23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2021/S 052-130912
Offentliggjort
16.03.2021
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Region Midtjylland

Invitation til markedsdialog vedrørende landsdækkende præhospital patientjournal


Region Midtjylland

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse er kun vejledende

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Region Midtjylland
CVR-nummer: 29190925
Postadresse: Universitetsbyen 25, Byg. 2A
By: Aarhus C
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 8000
Land: Danmark
Kontaktperson: Susanne Hundebøll Nielsen
E-mail: susanne.hundeboll.nielsen@stab.rm.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Region Nordjylland
CVR-nummer: 29190941
Postadresse: Niels Bohrs Vej 30
By: Aalborg Ø
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9220
Land: Danmark
E-mail: indkobskontor@rn.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rn.dk
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Region Syddanmark
CVR-nummer: 29190909
Postadresse: Damhaven 12
By: Vejle
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 7100
Land: Danmark
E-mail: indkob@rsyd.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rsyd.dk
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Region Sjælland
CVR-nummer: 29190658
Postadresse: Alleen 15
By: Sorø
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4180
Land: Danmark
E-mail: regionsjaelland@regionsjaelland.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.regionsjaelland.dk
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Region Hovedstaden
CVR-nummer: 29190623
Postadresse: Kongens Vænge 2
By: Hillerød
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 3400
Land: Danmark
E-mail: indkoeb@regionh.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.regionh.dk
I.2) Information om fælles indkøb
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Invitation til markedsdialog vedrørende landsdækkende præhospital patientjournal

Sagsnr.: 2021
II.1.2) Hoved-CPV-kode
72000000 It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

De danske regioner har besluttet at gå i udbud med en digital præhospital patientjournal (PPJ) med tilhørende vedligehold og support, som skal anvendes i ambulancer, akutlægebiler og -helikoptere, AMK-vagtcentraler og på hospitalerne i alle regioner. Udbuddet omhandler både journalsystemet samt den hardware systemet afvikles på. I den forbindelse ønsker regionerne en dialog med markedet forud for udarbejdelse af udbudsmaterialet. Formålet med dialogen er at indsamle viden om eventuelle eksisterende løsninger på markedet samt at drøfte muligheder og idéer, som kan fremtidssikre et PPJ-system. Hertil kommer et ønske fra regionerne om at få en pejling af interessen fra markedet i et samarbejde om et PPJ-system samt vedligeholdelse og support heraf.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
72200000 Programmering af software og konsulentvirksomhed
72300000 Datatjenester
72600000 Support- og konsulentvirksomhed i forbindelse med edb
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK Danmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

De danske regioner har besluttet at gå i udbud med en digital præhospital patientjournal (PPJ) med tilhørende vedligehold og support, som skal anvendes i ambulancer, akutlægebiler og -helikoptere, AMK-vagtcentraler og på hospitalerne i alle regioner. Udbuddet omhandler både journalsystemet samt den hardware systemet afvikles på. I den forbindelse ønsker regionerne en dialog med markedet forud for udarbejdelse af udbudsmaterialet. Formålet med dialogen er at indsamle viden om eventuelle eksisterende løsninger på markedet samt at drøfte muligheder og idéer, som kan fremtidssikre et PPJ-system. Hertil kommer et ønske fra regionerne om at få en pejling af interessen fra markedet i et samarbejde om et PPJ-system samt vedligeholdelse og support heraf.

II.2.14) Yderligere oplysninger

Se nærmere i invitationen under "dokumenter" i EU-supply.

Deadline for tilmelding til markedsdialogen er den 26. marts 2021.

II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
01/06/2022

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Se nærmere i invitationen under "dokumenter" i EU-supply.

Deadline for tilmelding til markedsdialogen er den 26. marts 2021.

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
11/03/2021

Send til en kollega

0.031