydelser- og opgaver, der er nærmere beskrevet i opgavebeskrivelsen (bilag 1).
København
Landsbyggefonden har få kommunikationsressourcer til at varetage en bred vifte af opgaver. Det betyder, at den kommende Leverandør skal varetage en håndholdt eksekvering på kommunikationsydelserne og de initiativer, som måtte opstå løbende i rammeaftalens 4-årige periode. Med andre ord skal den kommende Leverandør kunne følge initiativer og udviklingsopgaver helt til dørs i samarbejde med Landsbyggefonden.
Hvis der er flere egnede ansøgere end fem, der ikke er omfattet af en udelukkelsesgrund, og som opfylder de fastsatte mindstekrav til økonomisk og finansiel kapacitet samt teknisk og faglig kapacitet, vil ordregiver udvælge de fem ansøgere, der baseret på karakteren, størrelsen og kompleksiteten af den udbudte opgave, har de mest relevante og sammenlignelige referencer.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Den økonomiske og finansielle formåen vurderes på baggrund af oplysninger om den økonomiske aktørs gennemsnitlige årsomsætning for de seneste tre års disponible regnskabsår.
Hvis tilbudsgiver udgør et konsortium, foretages vurderingen af tilbudsgivers økonomiske og finansielle formåen som en samlet vurdering af konsortiets deltagere. Samtlige deltagere i konsortiet skal udfylde et selvstændigt ESPD.
Hvis tilbudsgiver baserer sig på andre enheder, foretages vurderingen af tilbudsgivers økonomiske og finansielle formåen som en samlet vurdering. Der skal udfyldes særskilt ESPD for de enheder, som ansøger baserer sig på. ESPD fra støttende enheder skal være underskrevet.
Mindstekravet for økonomisk og finansiel kapacitet er, at ansøger skal have en gennemsnitlig årsomsætning på minimum 10 mio. kr. i de seneste tre disponible regnskabsår.
Den tekniske og faglige formåen vurderes på baggrund af ansøgers referenceliste vedrørende lignende opgaver som den udbudte, der er udført inden for de seneste 3 år. Der kan maksimalt vedlægges 5 referencer.
Ved ”lignende opgaver” forstås opgaver, der omfatter erfaring med udvikling af hjemmesider bygget på Umbraco CMS-platformen både ift. design og programmering, samt kommunikationssparring og -rådgivning til lignede kunder som f.eks. halv offentlige institutioner, kommuner mv. .
Referencelisten skal indeholde følgende oplysninger:
- Kundens navn
- Opgavens indhold og størrelse
- Beskrivelse af hvilken ydelse tilbudsgiver har leveret på opgaven
- Tidsperiode for opgavens udførelse
Hvis tilbudsgiver udgør et konsortium, foretages vurderingen af tilbudsgivers faglige og tekniske formåen som en samlet vurdering. Samtlige deltagere i konsortiet skal udfylde et selvstændigt ESPD.
Hvis tilbudsgiver baserer sig på andre enheder, foretages vurderingen af tilbudsgivers faglige og tekniske formåen som en samlet vurdering. Der skal udfyldes særskilt ESPD for de enheder, som ansøger baserer sig på. ESPD fra støttende enheder skal være underskrevet.
Mindstekravet for teknisk og faglig kapacitet er, at ansøger skal kunne angive mindst 2 referencer vedrørende opgaver af samme eller lignede art inden for de seneste 3 år.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Ansøgning om prækvalifikation skal ske ved indsendelse af ESPD-dokumentet. En ansøger vil blive udelukket fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis ansøger er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens §§ 135 og 136.
Udbudsproceduren gennemføres ved brug af Ethics. Al kommunikation skal foregå via Ethics, og ansøgninger og tilbud kan alene afleveres via iEthics.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage efter at ordregiver har underrettet ansøgerne om resultatet af prækvalifikationen. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret.
Klage over udbud i øvrigt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået rammeaftalen. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte tilbudsgivere om tildeling af rammeaftalen.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk