Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=301373&B=RS
Udbyder
Region Sjælland
Vindere
Frivillig option Væskebaseret blodgasanalyser
(19.10.2022)
Radiometer Danmark
Åkandevej 21
2700 Brønshøj
Diverse vedhæftninger
(19.10.2022)
Radiometer Danmark
Åkandevej 21
2700 Brønshøj
Fælles krav
(19.10.2022)
Radiometer Danmark
Åkandevej 21
2700 Brønshøj
Prøvesvar på blodgasser inkl. forbrugsvarer og lån af blodgasudstyr
Region Sjælland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190658
Postadresse: Alleen 15
By: Sorø
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4180
Land: Danmark
Kontaktperson: Marianne Malek
E-mail: mzma@regionsjaelland.dk
Telefon: +45 93567239
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394
Del II: Genstand
Prøvesvar på blodgasser inkl. forbrugsvarer og lån af blodgasudstyr
Udbuddet vedrører udlån af udstyr og service herpå, uddannelse, reparationer og reservedele, middleware, licenser til middleware og vedligeholdelse heraf, forbrugsvarer til blodgasanalyserne som blandt andet sprøjter, kapillærrør, reagenser, kassetter mv., transport, levering mv. i kontraktens løbetid til institutioner hjemmehørende under ordregivers region.
Prøvesvar på blodgasser inkl. forbrugsvarer og lån af blodgasudstyr.
Op til 36 måneder.
— Option på køb af eksisterende udstyr
— Frivillig option af væskebaseret udstyr
— Region Syddanmark deltager på option
— Region Midtjylland deltager på option.
Del IV: Procedure
Grundet omstillingsudgifter på cirka 3.500.000 til 4.000.000 DKK ved ny leverandør
Del VI: Supplerende oplysninger
01.12.2030
Postadresse: Nævnerens Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til Klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og § § 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til Klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til Klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk