Fakta om udbudet
Udbyder
Hjørring Kommune
Prækvalifikation - Levering af lyd-, billede- og AV-installationer.
Hjørring Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
Hjørring Kommune
Springvandspladsen 5
Att: Lykke Møller
9800 Hjørring
DANMARK
Telefon: +45 41223218
Mailadresse: lykke.moeller@hjoerring.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.hjoerring.dk
Elektronisk adgang til oplysninger: http://www.byggeweb.dk
Elektronisk indsendelse af bud og ansøgninger om deltagelse: http://www.byggeweb.dk
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Del II: Kontraktens genstand
Indkøb
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Asylgade 6, 9800 Hjørring, Danmark.
NUTS-kode DK050
Udbuddet indeholder i hovedtræk følgende elementer:
— infrastruktur og kabling for leverancen
— synkronisering
— lydanlæg
— kommunikationsanlæg
— billedanlæg
— AV-anlæg.
Den leverandør der efterfølgende får tildelt kontrakten indgår i et samarbejde med Hjørring Kommune og totalrådgiveren omkring projekteringen af egne leverancer, samt samarbejde med el-entreprenører m.m. om samlet integrering i bygningen.
Følgende tidsplan vil være gældende for aftalen:
Projektering og planlægning: januar 2016-marts 2016.
Levering: Maj 2016-oktober 2016.
Ansøgning om deltagelse skal ske via www.byggeweb.dk
Tilbudsgiver skal oprettes ved login og kan derefter finde materialet på følgende TN nummer: TN 507978.32342410, 32350000, 32351000
interval: mellem 2 000 000 og 3 000 000 DKK
Beskrivelse af disse optioner: Der vil være mulighed for at tilbyde optioner på bl.a.
— Surroundanlæg
— Inspicientanlæg
— Lydsignalanlæg (cue)
— Videooptageløsning.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Beskrivelse af de særlige vilkår: Kontraktopstart er betinget af, at tilbudsgiver forud for kontraktopstarten kan dokumentere, at tilbudsgiver fortsat har den tilstrækkelige økonomiske formåen til at løfte den udbudte kontrakt. Nærmere krav til dokumentation fremgår af udbudsmaterialet.
Den vindende tilbudsgiver skal fremsende en Tro og love erklæring forud for kontraktunderskrivelsen.
Entreprenøren skal påtage sig sociale klausuler vedr. løn- og arbejdsvilkår.
b. Beskrivelse af eventuelle underleverandører.
c. Tro og love-erklæring vedrørende ubetalt gæld til det offentlige i henhold til lovbekendtgørelse nr. 336 af 13.5.1997. Formular fremgår af www.byggeweb.dk, sag TN507978.
d. Såfremt ansøgningen indleveres af en konsortium, skal ansøgningen indeholde en erklæring om direkte, ubegrænset og solidarisk hæftelse mellem alle deltagere i konsortiet samt bemyndigelse til en deltager i konsortiet til ubegrænset at kunne forpligte de øvrige medlemmer af konsortiet ved sin underskrift. Desuden skal ansøgningen vedlægges de i udbudsbekendtgørelsens Personlige forhold, Økonomisk kapacitet og Teknisk kapacitet krævede oplysninger for samtlige deltagere i konsortiet.Vedlægges de pågældende oplysninger ikke eller ikke fuldt ud for en konsortiedeltagers vedkommende, vil ansøgningen ikke blive betragtet som u konditionsmæssig, men den manglende vedlæggelse af oplysningerne kan have indflydelse på prækvalifikationsvurderingen.
e. I det omfang ansøgeren ønsker, at der skal lægges vægt på underleverandørers økonomiske eller tekniske kapacitet ved prækvalifikationsvurderingen, skal ansøgningen vedlægges en erklæring om, at underleverandøren stiller sine økonomiske eller tekniske kompetencer til rådighed for ansøgeren i forbindelse med projektets udførelse.
b. Erklæring om i hvilket omfang der siden seneste regnskabsår er indtrådt væsentlige ændringer i virksomhedens økonomiske situation. Erklæringen gives af bank, revisor, virksomhedens administrerende direktør eller økonomichef under strafansvar efter Straffelovens § 163.
Erklæringen udstedes til dette udbud og skal derfor være dateret efter datoen for udbuddets offentliggørelse.
Erklæringen skal udtale sig om ansøgers økonomiske situation i perioden fra senest godkendte regnskabsår og indtil erklæringen udstedes.
a. Beskrivelse af ansøgers referencer fra tilsvarende eller lignende opgaver. Beskrivelsen bør angive opgavens størrelse. Beskrivelse af ansøgers egne ydelser samt udførelsesperiode (status).
b. Fremhævelse af 3 udvalgte projekter fra referencelisten, som i kompleksitet og funktionalitet har været af tilsvarende eller lignende karakter. De 3 fremhævede projekter kan med fordel beskrives uddybende og kan vedlægges bygherreudtalelser. Projekterne skal være beliggende i Skandinavien.
Den uddybende beskrivelse (de fremhævede projekter) forventes sammen med referencerne at synliggøre ansøgers relevante kompetencer og erfaringer inden for de udbudt arbejder. Hjørring Kommune forbeholder sig ret til kontrol af oplysningerne og til at kontakte angivne referencer.
Del IV: Procedure
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal kandidater: Tilbudsgiverne vil blive udvalgt blandt de ansøgere, der utvivlsomt har en tilstrækkelig økonomisk og teknisk kapacitet til at kunne gennemføre den udbudte leverance. Udvælgelsen af tilbudsgiverne vil ske på baggrund af en vurdering af ansøgerens økonomiske kapacitet vurderet på baggrund af de i pkt. III.2.2) anførte oplysninger og ansøgerens tekniske kompetencer vurderet på baggrund af de i pkt. III.2.3) anførte oplysninger med hovedvægten på de 3 udvalgte (fremhævede) projekter fra referencelisten.
Del VI: Supplerende oplysninger
Klagenævnet for Udbud
Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk/
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klager indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i stand still perioden. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i stand still perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Center for Udbudsregler
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk