Fakta om udbudet
Udbyder
Udviklings- og Forenklingsstyrelsen
Kontrakt vedrørende drift af ESDH-løsning
Udviklings- og Forenklingsstyrelsen
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 19552101
Postadresse: Osvald Helmuths Vej 4
By: Frederiksberg
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2000
Land: Danmark
Kontaktperson: Maria Tødt
E-mail: Maria.Toedt@ufst.dk
Telefon: +45 72375813
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.ufst.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/204762
Del II: Genstand
Kontrakt vedrørende drift af ESDH-løsning
Udbud af kontrakt vedrørende drift af ordregivers ESDH løsning. Udbuddet gennemføres som et udbud med forhandling. Ordregiver forventer, at der afholdes én forhandlingsrunde. Ordregiver forbeholder sig retten til at tildele kontrakten på baggrund af indledende tilbud uden gennemførelse af forhandlinger, ligesom ordregiver forbeholder sig ret til at afholde yderligere forhandlingsrunder. Ordregiver vil ikke begrænse antallet af deltagere undervejs efter prækvalifikation. Der ydes ikke vederlag for forhandlingen.
København
- Drift: Drift af løsningen. Drift af applikationerne er inkluderet i den udbudte ydelse. Videreudvikling, vedligeholdelse samt support af applikationerne er ikke omfattet af nærværende udbud.
- Support: Service desk, incident, problem og change management samt Single point of contact (SPOC) der indeholder retningslinjer for samarbejdet mellem leverandøren og ordregiver, samt ordregivers øvrige leverandører.
- Transition: Etablering af miljøerne, migrering af systemerne fra eksisterende leverandører til ny leverandør samt overdragelse af driften fra eksisterende leverandør til ny leverandør. Kontrakten inkluderer en transition ind periode på forventelig 6,5 måned (ekskl. en buffer-periode), hvor det nuværende system overtages af den kommende leverandør. Overtagelsesdagen vil være 11. november 2021.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Drift af ESDH-løsning
Del VI: Supplerende oplysninger
UFST annullerer udbuddet af kontrakt vedrørende drift af ESDH/WorkZone som offentliggjort ved udbudsbekendtgørelse nr. 2020/S 225-553626 af 18. november 2020. UFST ser sig nødsaget til at genoverveje det sourcing-snit, der var lagt til grund for udbuddet, da styrelsen har behov for at revurdere forskellige sourcing alternativer med henblik på at sikre, at den udbudte ydelse matcher styrelsens behov. Baggrunden for at genoverveje sourcing tilgangen på ESDH-kontrakten er, at analysearbejde i forbindelse med et projekt i styrelsen, har givet grund til overvejelser om muligheden for hel eller delvis placering af systemet på egen lokation (Housing). Muligheden for housing undersøges sammen med en række andre tilgange i overensstemmelse med den overordnede strategi for sourcing, der er igangsat i UFST.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på
https://naevneneshus.dk/start-dinklage/klagenaevnet-for-udbud/vejledning/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk