Fakta om udbudet
Udbyder
Region Hovedstaden
Vindere
NovaSeq 6000
(19.02.2021)
Illumina Denmark ApS
Ørestads Boulevard
2300 København S
Opdateringer
II.1.7)
I stedet for:
1.500.000 USD
Læses:
3.000.000 USD
NovaSeq 6000 sekventeringsudstyr
Region Hovedstaden
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Varer
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
CVR-nummer: 29190623
Postadresse: Kongens Vænge 2
By: Hillerød
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 3400
Land: Danmark
E-mail: claus.joergen.eskerod@regionh.dk
Telefon: +45 60941215
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionh.dk
Del II: Genstand
NovaSeq 6000 sekventeringsudstyr
Anskaffelse af 2 stk. NovaSeq 6000 sekventeringsudstyr.
Rigshospitalet - Kennedy Centret
Genomisk Medicin
7 Gamle Landevej
Glostrup
Anskaffelse af 2 stk. NovaSeq 6000 sekventeringsudstyr.
Service og reservedele samt evt. apparaturafhængige forbrugsartikler.
Del IV: Procedure
- Kun en bestemt økonomisk aktør kan levere de pågældende bygge- og anlægsarbejder, varer eller tjenesteydelser af følgende årsag:
- manglende konkurrence af tekniske årsager
NovaSeq benytter den unikke sequencing-by-synthesis (SBS) teknologi, hvilket sikrer stabil og høj datakvalitet, som er reproducerbar og skalerbar og pris-rimelig, hvilket er et krav fra ordregiver. P.t. er der ingen klinisk gennemprøvede alternativer til Illumina. Desuden køres alle øvrige analyser fra GM og NGC på platformen. Dette er også et krav ift. driftssikkerhed og kvalitet/akkreditering, og for visse analyser er det nødvendigt, at data kommer fra samme sekventeringsplatform.
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
NovaSeq 6000
Postadresse: Ørestads Boulevard
By: København S
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2300
Land: Danmark
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Ordregiver påregner tidligst at indgå kontrakt med den i pkt. V.2.3) nævnte leverandør efter 10 kalender dage regnet fra dagen efter den dag, hvor denne bekendtgørelse er blevet offentliggjort, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 4, stk. 1.
Klage over ordregivers valg af procedure mv. kan indgives til Klagenævnet. Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet, skal klager skriftligt underrette ordregiver om den påståede overtrædelse og om, at klagen indbringes for nævnet.
Nærværende bekendtgørelse følges op af bekendtgørelse om indgået kontrakt. Klage herover skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelse om indgået kontrakt er blevet offentliggjort, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 3. Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet, skal klager skriftligt underrette ordregiver om den påståede overtrædelse og om, at klagen indbringes for nævnet.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk/Offentlig-konkurrence