Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=292050&B=UVM
Udbyder
Styrelsen for It og Læring
Vindere
Offentligt udbud vedrørende rammekontrakt om konsulentbistand til datavare-hus og dataudvikling
(04.06.2021)
Netcompany A/S
Grønningen 17
1270 København K
Offentligt udbud vedrørende rammekontrakt om konsulentbistand til datavarehus og dataudvikling
Styrelsen for It og Læring
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 13223459
Postadresse: Vester Voldgade 123
By: København V
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 1552
Land: Danmark
Kontaktperson: Christina Sommer
E-mail: Christina.Sommer@stil.dk
Telefon: +45 41727285
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://stil.dk/
Del II: Genstand
Offentligt udbud vedrørende rammekontrakt om konsulentbistand til datavarehus og dataudvikling
Styrelsen for IT og Læring udbyder en rammekontrakt vedrørende indkøb af konsulentbistand til udvikling og vedligehold af Børne- og Undervisningsministeriets statistikdatavarehus og øvrige dataudviklingsopgaver på undervisningsområdet.
Opgaverne angår vedligehold og udvikling af Børne- og Undervisningsministeriets datavarehus, som er udviklet siden 2013, og som løbende videreudvikles og udvides med nye uddannelses- og dataområder. Datavarehuset rummer i dag statistiske data vedrørende dagtilbud, grundskolen, forberedende grunduddannelser, de gymnasiale uddannelser, erhvervsuddannelser samt voksen- og efteruddannelse. Datavarehuset er udviklet med fokus på grundlæggende statistiske data om elevernes baggrund, forløb, resultater og overgange i uddannelsessystemet. Datavarehuset anvendes af ministeriets ansatte, af institutioner og offentligheden. Datavarehuset kan tilgås via www.uddannelsesstatistik.dk Datavarehuset er opbygget i Microsofts DVH og BI værktøjer dvs. der anvendes SQL Server, Sharepoint, SSIS og SSAS. Herudover bruges Targit til Dashbords.
For at understøtte dataudvikling i Undervisningsministeriet omfatter kontrakten også ydelser vedr. dataarkitektur og datagovernance.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Egenkapital og årets resultat ifølge den senest godkendte årsrapport.
Positiv egenkapital for det seneste regnskabsår og et positivt resultat i gennemsnit for de seneste 2 regnskabsår.
Referencer for sammenlignelige ydelser inden for konsulentbistand til datavarehus og dataudvikling inden for de sidste 3 år. En reference skal angive:
1) kundens navn
2) en kort beskrivelse af den udførte leverance, herunder en klar specificering af det ydelser, som leverancen vedrørte
3) tilbudsgivers rolle i udførelsen af leverancen
4) den økonomiske værdi af leverancen (beløb) samt
5) dato for leverancen.
Mindst 3 referencer for levering af sammenlignelige ydelser.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk