Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=300686&B=HOVEDSTADEN
Udbyder
Region Hovedstaden
Vindere
Rammeaftale om patientterminaler og tilslutning til ordregivers eksisterende skærme
(04.10.2021)
Atea A/S
Lautrupvang 6
2750 Ballerup
Rammeaftale om patientterminaler og tilslutning til ordregivers eksisterende skærme
Region Hovedstaden
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190623
Postadresse: Kongens Vænge 2
By: Hillerød
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 3400
Land: Danmark
Kontaktperson: Erik Lykke
E-mail: erik.lykke@regionh.dk
Telefon: +45 23994956
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionh.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/66963
Del II: Genstand
Rammeaftale om patientterminaler og tilslutning til ordregivers eksisterende skærme
Udbuddet omfatter en løsning til Region Hovedstaden indeholdende:
3 typer af produkter:
- Fastmonterede patientterminaler
- Mobile patientterminaler
- Tilslutning til ordregivers eksisterende skærme.
Apps til hardwaren:
- Gratis applikationer fra godkendte app stores
- Mulighed for at implementere egenudviklede apps og betalbare apps fra en godkendt app store.
Implementering (dialog med afd./hospital og klargøring/konfiguration).
Serviceabonnement:
— Service og support.
Rammeaftalen vedrører køb af mobile samt fastmonterede patientterminaler samt installation af apps og tilslutning af CMS til patientterminalerne og ordregivers eksisterende skærme.
Formålet med leverancen er at give patienterne adgang til visse apps under deres indlæggelsesperiode. Formålet er desuden at patienter og personale kan gøre brug af et CMS-system. Kravene er nærmere beskrevet i bilag 1: Kravspecifikation.
Leverandøren skal endvidere stå for teknisk opsætning samt implementering i dialog med kundens kontaktperson på hospitalet eller afdelingen, samt efterfølgende vedligeholdelse og support af leverancen som nærmere beskrevet i bilag 1: Kravspecifikation.
Udbuddet omfatter en løsning til Region Hovedstaden indeholdende:
3 typer af produkter:
- Fastmonterede patientterminaler
- Mobile patientterminaler
- Tilslutning til ordregivers eksisterende skærme.
Apps til hardwaren:
- Gratis applikationer fra godkendte app stores
- Mulighed for at implementere egenudviklede apps og betalbare apps fra en godkendt app store.
Implementering (dialog med afd./hospital og klargøring/konfiguration).
Serviceabonnement:
- Service og support.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
ESPD del IV, C, 2) Levering af leverancer af den anførte type.
ESPD del IV, C, 2) Levering af leverancer af den anførte type.
I referenceperioden (3 år op til tilbudsfristen) har den økonomiske aktør leveret 2 leverancer af den i udbudsbekendtgørelsens del II, genstand anførte type, hver bestående af mindst 50 enheder.
Det bemærkes, at for at medtage en opgave som reference, er det ikke nødvendigt, at kontrakten er endeligt afsluttet.
Ansøger bedes for hver reference oplyse om:
— Navn på kunden
— Navn og telefonnr. på kontaktperson
— Kort beskrivelse af leverancen med fokus på sammenlignelighed med dette udbud
— Angivelse af årstal og måned for start og eventuelt slut af referencen.
Der indgår databehandleraftale.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.klfu.dk
By: x
Land: Danmark
Tildeling af rammeaftale: 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk