Fakta om udbudet
Udbyder
Gentofte Kommune
Udbud af datakommunikationstjenester og tilknyttede serviceydelser
Gentofte Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 19438414
Postadresse: Bernstorffsvej 161
By: Charlottenlund
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2920
Land: Danmark
Kontaktperson: Thomas Dall-Arnesen
E-mail: thomas@salamon.dk
Telefon: +45 29916829
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/79e5a3e2-f4fc-4f82-bd7b-fdd2533a5aeb/homepage
Del II: Genstand
Udbud af datakommunikationstjenester og tilknyttede serviceydelser
Udbuddet omfatter levering af datakommunikationstjenester og tilknyttede serviceydelser herunder MPLS løsning inkl. CPE.
Kontrakten indeholder optioner på installation og opgradering af henholdsvis netværks- og internetforbindelser herunder også sort fiber.
Det er kun internetforbindelser til e-sport der er omhandlet af dette udbud og ikke Gentofte Kommunes administrative eksisterende internetforbindelser.
Gentofte Kommune
Udbuddet omfatter levering af datakommunikationstjenester og tilknyttede serviceydelser herunder MPLS løsning inkl. CPE.
Kontrakten indeholder optioner på installation og opgradering af henholdsvis netværks- og internetforbindelser herunder også sort fiber.
Det er kun internetforbindelser til e-sport der er omhandlet af dette udbud og ikke Gentofte Kommunes administrative eksisterende internetforbindelser
— VRF ændringer
— Tilkøb af kapacitet på hhv. netværk og internetforbindelser
— Installation og opgradering af henholdsvis netværks- og internetforbindelser herunder også sort fiber.
Gentofte Kommune har besluttet at annullere udbuddet pga. fejl i udbudsbekendtgørelsen, og vil derfor ikke indgå kontrakt på grundlag af udbuddet. Ordregiver forventer at genudbyde indkøbet snarest muligt.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af datakommunikationstjenester og tilknyttede serviceydelser
Del VI: Supplerende oplysninger
Såfremt man ønsker at ansøge om at deltage i denne udbudsproces, skal man udfylde ESPD, som er uploaded sammen med udbudsmaterialet.
— Udfyld ESPD'et med de oplysninger, som er angivet i udbudsbekendtgørelsen, herunder del II.A.
II.B, II.C, III.A, III.B, III.C, IV.C og V.
Ansøger skal i ESPD'en oplyse navn, CVR-nr., postadresse, kontaktperson, hvorvidt ansøger er en mikrovirksomhed, en lille eller en mellemstor virksomhed samt hvorvidt ansøger deltager i udbudsproceduren sammen med andre (ESPD del II, afsnit A).
Endvidere skal ansøger oplyse om navn og adresse(r) på den eller de personer, der måtte være beføjet til at repræsentere ansøger i forbindelse med denne udbudsprocedure med navn, stilling, postadresse, telefon, e-mail samt om nødvendigt detaljerede oplysninger om repræsentation (ESPD del II, afsnit B).
Ansøger skal oplyse de efterspurgte oplysninger i udbudsbekendtgørelsens del III.
Ansøger skal bekræfte, at ansøger ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § §135, stk. 1 — 3 og 136 (ESPD del III, afsnit A, B og C). Gentofte Kommune accepterer ikke ansøgninger fra ansøgere, som har gæld til det offentlige på 100 000 DKK eller derover, medmindre, der er indgået en afviklingsordning vedrørende gælden.
Ansøger skal derudover bekræfte, at ansøger ikke er omfattet af de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1 — 6 (ESPD del III, afsnit C).
Den angivne dokumentation danner grundlag for ordregivers vurdering af, hvorvidt ansøger er egnet til at løfte den udbudte opgave, og hvilke ansøgere, der opfordres til at deltage i udbuddet.
Konsortium:
Bemærk, at hvis ansøger deltager i udbudsproceduren sammen med andre, navnlig som del af en gruppe, et konsortium, et joint venture eller lignende, skal alle berørte deltagere indsende et særskilt ESPD.
Alle de krævede oplysninger under del III skal afgives for hver deltager i konsortiet. Det vil i forbindelse med egnethedsvurderingen dog være konsortiets samlede egnethed, der vurderes. Hvis de krævede oplysninger ikke afgives af alle konsortiedeltagere, er tilbuddet ikke nødvendigvis ikke konditionsmæssigt, men det kan have betydning for egnethedsvurderingen. Desuden skal de enkelte deltagere i konsortiets ydelser/roller angives. Endvidere skal hver deltager i det individuelle ESPD angive den økonomiske aktørs rolle i gruppen, de øvrige økonomiske aktører, der deltager i proceduren samt i givet fald navnet på den deltagende gruppe (ESPD del II,afsnit A).
Hvis ansøger deltager som et konsortium skal konsortiedeltagerne hæfte solidarisk og direkte i forhold til Gentofte Kommune.
Hvis ansøger baserer sig på andre enheders formåen (finansielle og økonomiske og/eller tekniske og/eller faglige kapacitet) skal der vedlægges en særskilt ESPD med udfyldt del II, afsnit A og B samt del III, som er behørigt udfyldt af de pågældende enheder (ESDP del II, afsnit C).
Ansøgning skal afgives på dansk.
Tilbud inklusive bilag skal affattes på dansk, ligesom eventuelle forhandlingsrunder skal foregå på dansk. Teknisk dokumentation, der ikke foreligger på dansk, kan dog være på engelsk.
Såfremt ordregiver anmoder om det, skal tilbudsgiver sørge for oversættelse af bilagsmateriale på engelsk til dansk. Oversættelsen skal i givet fald ske for tilbudsgivers regning.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Henhold til lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud.
— Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. lovens § 7, stk. 1.
— Øvrige klager over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt.
Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort, jf. lovens § 7, stk. 2, nr.1. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klagen indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk