Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=296536&B=HOVEDSTADEN
Udbyder
Region Hovedstaden
Opdateringer
Ordregiver annullerer udbuddet.
Ordregiver er på baggrund af tilbudsgivernes spørgsmål blevet opmærksom på flere uhensigtsmæssigheder og fejl i udbudsmaterialet, blandt andet vedrørende kravene til patientterminalerne og kravene vedr. TV-signal. De ændringer, det vil kræve at tilrette udbudsmaterialet vurderes som væsentlige, hvilket betyder at ændringerne ville medføre fornyet udbudspligt.
På baggrund af tilbudsgivernes spørgsmål er ordregiver desuden blevet opmærksom på, at konkurrencen om opgaven kan forbedres hvis ordregivers behov vedr. tv-bokse kan imødekommes via andre løsninger.
Ordregiver takker for interessen og for de fremsendte spørgsmål, som vil blive taget i betragtning ved udformningen af udbudsmaterialet til et nyt udbud.
Levering, service og support af patientrettede enheder/patientunderholdning
Region Hovedstaden
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190623
Postadresse: Kongens Vænge 2
By: Hillerød
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 3400
Land: Danmark
Kontaktperson: Erik Lykke
E-mail: erik.lykke@regionh.dk
Telefon: +45 23994956
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionh.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/66963
Del II: Genstand
Levering, service og support af patientrettede enheder/patientunderholdning
Region Hovedstaden modtager en stigende efterspørgsel på patientunderholdning/patientrettede enheder.
Udbuddet omfatter en løsning til Region Hovedstaden indeholdende:
3 typer af hardware:
— Fastmonteret patientterminal
— Mobil patientterminal
— Tv-boks.
Apps til hardwaren:
— Gratis applikationer fra godkendte app stores
— Mulighed for at implementere egenudviklede apps og betalbare apps fra en godkendt app store.
TV – og radiosignal:
- Implementering (dialog med afd./hospital og klargøring/konfiguration).
Serviceabonnement:
— Service og support.
Formålet med løsningen er at give patienterne en bedre oplevelse under deres indlæggelsesperiode, samt gøre dem mere selvhjulpne, således at patienterne eksempelvis selv kan bestille deres mad.
Region Hovedstaden modtager en stigende efterspørgsel på patientunderholdning/patientrettede enheder.
Udbuddet omfatter en løsning til Region Hovedstaden indeholdende:
3 typer af hardware:
— Fastmonteret patientterminal
— Mobil patientterminal
— Tv-boks.
Apps til hardwaren:
— Gratis applikationer fra godkendte app stores
— Mulighed for at implementere egenudviklede apps og betalbare apps fra en godkendt app store.
TV – og radiosignal:
- Implementering (dialog med afd./hospital og klargøring/konfiguration).
Serviceabonnement:
— Service og support.
Formålet med løsningen er at give patienterne en bedre oplevelse under deres indlæggelsesperiode, samt gøre dem mere selvhjulpne, således at patienterne eksempelvis selv kan bestille deres mad.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
ESPD del IV, C, 2) Levering af leverancer af den anførte type.
ESPD del IV, C, 2) Levering af leverancer af den anførte type.
I referenceperioden (3 år op til tilbudsfristen) har den økonomiske aktør leveret 2 leverancer af den i udbudsbekendtgørelsens del II, genstand anførte type, hver bestående af mindst 50 enheder.
Det bemærkes, at for at medtage en opgave som reference, er det ikke nødvendigt, at kontrakten er endeligt afsluttet.
Ansøger bedes for hver reference oplyse om:
— Navn på kunden
— Navn og telefonnr. på kontaktperson
— Kort beskrivelse af leverancen med fokus på sammenlignelighed med dette udbud
— Angivelse af årstal og måned for start og eventuelt slut af referencen.
Der indgår databehandleraftale.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.klfu.dk
By: x
Land: Danmark
Tildeling af rammeaftale: 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk