Fakta om udbudet
Udbyder
Direktoratet for Kriminalforsorgen
Indkøb af GPS- & Log-in enheder til biler
Direktoratet for Kriminalforsorgen
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 53383211
Postadresse: Strandgade 100
By: København K
NUTS-kode: DK0 Danmark
Postnummer: 1401
Land: Danmark
Kontaktperson: Erik Nørgaard Jensen
E-mail: eriknorgaard.jensen@krfo.dk
Telefon: +45 72554315
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.kriminalforsorgen.dk
Del II: Genstand
Indkøb af GPS- & Log-in enheder til biler
Kriminalforsorgen opererer på nuværende 480 biler på deres institutioner i hele landet, undtagen Færøerne og Grønland. Bilerne bruges til transport af arrestanter & indsatte, kørsel mellem institutioner, samt kørsel fra institutioner til forskellige steder og formål. Der vil være tale om installation af både GPS og Log in-enhed i bilerne. Bilerne spænder fra Up, Golf over Touran til Caravelle, samt transporter og crafter. Der ud over en minder gruppe ældre biler af andet mærke. Ordregiver ønsker GPS overvågning af hele bilparken. Ud over geografisk overvågning ønsker Kriminalforsorgen at bruge GPS som en elektronisk kørebog, med angivelse af føreren. Derudover, hvis muligt, også som overvågning af bilens stand og tekniske oplysninger.
Kriminalforsorgen opererer på nuværende 480 biler på deres institutioner i hele landet, undtagen Færøerne og Grønland. Bilerne bruges til transport af arrestanter & indsatte, kørsel mellem institutioner, samt kørsel fra institutioner til forskellige steder og formål. Der vil være tale om installation af både GPS og Log in-enhed i bilerne. Bilerne spænder fra Up, Golf over Touran til Carevelle, samt transporter og crafter. Der ud over en minder gruppe ældre biler af andet mærke. Ordregiver ønsker GPS overvågning af hele bilparken. Ud over geografisk overvågning ønsker Kriminalforsorgen at bruge GPS som en elektronisk kørebog, med angivelse af føreren. Derudover, hvis muligt, også som overvågning af bilens stand og tekniske oplysninger.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Indkøb af GPS- & Log-in enheder til biler
Del VI: Supplerende oplysninger
Henvisning til 2 forskellige prismodeller i udbudsbetingelserne. Genudbud snarest.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://klfu.naevneneshus.dk/
By: Viborg
Land: Danmark
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på
https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/vejledning/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk