Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Addresse
Ekstern konsulent Steen Jensen
e-mail: info@steenjensen.com
Indlevering af tilbud
Addresse
Steen Jensen
e-mail: info@steenjensen.com
Udbyder
Herlev Kommune
Indkøb af elektronisk nøglesystem til Hjemmeplejen i Herlev Kommune
Herlev Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
Herlev Kommune
Herlev Bygade 90
Att: Steen Jensen
2730 Herlev
DANMARK
Telefon: +45 20515657
Mailadresse: info@steenjensen.com
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Sundhed
Del II: Kontraktens genstand
Indkøb
NUTS-kode
31700000, 31200000, 31000000
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 1
Hvis der er tale om indkøbs- eller tjenesteydelseskontrakter, der kan forlænges: anslået tidsramme for efterfølgende kontakter:
måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
2. Udfyldt og underskrevet tro og love-erklæring om, i hvilket omfang tilbudsgiver har ubetalt, forfalden gæld til det offentlige (jf. Finansministeriets lovbekendtgørelse nr. 336 af 13.5.1997) og udelukkelsesforhold. Fortrykt formular findes som bilag 2 vedhæftet bagerst i dette dokument.
3. Kort beskrivelse af tilbudsgivers virksomhed, herunder ejerforhold bilag 7.
5. Dokumentation for gyldig erhvervs og produktansvarsforsikring Forsikringen skal mindst dække med en samlet årlig forsikringssum på 10 000 000 DKK for personskade og 10 000 000 DKK for tingsskade.
6. Udfyldt bilag 5 Referenceliste over de betydeligste sammenlignelige ydelser der er leveret i de seneste 3 år.
— Tilbudsgiver skal have mindst 3 sammenlignelige referencer indenfor de sidste 3 år. Med sammenligneligt referencer mener Herlev Kommune, at tilbudsgiver skal kunne dokumentere, at tilbudsgiver har leveret elektronisk nøglesystem til en kunde der kan sammenlignes med det estimerede antal elektroniske nøglesystemer Herlev Kommune efterspørger i nærværende udbud.
Del IV: Procedure
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de nedenfor anførte kriterier
1. Pris. Vægtning 60
2. Kvalitet. Vægtning 20
3. Service. Vægtning 20
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbudsmaterialet kan rekvireres hos ekstern konsulent Steen Jensen på e-mail: info@steenjensen.com.
Mobil 20 51 56 57Tilbuddet skal fremsendes skriftligt i 1 eksemplar.
Det samlede tilbudsmateriale skal desuden fremsendes i 1 eksemplar på USB-nøgle.
Senest den 28.10.2015, kl.10.00 skal tilbuddet i elektronisk form sendes til Steen Jensen på e-mail: info@steenjensen.com
I tilfælde af uoverensstemmelse mellem det skriftlige og det elektroniske materiale gælder det skriftlige materiale.Tilbudsmateriale og bilag skal være kompatibelt med Microsoft Word/Excel, eller i PDF-format.
Tilbuddet skal følge systematikken i materialet.
Det er vigtigt, at tilbudsgiver i materialet forholder sig til alle punkter i materialet, da vurderingen vil blive foretaget på grundlag af dette.
Alle forhold i materialet skal være indregnet i tilbuddet.
2.14 Spørgsmål til udbudsmaterialet
Alle henvendelser og spørgsmål vedrørende udbuddet skal være skriftlige, sendt pr. mail og rettet til:
Steenjensen.com ApS, Oldeborggade 1C, 7000 Fredericia, att. Steen Jensen, e-mail: info@steenjensen.com.
Med emnet: »Spørgsmål — udbud elektronisk nøglesystem i Herlev kommune senest den 14.10.2015, kl.12.00«.Spørgsmål fremsendt inden ovenstående tidsfrist kan påregnes besvaret løbende. Spørgsmål, der fremsendes efter denne frist, vil blive besvaret, hvis det er muligt at besvare dem senest 6 dage inden ansøgningsfristens udløb.
Svar på spørgsmål sendes ud senest den 21.10.2015
Alle spørgsmål og besvarelser til udbudsmaterialet vil i anonymiseret form blive fremsendt via e-mail.
Spørgsmål og svar kan ligeledes rekvireres hos Steen Jensen
Spørgsmål kan stilles på dansk eller engelsk eller i en kombination heraf.
Den enkelte tilbudsgiver opfordres til, at eventuelle spørgsmål til materialet fremsendes til ordregiver samlet og af en gang.
Der gøres opmærksom på, at alle former for henvendelse vedrørende udbuddet til øvrige enheder hos ordregiver, under hensyn til EU-udbudsreglerne, kan medføre udelukkelse af tilbudsgiver fra deltagelse i udbuddet.