Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=296347&B=KA
Udbyder
Erhvervsstyrelsen
Vindere
Rammekontrakt om vedligehold og videreudvikling af Nemhandel
(29.06.2021)
CGI Danmark A/S
Lautrupvang 4b
2750 Ballerup
Rammekontrakt om vedligehold og videreudvikling af Nemhandel
Erhvervsstyrelsen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 10150817
Postadresse: Langelinie Allé 17
By: København Ø
NUTS-kode: DK0 Danmark
Postnummer: 2100
Land: Danmark
Kontaktperson: ERST - Jakob Stenfalk
E-mail: jakste@erst.dk
Telefon: +45 35291505
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.erst.dk
Del II: Genstand
Rammekontrakt om vedligehold og videreudvikling af Nemhandel
Nemhandel er en paraplybetegnelse for en række komponenter, der samlet understøtter elektronisk udveksling af forretningsdokumenter i Danmark - både i det offentlige og i det private. Opgaven for leverandøren er at bistå Erhvervsstyrelsen med vedligehold og videreudvikling af Nemhandel samt at medvirke til udbredelsen af elektronisk udveksling af forretningsdokumenter i Danmark. Hovedopgaverne bestå i at udvikle, vedligeholde og fejlrette Nemhandelsinfrastrukturen, at fungere som eskalationspunkt for Erhvervsstyrelsens support-funktion og herudover at yde almen rådgivning. Opgaven vil også bestå i at deltage i internationalt standardiseringsarbejde på vegne af Erhvervsstyrelsen og rådgive herom.
København Ø
Nemhandel er en paraplybetegnelse for en række komponenter, der samlet understøtter elektronisk udveksling af forretningsdokumenter i Danmark - både i det offentlige og i det private. Opgaven for leverandøren er at bistå Erhvervsstyrelsen med vedligehold og videreudvikling af Nemhandel samt at medvirke til udbredelsen af elektronisk udveksling af forretningsdokumenter i Danmark. Hovedopgaverne bestå i at udvikle, vedligeholde og fejlrette Nemhandelsinfrastrukturen, at fungere som eskalationspunkt for Erhvervsstyrelsens support-funktion og herudover at yde almen rådgivning. Opgaven vil også bestå i at deltage i internationalt standardiseringsarbejde på vegne af Erhvervsstyrelsen og rådgive herom.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Kontrakten forventes at blive konkurrenceudsat hvert 4. år.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://klfu.naevneneshus.dk/
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbuds-givere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på
https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/vejledning/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk