Fakta om udbudet
Udbyder
Medicoteknik
Vindere
Genanskaffelse af 1 stk. BenchMark Ultra
(05.03.2021)
Roche Diagnostics A/S
Industriholmen 59
2650 Hvidovre
Genanskaffelse af 1 stk. BenchMark Ultra
Medicoteknik
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Varer
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
CVR-nummer: 29190909
Postadresse: Kløvervænget 16
By: Odense C
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5000
Land: Danmark
E-mail: majbritt.christensen@rsyd.dk
Telefon: +45 99440380
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.medicoteknik-rsd.dk
Del II: Genstand
Genanskaffelse af 1 stk. BenchMark Ultra
Genanskaffelse af 1 stk. BenchMark Ultra.
Sydvestjysk Sygehus -. Esbjerg
Genanskaffelse af 1 stk. BenchMark Ultra.
Del IV: Procedure
- Kun en bestemt økonomisk aktør kan levere de pågældende bygge- og anlægsarbejder, varer eller tjenesteydelser af følgende årsag:
- manglende konkurrence af tekniske årsager
Region Syddanmark ønsker at købe 1. stk. Benchmark Ultra til Klinisk Diagnostisk Afdeling, Patologisk Anatomi, Sydvestjysk Sygehus. Afdelingen råder allerede over 3 stk. Benchmark Ultra, hvor der er tale om udskiftning af 1 instrument. Afdelingen skal derfor have apparatur, hvor vi kan benytte samme protokoller til immunfarvning af vævssnit, som på afdelingens eksisterende apparatur. Instrumenterne skal kunne udføre IHC, f.eks. Ki67, CD3, GATA3, DOG1, MLH1, Actin, p57, CD30, Melan A og AMACR/p63, hvilket sikrer afdelingen stabilitet i planlægningen af arbejdsdagen, da eksisterende arbejdsgange kan bevares. Det vil være teknisk uforeneligt og medføre uforholdsmæssige store tekniske vanskeligheder ved både drift og vedligehold at foretage et leverandørskift på dette område.
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
Genanskaffelse af 1 stk. BenchMark Ultra
Postadresse: Industriholmen 59
By: Hvidovre
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2650
Land: Danmark
E-mail: imrana.shahzada@roche.com
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
Internetadresse: www.klfu.dk
Klagefrister fremgår af håndhævelseslovens § 7:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvor vidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Se nærmere om indgivelse af klager på Klagenævnet for udbuds hjemmeside: www.klfu.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark