Fakta om udbudet
Udbyder
DSB
Digitale MTAPV undersøgelser
DSB
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Tjenesteydelser
Del I: Ordregiver
DSB
25 05 00 53
Telegade 2
Att: Christina Nielsen
2630 Taastrup
DANMARK
Telefon: +45 24683817
Mailadresse: chniel@dsb.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for ordregiveren: http://www.dsb.dk
Internetadresse for køberprofilen: http://eu.eu-supply.com/ctm/Supplier/CompanyInformation/Index/63264
Elektronisk adgang til oplysninger: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=149978&B=DSB
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter til et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Del II: Kontraktens genstand
Tjenesteydelseskategori nr. 7: Edb-tjenesteydelser og hermed beslægtede tjenesteydelser
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Taastrup.
NUTS-kode DK
I DSB gennemføres MTAPV'en årligt eller hvert andet år. MTAPV'en er en spørgeskemaundersøgelse, som dækker både Medarbejder Tilfredsheds Analyse (MTA) og Arbejds Plads Vurdering (APV). Personale er procesejere ift. MTAPV'en, og det er udvalgte personer herfra, der har kontakten med leverandøren.
DSB skal indgå aftale med en leverandør om de kommende års gennemførelse af MTAPV undersøgelser.
Undersøgelsen skal ske via et webbaseret it-system, hvorfra spørgerammen sættes op, organisationsstrukturen og medarbejderstrukturen valideres og spørgeskemaet sendes digitalt ud til respondenterne. Efter endt dataindsamlingsperiode skal leverandøren kunne generere en rapport på alle niveauer (fra team/gruppe/enhedsniveau op til den overordnede virksomhedsrapport) til DSB. De overordnede rapporter skal præsenteres for Direktørkredsen samt Hovedsamarbejdsudvalget. Efter rapporterne er frigivet på alle niveauer, sørger hver enkelt leder for at der bliver udarbejdet handlingsplaner for egen enhed. Handlingsplanerne skal kunne oprettes, og kunne følges op på i leverandørens system. Der skal både være adgang for lederen til at arbejde med sine egne handlingsplaner, og der skal være et overordnet statistisk overblik.
Det forventes, at leverandøren igennem hele processen bistår med sparring, vejledning og rådgivning.
72230000, 71241000, 72310000
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 3
Hvis der er tale om kontrakter, der kan forlænges: forventet tidsramme for efterfølgende udbud:
måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
— Egenkapital - 0;
— Overskudsgrad - 2,5;
— Egenkapitalsforrentning - 6;
Nøgletal er beregnet som gennemsnittet i de 3 seneste regnskabsår.
Ansøgeren skal vedlægge reviderede og godkendte regnskaber for de seneste 3 år. Forudsat at ansøgeren ikke har udarbejdet regnskaber, skal ansøgeren dokumentere sin økonomiske og finansielle kapacitet på anden vis.
— Leverandøren skal, i forbindelse med opgavernes eksekvering, kunne stille med ressourcer lokalt på DSB's hovedsæde i Taastrup, Danmark.
— Kommunikationen mellem leverandøren og DSB skal ske på dansk.
Del IV: Procedure
Nogle ansøgere er allerede udvalgt (eventuelt som led i visse typer udbud med forhandling): nej
Del VI: Supplerende oplysninger
B. DSB forventer at udsende udbudsmaterialet ultimo oktober 2015. Fristen for tilbud forventes at være medio november 2015.
C. For at komme i betragtning i prækvalifikation, skal ansøgeren opfylde følgende mindstekrav:
(i) De ønskede oplysninger i afsnit III.2.1) skal afgives ved hjælp af bilag A »Tro og love erklæring« alene. Bilag A er tilgængelig i DSBs Sourcing System på www.eu-supply.com/dsb.asp
(ii) De ønskede oplysninger i afsnit III.2.2) skal afgives ved hjælp af bilag B »Finansiel kapacitet« alene. Bilag B er tilgængelig i DSBs Sourcing System på www.eu-supply.com/dsb.asp
(iii) De ønskede oplysninger i afsnit III.2.3) skal afgives ved hjælp af bilag C »Spørgeskema MTAPV« alene. Bilag C er tilgængelig i DSBs Sourcing System på www.eu-supply.com/dsb.asp
D. Hvis mere end 4 ansøgere opfylder minimumskravene, vil udvælgelsen finde sted på baggrund af nedenstående udvælgelseskriterier.Kriterium 1; »Teknisk kapacitet«
DSB vil vurdere den tekniske kapacitet ud fra leverandørens tekniske og faglige formåen. Den tekniske og faglige formåen skal dokumenteres i form af bl.a. referencer. DSB vil vurdere, hvilke ansøgere, der har dokumenteret de mest relevante leverancer i forhold til de ydelser som udbuddet omfatter. Relevansen vurderes på grundlag af leverandørens beskrivelse af referencerne sammenholdt med de ydelser, som udbuddet omfatter. I jo højere grad leverancerne omfatter de af udbuddet omfattede ydelser, desto mere relevante vil leverancerne blive vurderet.
Kriterium 2; »Økonomisk og finansiel kapacitet«
DSB vil vurdere, hvilke ansøgere, der har dokumenteret den mest stabile økonomiske og finansielle kapacitet. Kapaciteten vurderes på baggrund af nøgletal samt regnskaber. I jo højere grad dokumentationen viser høj kapacitet, desto mere positiv vil den økonomiske og finansielle kapacitet blive vurderet.
E. Q&A vedrørende denne udbudsbekendtgørelse vil være tilgængelig i DSBs Sourcing System på www.eu-supply.com/dsb.asp.
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk