Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=293126&B=REGIONSYDDK
Udbyder
Region Syddanmark
Opdateringer
II.1.4)
Placering af det tekst, der skal ændres:Kort beskrivelse:
I stedet for:
Møderne vil blive afholdt i uge 12 og 13, 2021.
Læses:
Møderne vil blive afholdt i uge 14 og 15, 2021.
Markedsdialog - udbud af PC'ere til Region Syddanmark
Region Syddanmark
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er kun vejledende
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190909
Postadresse: Damhaven 12
By: Vejle
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 7100
Land: Danmark
Kontaktperson: Jesper Bonde
E-mail: jkb@rsyd.dk
Telefon: +45 61376541
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionsyddanmark.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/181055
Del II: Genstand
Markedsdialog - udbud af PC'ere til Region Syddanmark
I forbindelse med forberedelse af udbuddet ønsker Region Syddanmark via markedsdialog at få udvidet sin viden på PC-området med henblik på den udvikling, der finder sted og som forventes at finde sted i de kommende år. Derudover ønsker Region Syddanmark at forhøre markedsaktørerne om, hvilke bæredygtighedstiltag, som der arbejdes med i øjeblikket.
Der er tale om en mundtlig dialog, hvor alle relevante markedsaktører opfordres til at deltage i individuelle dialogmøder med Region Syddanmark. Møderne vil blive afholdt i uge 12 og 13, 2021. Tilmelding til dialogmøder skal foregå som beskrevet under afsnit II.2.4).
I forbindelse med forberedelse af udbuddet ønsker Region Syddanmark via markedsdialog at få udvidet sin viden på PC-området med henblik på den udvikling, der finder sted og som forventes at finde sted i de kommende år. Derudover ønsker Region Syddanmark at forhøre markedsaktørerne om, hvilke bæredygtighedstiltag, som der arbejdes med i øjeblikket.
Der er tale om en mundtlig dialog, hvor alle relevante markedsaktører opfordres til at deltage i individuelle dialogmøder med Region Syddanmark. Møderne vil blive afholdt i uge 12 og 13, 2021.
Tilmelding til dialogmødet skal ske ved at sende en besked her i systemet til Jesper Kristian Bonde inden tidsfristens udløb om, at man ønsker at deltage.
I beskeden bedes der være anført antallet af deltagere, samt navne, titler og e-mailadresser.
Der vil blive udsendt mødeinvitationer via e-mail efter tidsfristens udløb.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger