Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Novafos A/S
Vindere
Udbud af SRO-konsulenter til vandområdet
(09.07.2021)
Picca Automation A/S
Gladsaxevej 382 3.
2860 Søborg
Udbud af SRO-konsulenter til vandområdet
Novafos A/S
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 31884993
Postadresse: Blokken 9
By: Birkerød
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 3460
Land: Danmark
Kontaktperson: Nicolai Møller
E-mail: nim@novafos.dk
Telefon: +45 44208097
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/154886744.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.novafos.dk/
Del II: Genstand
Udbud af SRO-konsulenter til vandområdet
Novafos' skal bruge 2 SRO-konsulenter til vandområdet.
Novafos forpligter sig på at aftage min. 30 timer pr. konsulent pr. arbejdsuge i kontraktens løbetid.
Konsulenter skal møde på Sjælsø vandværk (Ravnsnæs vej 231, 2970 Hørsholm), 4 hverdage om ugen. Dagene aftales med Novafos.
Novafos A/S er i gang med en større renovering af vandværker i forsyningsområdet, og derfor har Novafos brug for assistance fra 2 SRO kyndige projektingeniører, der kan projektere og programmerer vandværker, trykforøger anlæg, vandtårne og sektioneringsbrønde.
Det er i Novafos A/S' interesse at have SRO konsulenter så tæt på driften som muligt, så der kan tages hånd om de forskellige projekter, der ligger i projektpipeline og de ad hoc-opgaver, der måtte opstå, med så kort responstid som muligt. Derfor er det et krav, at de 2 konsulenter som det klare udgangspunkt arbejder fra Novafos A/S's lokationer.
Ordregiver har option på at forlænge kontrakten med 5 x 12 måneder på uændrede vilkår.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgivers egenkapital skal oplyses for de seneste 3 tilgængelige regnskaber skal angives i ESPD.
Tilbudsgiver skal have haft en positiv egenkapital for de seneste 3 afsluttede regnskabsår. Har tilbudsgiver eksisteret kortere tid end dette, er kravet, at tilbudsgiver har haft en positiv egenkapital i de afsluttede regnskabsår, tilbudsgiver har eksisteret.
Overholdelse af minimumskravet dokumenteres ved fremsendelse af årsregnskaber for de seneste 3 år.
Tilbudsgiver bedes angive min. én tilsvarende eller lignende opgave, som tilbudsgiver har udført inden for de seneste 3 år.
En "tilsvarende eller lignende opgave" er eksempelvis projektering på et vandværk.
— Tilbudsgiver skal have udført mindst én tilsvarende eller lignende opgave inden for de seneste 3 år.
— Tilbudsgiver kan ikke give nogen dele af kontrakten i underleverance. Dvs. alle medarbejdere, der tilbydes på kontrakten, skal være ansat af tilbudsgiver.
Som dokumentation for tilbudsgivers tekniske kapacitet skal tilbudsgiver angive:
1) Referenceliste med beskrivelse af tilsvarende eller lignende leverancer, som tilbudsgiveren har udført i løbet af de sidste 3 år. Ordregiver ser gerne, at beskrivelsen indeholder følgende:
a) Kundens navn, adresse, telefonnummer og kontaktperson
b) Dato for opgavens udførelse
c) Kort beskrivelse af opgaven og dens omfang. Såfremt opgaven ikke er afsluttet, bedes det angivet, hvilken del af opgaven der er udført.
Referencelisten angives i ESPD'et, som udfyldes i Mercell under fanen "Udvælgelse".
Ligeledes skal tilbudsgiver erklære, at der ikke gives nogen dele af kontrakten i underleverance.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
De frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1-6) finder anvendelse ved nærværende udbud.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk