23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2021/S 151-401067
Offentliggjort
06.08.2021
Udbudstype
Begrænset udbud

Udbyder

Landsbyggefonden

Vindere

(16.11.2021)
Kruso A/S
1119 København K

Kommunikationsydelser


Landsbyggefonden

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Landsbyggefonden
CVR-nummer: 62475412
Postadresse: Studiestræde 50
By: København V
NUTS-kode: DK0 Danmark
Postnummer: 1554
Land: Danmark
Kontaktperson: Anita Pedersen
E-mail: ape@lbf.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.lbf.dk/
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/79f1b8c3-d08c-45bb-b3bc-64fdd3601e13/publicMaterial
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/79f1b8c3-d08c-45bb-b3bc-64fdd3601e13/homepage
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/79f1b8c3-d08c-45bb-b3bc-64fdd3601e13/homepage
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Boliger og offentlige faciliteter

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Kommunikationsydelser

II.1.2) Hoved-CPV-kode
79000000 Forretningstjenesteydelser: forskrifter, markedsføring, rådgivning, rekruttering, trykning og sikkerhed
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Formålet med dette udbud er at indgå en rammeaftale med en leverandør vedrørende videreudvikling af Landsbyggefondens kommunikationsydelser og -strategi samt løbende vedligeholdelse af Landsbyggefondens hjemmesider m.v. relateret til Landsbyggefondens kommunikation.

Landsbyggefondens har flere målgrupper for sin kommunikation. De primære er boligorganisationer, boligadministrationer, kommuner samt rådgivere hyret af boligorganisationerne.

Landsbyggefonden benytter aktuelt seks kommunikationskanaler, som er lbf.dk, forskellige subsites, diverse konferencer og arrangementer, en række nyhedsbreve, brug af eksterne medier og sociale medier.

For disse målgrupper og med udgangspunkt i de nævnte kommunikationskanaler, skal den kommende leverandør levere en række kommunikationsydelser- og opgaver, der er nærmere beskrevet i opgavebeskrivelsen (bilag 1).

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 7 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
79340000 Servicevirksomhed i forbindelse med reklame og marketing
79413000 Rådgivning inden for markedsføring
79822500 Grafisk design
72253000 Help-desk og støttetjenester
72253200 Systemsupport
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK011 Byen København
Hovedudførelsessted:

København

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Landsbyggefonden har få kommunikationsressourcer til at varetage en bred vifte af opgaver. Det betyder, at den kommende Leverandør skal varetage en håndholdt eksekvering på kommunikationsydelserne og de initiativer, som måtte opstå løbende i rammeaftalens 4-årige periode. Med andre ord skal den kommende Leverandør kunne følge initiativer og udviklingsopgaver helt til dørs i samarbejde med Landsbyggefonden.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Opgavens gennemførelse / Vægtning: 35
Kvalitetskriterium - Navn: Organisering og samarbejde / Vægtning: 50
Pris - Vægtning: 15
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 7 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Hvis der er flere egnede ansøgere end fem, der ikke er omfattet af en udelukkelsesgrund, og som opfylder de fastsatte mindstekrav til økonomisk og finansiel kapacitet samt teknisk og faglig kapacitet, vil ordregiver udvælge de fem ansøgere, der baseret på karakteren, størrelsen og kompleksiteten af den udbudte opgave, har de mest relevante og sammenlignelige referencer.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Den økonomiske og finansielle formåen vurderes på baggrund af oplysninger om den økonomiske aktørs gennemsnitlige årsomsætning for de seneste tre års disponible regnskabsår.

Hvis tilbudsgiver udgør et konsortium, foretages vurderingen af tilbudsgivers økonomiske og finansielle formåen som en samlet vurdering af konsortiets deltagere. Samtlige deltagere i konsortiet skal udfylde et selvstændigt ESPD.

Hvis tilbudsgiver baserer sig på andre enheder, foretages vurderingen af tilbudsgivers økonomiske og finansielle formåen som en samlet vurdering. Der skal udfyldes særskilt ESPD for de enheder, som ansøger baserer sig på. ESPD fra støttende enheder skal være underskrevet.

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Mindstekravet for økonomisk og finansiel kapacitet er, at ansøger skal have en gennemsnitlig årsomsætning på minimum 10 mio. kr. i de seneste tre disponible regnskabsår.

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Den tekniske og faglige formåen vurderes på baggrund af ansøgers referenceliste vedrørende lignende opgaver som den udbudte, der er udført inden for de seneste 3 år. Der kan maksimalt vedlægges 5 referencer.

Ved ”lignende opgaver” forstås opgaver, der omfatter erfaring med udvikling af hjemmesider bygget på Umbraco CMS-platformen både ift. design og programmering, samt kommunikationssparring og -rådgivning til lignede kunder som f.eks. halv offentlige institutioner, kommuner mv. .

Referencelisten skal indeholde følgende oplysninger:

- Kundens navn

- Opgavens indhold og størrelse

- Beskrivelse af hvilken ydelse tilbudsgiver har leveret på opgaven

- Tidsperiode for opgavens udførelse

Hvis tilbudsgiver udgør et konsortium, foretages vurderingen af tilbudsgivers faglige og tekniske formåen som en samlet vurdering. Samtlige deltagere i konsortiet skal udfylde et selvstændigt ESPD.

Hvis tilbudsgiver baserer sig på andre enheder, foretages vurderingen af tilbudsgivers faglige og tekniske formåen som en samlet vurdering. Der skal udfyldes særskilt ESPD for de enheder, som ansøger baserer sig på. ESPD fra støttende enheder skal være underskrevet.

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Mindstekravet for teknisk og faglig kapacitet er, at ansøger skal kunne angive mindst 2 referencer vedrørende opgaver af samme eller lignede art inden for de seneste 3 år.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Begrænset udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med en enkelt aktør
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 02/09/2021
Tidspunkt: 10:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
Dato: 13/09/2021
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 3 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.3) Yderligere oplysninger:

Ansøgning om prækvalifikation skal ske ved indsendelse af ESPD-dokumentet. En ansøger vil blive udelukket fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis ansøger er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens §§ 135 og 136.

Udbudsproceduren gennemføres ved brug af Ethics. Al kommunikation skal foregå via Ethics, og ansøgninger og tilbud kan alene afleveres via iEthics.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage efter at ordregiver har underrettet ansøgerne om resultatet af prækvalifikationen. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret.

Klage over udbud i øvrigt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået rammeaftalen. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte tilbudsgivere om tildeling af rammeaftalen.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
02/08/2021

Send til en kollega

0.078