Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=304774&B=SSI
Udbyder
Styrelsen for Patientsikkerhed
Markedsdialog vedrørende et IT-system/platform til rapportering, sagsbehandling samt analyse af utilsigtede hændelser i sundhedsvæsenet i Danmark
Styrelsen for Patientsikkerhed
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er kun vejledende
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 37105562
Postadresse: Islands Brygge 67
By: København S
NUTS-kode: DK011 Byen København
Postnummer: 2300
Land: Danmark
Kontaktperson: August Jakobsen
E-mail: auyj@ssi.dk
Telefon: +45 32688587
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.stps.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/244516
Del II: Genstand
Markedsdialog vedrørende et IT-system/platform til rapportering, sagsbehandling samt analyse af utilsigtede hændelser i sundhedsvæsenet i Danmark
Ordregiver bruger denne forhåndsmeddelelse til at indkalde interesserede markedsaktører og potentielle tilbudsgivere til en indledende markedsdialog i forbindelse med ordregivers planlagte udbud af nyt system til rapportering, sagsbehandling samt analyse af utilsigtede hændelser i sundhedsvæsenet i Danmark (Nyt DPSD).
Styrelsen for Patientsikkerhed (STPS) inviterer relevante aktører til en markedsdialog som led i forberedelsen af en kommende anskaffelse af et it-system eller platform til understøttelse af rapportering, sagsbehandling og analyse af utilsigtede hændelser (UTH) i sundhedsvæsenet.
Markedsdialogen gennemføres med henblik på at sikre den mest hensigtsmæssige tilrettelæggelse og af udbuddet og for at sikre at ordregivers krav sikrer opfyldelse af de faktiske behov og for at de fremsatte behov og senere krav er i overensstemmelse med, hvad markedet kan tilbyde.
I det supplerende materiale præsenteres i kort form STPS’ nuværende it-situation, mål for markedsdialogen, samt de praktiske rammer for markedsdialogen. Som bilag er en kort opsummering af de behovstemaer, som STPS især ønsker belyst med markedsdialogen. Dette supplerende materiale foreligger også i en engelsk udgave.
Det er STPS’ overordnede forventning til markedsdialogen, at man opnår en bred forståelse og kvalificeret forventning til, hvad markedets udbudte løsninger på området kan tilbyde. Det er ligeledes en overordnet forventning, at STPS får valideret og evt. input til det behovsbillede, som analysefasen indtil videre har afdækket.
Mere specifikt er det STPS’ forventning, at præsentationen af løsningskoncepter som minimum belyser nedenstående punkter. (Nedenstående er en ikke-udtømmende liste og temaerne er listet i ikke-prioriteret rækkefølge):
- Præsentation af løsningens overordnede funktionalitet og koncepter (ikke-teknisk fokus)
- Præsentation af overordnet løsningsdesign eller konceptuel arkitektur
- Overordnet præsentation og redegørelse for hvordan løsningskonceptet tænkes at dække og løfte det beskrevne behovsbillede, behovstemaer og aktører.
- En præsentation af, hvordan løsningen og løsningskonceptet kan tilpasses lokale behov og samarbejdsorganisationer.
- En præsentation af forventet prisniveau og faktorer i prisdannelsen (fx licenser, tilpasningsgrad, etc.) for en løsning eller platform, der vurderes nødvendig.
Generelt gælder det for ovenstående, at STPS ser det som en fordel, hvis emnerne kan illustreres med demonstrationer, eksempler og relevante referencer.
Det er STPS’ forventning, at den samlede præsentation af løsning og løsningskoncept kan afvikles på 2 timer inkl. spørgsmål og dialog.
Se bilag for udfoldede beskrivelser af STPS’ opgørelse af behov, aktører og opgaver. (See appendix for elaborated desciptions of STPS’ needs, actors and tasks.)
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger