23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2021/S 025-061821
Offentliggjort
05.02.2021
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S

02.08 Tele og data


Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
CVR-nummer: 17472437
Postadresse: H.C. Hansens Gade 4
By: København S
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 2300
Land: Danmark
Kontaktperson: Christoffer Bangild
E-mail: cb@ski.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.ski.dk
I.2) Information om fælles indkøb
Kontrakten tildeles af en indkøbscentral
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Anden aktivitet: Centraliserede indkøbsaktiviteter

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

02.08 Tele og data

II.1.2) Hoved-CPV-kode
64000000 Post- og telekommunikationstjenester
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

SKI udbyder en rammeaftale opdelt i 2 delaftaler om tele- og dataydelser, tilknyttede løsninger og serviceydelser, samt mobiltelefoner med tilbehør og modemmer. Rammeaftalen retter sig mod SKI’s kunder, herunder offentlige myndigheder, offentligretlige organer, statslige og kommunale aktieselskaber, selvejende institutioner og selvstændige offentlige virksomheder, som kan benytte rammeaftalen på frivillig basis. Hvis en kunde bruger rammeaftalen og tildeler en leveringskontrakt, indtræder dog nærmere forpligtelser for kundens køb, som angivet i udbudsmaterialet. Delaftalerne omfatter samme sortiment, dog således, at delaftale 1 også omfatter ydelser om fastnettelefoni. Der er ikke frit valg mellem rammeaftalens delaftaler, og i udbudsmaterialets bilag D er det angivet, i hvilke tilfælde kunden skal benytte delaftale 1, og i hvilke tilfælde kunden skal benytte delaftale 2.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

02.08 Tele og data (delaftale 1)

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
32250000 Mobiltelefoner
32260000 Datatransmissionsudstyr
32510000 Trådløst telekommunikationssystem
64200000 Telekommunikation
64210000 Telefon- og datatransmissionstjenester
32342200 Øretelefoner
32342100 Hovedtelefoner
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK DANMARK
Hovedudførelsessted:

Danmark

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftale 1 omfatter: Fastnettelefoni, mobiltelefoni, mobilt bredbånd, telemetri og M2M, tilknyttede løsninger og serviceydelser, samt mobiltelefoner med tilbehør og modemmer. Delaftalen tildeles én enkelt leverandør.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

02.08 Tele og data (delaftale 2)

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
32250000 Mobiltelefoner
32260000 Datatransmissionsudstyr
32510000 Trådløst telekommunikationssystem
64200000 Telekommunikation
64210000 Telefon- og datatransmissionstjenester
32342100 Hovedtelefoner
32342200 Øretelefoner
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK DANMARK
Hovedudførelsessted:

Danmark

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftale 2 omfatter: Mobiltelefoni, mobilt bredbånd, telemetri og M2M, tilknyttede løsninger og serviceydelser, samt mobiltelefoner med tilbehør og modemmer. Delaftalen tildeles én enkelt leverandør.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2020/S 250-624830
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 02.08
Delkontraktnr.: 1
Betegnelse:

02.08 Tele og data (delaftale 1)

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 02.08
Delkontraktnr.: 1
Betegnelse:

02.08 Tele og data (delaftale 2)

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

På baggrund af indkomne spørgsmål under udbudsprocessen er SKI blevet opmærksom på, at der som følge af væsentlige forskelle i markedsaktørernes udrulning af 5G på markedet, er behov for at fortage ændring af visse mindstekrav i udbudsmaterialet for at sikre et markedskonformt grundlag for konkurrencen. SKI har på den baggrund besluttet at annullere udbuddet.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klage over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter SKI har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor SKI har underrettet de berørte tilbudsgivere, jf. § 7, stk. 2, nr. 3 i lov om Klagenævnet for Udbud (lov nr. 593 af 2.6.2016 med senere ændringer).

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette SKI om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 6, stk. 4 i lov om Klagenævnet for Udbud (lov nr. 593 af 2.6.2016 med senere ændringer). I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. § 12, stk. 1, jf. § 6, stk. 4 i lov om Klagenævnet for Udbud (lov nr. 593 af 2.6.2016 med senere ændringer).

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
02/02/2021

Send til en kollega

0.047