Fakta om udbudet
Udbyder
Aarhus Kommune
Bestillingssystem (SaaS-løsning)
Aarhus Kommune
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er kun vejledende
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 55133018
Postadresse: Rådhuspladsen 2
By: Aarhus C
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 8000
Land: Danmark
Kontaktperson: Maiken Ulsøe
E-mail: maul@aarhus.dk
Telefon: +45 41872069
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/7bddc474-94ad-43ec-961e-27660b16f03c/homepage
Del II: Genstand
Bestillingssystem (SaaS-løsning)
Stomiprojektets partner udbyder i løbet af efteråret 2021 en kontrakt vedrørende levering af et bestillingssystem (SaaS-løsning).
For at sikre, at vi ikke udelukker gode tilbud pga. uhensigtsmæssige krav, er det besluttet at sende dele af udbudsmaterialet i høring blandt potentielle tilbudsgivere.
Region Midtjylland og kommunerne i den midtjyske landsdel der er tilsluttet den nye stomiløsning, og Region Syddanmark og de kommuner i den Syddanske landsdel der tilsluttet den nye stomiløsning.
Kontrakt om levering af et bestillingssystem til håndtering af bestilling af stomiprodukter i første omgang, men på længere sigt også til andre produktområder.
Under den I.1 angivende internetadresse er følgende dokumenter tilgængeligt:
— Udkast til prækvalifikationsbetingelser
— Udkast til kontrakten og dens tilhørende bilag, herunder kravspecifikationen
— Upload af kommentar til høringsmaterialet.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Kære potentielle tilbudsgiver
Stomiprojektets partner udbyder i løbet af efteråret 2021 kontrakt vedrørende levering af et bestillingssystem til håndtering af bestilling af stomiprodukter i første omgang, men på længere sigt også til andre produktområder.
For at sikre, at vi ikke udelukker godt tilbud pga. uhensigtsmæssige krav, er det besluttet at sende det meste af udbudsmaterialet til høring blandt potentielle tilbudsgivere.
Såfremt I ved gennemlæsningen af høringsmaterialet finder uhensigstmæssigheder, er det vigtigt, at det er nu i forbindelse med høringen, at vi modtager information om dette. Når udbuddet først er bekendtgjort, er det rent juridisk begrænset, hvor meget vi har mulighed for at ændre i materialet.
Høringsmaterialet består af udkast til prækvalifikationsbetingelserne, udkast til kontrakten og dertilhørende bilag inkl. kravspecifikationen.
Øvrigt udbudsmateriale indgår ikke i høringsmaterialet, hvorfor der i høringsmaterialet kan forekomme henvisninger til materiale, som ikke er medsendt til høring.
Potentielle tilbudsgivere indbydes derfor til at gennemgå det vedhæftede materiale. Hvis I mener at det fremsendte materiale indeholder uhensigtsmæssigheder eller I har forslag til ændringer eller ønsker til præciseringer i materialet, modtager vi meget gerne et skriftligt høringssvar fra jer.
Til brug for afgivelse af høringssvar kommentér venligst direkte ind i dokumenterne og markér jeres kommentar. Fremsend jeres kommentar i Ethics.
Skriftlige høringssvar skal være uploadet i Ethics senest den 13. august 2021.
Noget af det der arbejdes videre med frem mod offentliggørelsen er udformning af tilbudslisten. For at kunne gøre dette så hensigtsmæssigt som muligt, vil vi bede Jer om at redegøre for hvilken prisstruktur, I kan tilbyde.
Såfremt høringssvarene indeholder forslag til ændring af materialet, ser vi meget gerne, at ændringsforslagene begrundes.
Efter høringsfristens udløb behandler den arbejdsgruppe, der forestår udbuddet, alle høringssvar. Arbejdsgruppen vil i den forbindelse vurdere, hvorvidt høringssvarene giver anledning til ændringer i udbudsmaterialet.
For en god ordens skyld skal vi gøre opmærksom på, at høringssvar behandles som fortroligt materiale, dog med respekt for gældende regler om aktindsigt. Høringssvar vil ikke blive offentliggjort.
Der kan ikke afgives tilbud på baggrund af det fremsendt udkast.
Såfremt I har spørgsmål til overstående, er I meget velkomne til at kontakte Maiken Ulsøe på mail: maul@aarhus.dk
Vi ser frem til at høre fra jer.