23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 161-295422
Offentliggjort
21.08.2015
Udbudstype
Andre

Udbyder

Vejen Kommune

Vindere

(21.08.2015)
TechHouse.dk a/s
Nørregade 13,2
4100 Ringsted

Udvikling af sagsbehandlersystem til Vejen Kommunes Kørselskontor


Vejen Kommune

Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed

Denne bekendtgørelse er omfattet af: Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed/ordregiver

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Vejen Kommune
Rådhuspassagen 3
Att: Inga Kristensen
6600 Vejen
DANMARK
Telefon: +45 79966133
Mailadresse: ik@vejen.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed / ordregiveren: http://www.vejen.dk

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
1.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders / ordregiveres vegne
Den ordregivende myndighed / ordregiveren indkøber på andre ordregivende myndigheders / ordregiveres vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten
Udvikling af sagsbehandlersystem til Vejen Kommunes Kørselskontor.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 7: Edb-tjenesteydelser og hermed beslægtede tjenesteydelser
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Vejen Kommune.

NUTS-kode DK032

II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Vejen Kommunes Kørselskontor administrer pt. ca. 17 forskellige kørselsordninger.
Kørselskontoret har siden opstarten i 2014 undersøgt mulighederne for et IT-system til registrering af de enkelte borgeres kørselsordninger. Kørselskontoret har i løbet af 2014 været i dialog med en række firmaer om et sådant system. Det blev hurtigt klart, at de firmaer som er på markedet, har fokus på ruteplanlægning og ruteoptimering.
Det har således ikke været muligt at finde et system som adskiller administration og kørselsplanlægning 100 %.
Det som kørselskontoret har brug for, er en registrering af den enkelte borgers kørselsordning og hvor systemet i væsentlig grad understøtter sagsbehandlingsopgaver som brevfletning, bevillingsudskrivning og notatoplysninger. Derudover skal der være mulighed for at udskrive ugentlige kørselslister til vognmanden samt en lang række specifikke statistikoplysninger.
Det har ikke været muligt at finde et system som alene har fokus på den administrative del, hvorfor Vejen Kommune har ønsket at udvikle et it-system, som alene har dette fokus. Dog således at der senere vil være mulighed for udskrivning af kørelister i elektronisk form.
II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

48000000, 72000000

II.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: nej
II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende (jf. del 2 i bilag D1, D2 eller D3)
Begrundelse for anvendelse af udbud med forhandling uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende i henhold til direktiv 2004/18/EF
Kun en bestemt tilbudsgiver kan levere de pågældende bygge- og anlægsarbejder / varer / tjenesteydelser af: tekniske årsager
Anden begrundelse for tildeling af kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende
Kontraktgenstanden er tjenesteydelser anført i bilag II B til direktivet
Vejen Kommunes Kørselskontor administrer pt. ca. 17 forskellige kørselsordninger.Kørselskontoret har siden opstarten i 2014 undersøgt mulighederne for et IT-system til registrering af de enkelte borgeres kørselsordninger. Kørselskontoret har i løbet af 2014 været i dialog med en række firmaer om et sådant system. Det blev hurtigt klart, at de firmaer som er på markedet, har fokus på ruteplanlægning og ruteoptimering. Det har således ikke været muligt at finde et system som adskiller administration og kørselsplanlægning 100 %. Det som kørselskontoret har brug for, er en registrering af den enkelte borgers kørselsordning og hvor systemet i væsentlig grad understøtter sagsbehandlingsopgaver som brevfletning, bevillingsudskrivning og notatoplysninger. Derudover skal der være mulighed for at udskrive ugentlige kørselslister til vognmanden samt en lang række specifikke statistikoplysninger. Det har ikke været muligt at finde et system som alene har fokus på den administrative del, hvorfor Vejen Kommune har ønsket at udvikle et it-system, som alene har dette fokus. Dog således at der senere vil være mulighed for udskrivning af kørelister i elektronisk form.
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed / ordregiveren
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

Del V: Kontrakttildeling

V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
11.8.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

TechHouse.dk a/s
Nørregade 13,2
4100 Ringsted
DANMARK

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
Kontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi:
Værdi: 430 000 DKK
Eksklusive moms
Kontraktens endelige samlede værdi:
Værdi: 430 000 DKK
Eksklusive moms
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Erhvervsstyrelsen, Klagenævnet for Udbud
Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK

Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne

Der er ikke noget officielt mælingsorgan i DK

VI.3.2) Indgivelse af klager
VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager
VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
18.8.2015

Send til en kollega

0.047