Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=289101&B=ANDEL
Udbyder
Andel Holding A/S
Vindere
Ydelsesområde 1: IT-strategi, -analyse og -governance
(07.09.2021)
Deloitte Statsautoriseret Revisionspartnerselskab
Weidekampsgade 6
2300 København S
Ydelsesområde 7: Drift og vedligeholdelse
(07.09.2021)
Netcompany A/S
Grønningen 17
1270 København K
Ydelsesområde 8: Infrastruktur og hardware
(07.09.2021)
Netteam
Vassingerød Bygade 3
3540 Lynge
Ydelsesområde 9: Udvikling, drift og vedligeholdelse af Microsoft-teknologier
(07.09.2021)
Systemate A/S
Tangen 17
8200 Aarhus N
Ydelsesområde 7: Drift og vedligeholdelse
(07.09.2021)
NTT DATA Business Solutions A/S
ERHVERVSBYVEJ 11
8700 Horsens
Ydelsesområde 1: IT-strategi, -analyse og -governance
(07.09.2021)
Accenture A/S
Bohrsgade 35
1799 København V
Ydelsesområde 9: Udvikling, drift og vedligeholdelse af Microsoft-teknologier
(07.09.2021)
Commentor A/S
Visionsvej 51
9000 Aalborg
Ydelsesområde 9: Udvikling, drift og vedligeholdelse af Microsoft-teknologier
(07.09.2021)
Kraftvaerk A/S
Prags Boulevard 80, 4th floor
2300 Copenhagen
Ydelsesområde 6: Udvikling og test
(07.09.2021)
7N A/S
Emdrupvej 26B, 2.sal
2100 København Ø
Ydelsesområde 6: Udvikling og test
(07.09.2021)
Visma Consulting A/S
Nørgaardsvej 32
2800 Kgs. Lyngby
Ydelsesområde 4: Forsynings-IT-kompetencer
(07.09.2021)
Netcompany A/S
Grønningen 17
1270 København K
Ydelsesområde 3: Projektledelse og programledelse
(07.09.2021)
ProData Consult
Stamholmen 157
2650 Hvidovre
Ydelsesområde 10: Udvikling, drift og vedligeholdelse af SAP-teknologier
(07.09.2021)
Framework Digital A/S
Masnedøgade 22 - 24
2100 København Ø
Ydelsesområde 4: Forsynings-IT-kompetencer
(07.09.2021)
Similix
Diplomvej 377
2800 Kongens Lyngby
Ydelsesområde 2: Arkitektur og teknologi
(07.09.2021)
Systemate A/S
Tangen 17
8200 Aarhus N
Ydelsesområde 10: Udvikling, drift og vedligeholdelse af SAP-teknologier
(07.09.2021)
IT Optimiser ApS
Adelgade 35A
8660 Skanderborg
Ydelsesområde 2: Arkitektur og teknologi
(07.09.2021)
ChangeGroup
Lyngbyvej 2
2100 København Ø
Ydelsesområde 1: IT-strategi, -analyse og -governance
(07.09.2021)
Rambøll Management Consulting
Hannemanns Alle 53
2300 København S
Ydelsesområde 6: Udvikling og test
(07.09.2021)
Mjølner Informatics A/S
Finlandsgade 10
8200 Århus N
Ydelsesområde 5: IT- og informationssikkerhed
(07.09.2021)
PricewaterhouseCoopers Statsautoriseret Revisionspartnerselskab
Strandvejen 44
2900 Hellerup
Ydelsesområde 4: Forsynings-IT-kompetencer
(07.09.2021)
Implement Consulting Group P/S
Strandvejen 54
2900 Hellerup
Ydelsesområde 7: Drift og vedligeholdelse
(07.09.2021)
Cortex Consult A/S
Trekronergade 126F
2500 Valby
IT-Konsulentydelser
Andel Holding A/S
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 25784413
Postadresse: Hovedgaden 36
By: Svinninge
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4520
Land: Danmark
Kontaktperson: Hanne Jensen
E-mail: HAJ@andel.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.andel.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/241140
CVR-nummer: 68 51 52 11
Postadresse: Hovedgaden 36
By: Svinninge
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4520
Land: Danmark
E-mail: HAJ@andel.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.andel.dk
CVR-nummer: 24 21 35 28
Postadresse: Hovedgaden 36
By: Svinninge
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4520
Land: Danmark
E-mail: HAJ@andel.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.andel.dk
CVR-nummer: 28 11 32 85
Postadresse: Hovedgaden 36
By: Svinninge
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4520
Land: Danmark
E-mail: HAJ@andel.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.andel.dk
CVR-nummer: 25 78 45 10
Postadresse: Hovedgaden 36
By: Svinninge
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4520
Land: Danmark
E-mail: HAJ@andel.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.andel.dk
CVR-nummer: 25 78 44 99
Postadresse: Hovedgaden 36
By: Svinninge
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4520
Land: Danmark
E-mail: HAJ@andel.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.andel.dk
CVR-nummer: 41 50 14 80
Postadresse: Hovedgaden 36
By: Svinninge
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4520
Land: Danmark
E-mail: HAJ@andel.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.andel.dk
CVR-nummer: 20 21 44 14
Postadresse: Hovedgaden 36
By: Svinninge
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4520
Land: Danmark
E-mail: HAJ@andel.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.andel.dk
CVR-nummer: 36 03 56 92
Postadresse: Hovedgaden 36
By: Svinninge
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4520
Land: Danmark
E-mail: HAJ@andel.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.andel.dk
CVR-nummer: 29 91 54 58
Postadresse: Hovedgaden 36
By: Svinninge
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4520
Land: Danmark
E-mail: HAJ@andel.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.andel.dk
CVR-nummer: 36 03 56 68
Postadresse: Hovedgaden 36
By: Svinninge
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4520
Land: Danmark
E-mail: HAJ@andel.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.andel.dk
CVR-nummer: 40 13 80 99
Postadresse: Hovedgaden 36
By: Svinninge
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4520
Land: Danmark
E-mail: HAJ@andel.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.andel.dk
CVR-nummer: 37 80 93 65
Postadresse: Finsensvej 78, 2.
By: Frederiksberg
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2000
Land: Danmark
E-mail: HAJ@andel.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.andel.dk
Del II: Genstand
IT-Konsulentydelser
Andel har løbende behov for at kunne indgå leveringsaftaler med eksterne konsulenter inden for IT-rådgivning og -projektbistand. På den baggrund udbydes 10 delaftaler på rammeaftalevilkår om IT-konsulentydelser.
Andel vil i hele rammeaftaleperioden efter behov have mulighed for at rekvirere ydelser i henhold til den enkelte delaftales ydelsesområde.
Andel Holding A/S er ansvarlig for udbuddets tilrettelæggelse og den praktisk gennemførelse. Det er Andel Holding A/S, som står anført som ordregiver på rammeaftalen, mens selskaberne i Andel er omfattet af udbuddet og efterfølgende vil have mulighed for at indgå selvstændige og direkte leveranceaftaler med leverandørerne for rammeaftalen.
Udbuddet omfatter således alle de i udbudsbekendtgørelsen samt udbudsmaterialets bilag 8 anførte selskaber under Andel samt fremtidige selskaber, som gennem selskaberetlige omstrukteringer mv. kommer til at dække disse selskabers forsyningspligt eller faglige og fysiske områder.
Ydelsesområde 1: IT-strategi, -analyse og -governance
Delaftalens ydelsesområde er konsulentydelser inden for rådgivning om IT-relaterede strategier og analyser (fx. benchmarkanalyse), der fastlægger, hvordan Andel anskaffer og benytter informationsteknologi bedst muligt i forhold til forretningsbehov, teknologiske muligheder og trends i markedet. Heri indgår også “enterprise architecture”, business case og gevinstrealisering.
Rådgivningen omfatter både udarbejdelse og implementering af IT-relaterede strategier og governance.
For delaftalen vil der blive indgået rammeaftale med 3 leverandører, hvor træk på rammeaftalen vil ske ved hhv. microudbud og miniudbud, jf. udbudsmaterialet.
Værdien angivet i II.2.6) er inklusiv option på forlængelse.
2 x 12 måneder.
I forbindelse med udvælgelsen af ansøgere til delaftalen vil der maksimalt blive prækvalificeret 6 ansøgere. Såfremt flere end 6 ansøgere opfylder Andels krav om egnethed, udvælger Andel de 6 ansøgere, som er bedst egnet til at løse opgaver af den pågældende art.
Ved vurdering af en ansøgers egnethed til at løfte opgaven, jf. ansøgers besvarelse af ESPD del IV.C, vil Andel i prioriteret rækkefølge lægge vægt på følgende:
1) I hvor høj grad referencerne modsvarer delaftalens ydelsesområde.
2) I hvor høj grad referencerne modsvarer delaftalens omfang, herunder estimeret værdi og varighed med træk på løbende kontraktforhold, f.eks. ordrer på en rammeaftale.
3) Hvor vidt referencerne omhandler leverancer til forsyningsvirksomhed.
Der foretages en samlet vurdering af ansøgers besvarelse, herunder referencernes relevans og antallet af relevante referencer.
Option på forlængelse: 2 x 12 måneder.
Ydelsesområde 2: Arkitektur og teknologi
Delaftalens ydelsesområde er: teknologisk kyndige ressourcer og konsulentydelser inden for IT-arkitektur (fx “enterprise architecture”, løsningsarkitektur, integrationsarkitektur, sikkerhedsarkitektur og informationsarkitektur).
Ydelsesområdet skal kunne sikre specialistbistand og support på projekter og teknologistrategiarbejder, hvor Andel ikke har kompetencer eller kan opbygge dem hurtigt nok i forhold til leverancer – fx inden for arkitekturanalyser og løsningsdesigns i forhold til de systemer, der anvendes i kundens IT-miljø; forberedelse af IT-anskaffelser og systemkonsolideringer; men også inden for Business Intelligence, Information Lifecycle Management og driftsoptimeringer generelt.
For delaftalen vil der blive indgået rammeaftale med 3 leverandører, hvor træk på rammeaftalen vil ske ved hhv. microudbud og miniudbud, jf. udbudsmaterialet.
Værdien angivet i II.2.6) er inklusiv option på forlængelse.
2 x 12 måneder.
I forbindelse med udvælgelsen af ansøgere til delaftalen vil der maksimalt blive prækvalificeret 6 ansøgere. Såfremt flere end 6 ansøgere opfylder Andels krav om egnethed, udvælger Andel de 6 ansøgere, som er bedst egnet til at løse opgaver af den pågældende art.
Ved vurdering af en ansøgers egnethed til at løfte opgaven, jf. ansøgers besvarelse af ESPD del IV.C, vil Andel i prioriteret rækkefølge lægge vægt på følgende:
1) I hvor høj grad referencerne modsvarer delaftalens ydelsesområde.
2) I hvor høj grad referencerne modsvarer delaftalens omfang, herunder estimeret værdi og varighed med træk på løbende kontraktforhold, f.eks. ordrer på en rammeaftale.
3) Hvor vidt referencerne omhandler leverancer til forsyningsvirksomhed.
Der foretages en samlet vurdering af ansøgers besvarelse, herunder referencernes relevans og antallet af relevante referencer.
Option på forlængelse: 2 x 12 måneder.
Ydelsesområde 3: Projektledelse og programledelse
Delaftalens ydelsesområde er: konsulentydelser inden for projektledelse, programledelse, change management, program- og projektledelsessupport, porteføljeledelse og test management.
Ydelsesområdet skal kunne dække behovet for konsulentbistand i forhold til alle faser af et IT-projekt og discipliner inden for projekt- og programledelse: Fra opstart og udarbejdelse af foranalyse og projektinitieringsdokument samt eventuel udvikling af projektmodel, interessentanalyse og risikoanalyse over gennemførelse af projekter og programmer til realisering af business case-potentialer med bl.a. afrapportering og afslutning af et projekt/program.
For delaftalen vil der blive indgået rammeaftale med 3 leverandører, hvor træk på rammeaftalen vil ske ved hhv. microudbud og miniudbud, jf. udbudsmaterialet.
Værdien angivet i II.2.6) er inklusiv option på forlængelse.
2 x 12 måneder.
I forbindelse med udvælgelsen af ansøgere til delaftalen vil der maksimalt blive prækvalificeret 6 ansøgere. Såfremt flere end 6 ansøgere opfylder Andels krav om egnethed, udvælger Andel de 6 ansøgere, som er bedst egnet til at løse opgaver af den pågældende art.
Ved vurdering af en ansøgers egnethed til at løfte opgaven, jf. ansøgers besvarelse af ESPD del IV.C, vil Andel i prioriteret rækkefølge lægge vægt på følgende:
1) I hvor høj grad referencerne modsvarer delaftalens ydelsesområde.
2) I hvor høj grad referencerne modsvarer delaftalens omfang, herunder estimeret værdi og varighed med træk på løbende kontraktforhold, f.eks. ordrer på en rammeaftale.
3) Hvor vidt referencerne omhandler leverancer til forsyningsvirksomhed.
Der foretages en samlet vurdering af ansøgers besvarelse, herunder referencernes relevans og antallet af relevante referencer.
Option på forlængelse: 2 x 12 måneder.
Ydelsesområde 4: Forsynings-IT-kompetencer
Delaftalens ydelsesområde er: konsulentydelser inden for forsynings-IT-kompetencer. Hermed menes konsulenter, som udover kendskab til IT har erfaring med IT og data inden for forsyningsområdet og/eller på anden måde har oparbejdet en forståelse af arbejdsgangene, data og forsynings-IT-systemer og -teknologier til forsyningsområdet (fx SCADA, GIS og måledatabehandling).
Ydelsesområdet vil skulle dække behovet i IT-projekter på forsyningsområder i forhold til opgaver vedrørende kundens IT-miljø, fx kortlægningsopgaver (IT-parathed og -udstyr), gennemførelse af arbejdsgangsanalyser, konfigurering og vedligeholdelse af systemer, bistand til implementering af forsynings-IT-systemer, forberedelse af IT-anskaffelser, sikkerhed i forbindelse med kritisk forsyningsinfrastruktur, support og evaluering/test.
For delaftalen vil der blive indgået rammeaftale med 3 leverandører, hvor træk på rammeaftalen vil ske ved hhv. microudbud og miniudbud, jf. udbudsmaterialet.
Værdien angivet i II.2.6) er inklusiv option på forlængelse.
2 x 12 måneder.
I forbindelse med udvælgelsen af ansøgere til delaftalen vil der maksimalt blive prækvalificeret 6 ansøgere. Såfremt flere end 6 ansøgere opfylder Andels krav om egnethed, udvælger Andel de 6 ansøgere, som er bedst egnet til at løse opgaver af den pågældende art.
Ved vurdering af en ansøgers egnethed til at løfte opgaven, jf. ansøgers besvarelse af ESPD del IV.C, vil Andel i prioriteret rækkefølge lægge vægt på følgende:
1) I hvor høj grad referencerne modsvarer delaftalens ydelsesområde.
2) I hvor høj grad referencerne modsvarer delaftalens omfang, herunder estimeret værdi og varighed med træk på løbende kontraktforhold, f.eks. ordrer på en rammeaftale.
3) Hvor vidt referencerne omhandler leverancer til forsyningsvirksomhed.
Der foretages en samlet vurdering af ansøgers besvarelse, herunder referencernes relevans og antallet af relevante referencer.
Option på forlængelse: 2 x 12 måneder.
Ydelsesområde 5: IT- og informationssikkerhed
Delaftalens ydelsesområde er: konsulentydelser inden for IT- og informationssikkerhedsopgaver relateret til kundens organisation og IT-miljø om fx ISO 2700X og andre standarder, IT-risikovurdering, GDPR-forhold, IT-sikkerheds-awareness, forberedelse af IT-anskaffelser og sikkerhedsrelaterede test samt beredskabsplanlægning og beredskabstest og IT-sikkerhed i forbindelse med kritisk forsyningsinfrastruktur.
Ydelsesområdet omfatter ligeledes udarbejdelse og implementering af informationssikkerhedspolitikker, regler, retningslinjer og vejledninger samt udarbejdelse og implementering af kontroller.
For delaftalen vil der blive indgået rammeaftale med 3 leverandører, hvor træk på rammeaftalen vil ske ved hhv. microudbud og miniudbud, jf. udbudsmaterialet.
Værdien angivet i II.2.6) er inklusiv option på forlængelse.
2 x 12 måneder.
I forbindelse med udvælgelsen af ansøgere til delaftalen vil der maksimalt blive prækvalificeret 6 ansøgere. Såfremt flere end 6 ansøgere opfylder Andels krav om egnethed, udvælger Andel de 6 ansøgere, som er bedst egnet til at løse opgaver af den pågældende art.
Ved vurdering af en ansøgers egnethed til at løfte opgaven, jf. ansøgers besvarelse af ESPD del IV.C, vil Andel i prioriteret rækkefølge lægge vægt på følgende:
1) I hvor høj grad referencerne modsvarer delaftalens ydelsesområde.
2) I hvor høj grad referencerne modsvarer delaftalens omfang, herunder estimeret værdi og varighed med træk på løbende kontraktforhold, f.eks. ordrer på en rammeaftale.
3) Hvor vidt referencerne omhandler leverancer til forsyningsvirksomhed.
Der foretages en samlet vurdering af ansøgers besvarelse, herunder referencernes relevans og antallet af relevante referencer.
Option på forlængelse: 2 x 12 måneder.
Ydelsesområde 6: Udvikling og test
Delaftalens ydelsesområde er: konsulentbistand til IT-udviklingsopgaver i relation til kundens IT-miljø.
Ydelsesområdet skal kunne dække behovet for konsulenter inden for området IT-udvikling og test således, at konsulenterne kan indgå i Andels udviklingsteams og bistå med ressourcer og specialistkompetencer, herunder indgå i DevOps-team. Dette kan fx være i forhold til analyse og design, integrationer mellem systemer i kundens IT-miljø, udvikling af webservices, databaseapplikationer, data warehouse, data- og analyseplatforme, GUI-udvikling, RPA-udvikling, køhåndtering, afklaring og/eller opsætning af funktionalitet på mobile enheder, konfiguration og udvikling af automatiserede test, forberedelse og gennemførelse af test og bistand i forhold til infrastruktur samt i forbindelse med forberedelse af IT-anskaffelser.
For delaftalen vil der blive indgået rammeaftale med 3 leverandører, hvor træk på rammeaftalen vil ske ved hhv. microudbud og miniudbud, jf. udbudsmaterialet.
Værdien angivet i II.2.6) er inklusiv option på forlængelse.
2 x 12 måneder.
I forbindelse med udvælgelsen af ansøgere til delaftalen vil der maksimalt blive prækvalificeret 6 ansøgere. Såfremt flere end 6 ansøgere opfylder Andels krav om egnethed, udvælger Andel de 6 ansøgere, som er bedst egnet til at løse opgaver af den pågældende art.
Ved vurdering af en ansøgers egnethed til at løfte opgaven, jf. ansøgers besvarelse af ESPD del IV.C, vil Andel i prioriteret rækkefølge lægge vægt på følgende:
1) I hvor høj grad referencerne modsvarer delaftalens ydelsesområde.
2) I hvor høj grad referencerne modsvarer delaftalens omfang, herunder estimeret værdi og varighed med træk på løbende kontraktforhold, f.eks. ordrer på en rammeaftale.
3) Hvor vidt referencerne omhandler leverancer til forsyningsvirksomhed.
Der foretages en samlet vurdering af ansøgers besvarelse, herunder referencernes relevans og antallet af relevante referencer.
Option på forlængelse: 2 x 12 måneder.
Ydelsesområde 7: Drift og vedligeholdelse
Delaftalens ydelsesområde er: konsulentydelser inden for løbende drift, systemvedligehold, ændringsønsker og projekter på en række systemer, herunder specialsystemer.
Ydelsesområdet retter sig fx mod integrationer, brugerstyring, backup/restore og forebyggende vedligeholdelse af IT-systemer i kundens IT-miljø, og det skal sikre en optimal udnyttelse og styring af fremadrettet teknologi såvel som mål om ensartethed i service og daglig drift samt driftsoptimering.
Ydelsesområdet anvendes til køb af driftsstøtte på standardteknologier inden for netværk, datacenter, telefoni, storage, servere, database, webservere, applikationsservere, applikationsmanagement, desktopmanagement, mobile device-management, print og infrastruktur. Desuden anvendes ydelsesområdet til, at konsulenter kan indgå i DevOps-team, forberedelse af IT-anskaffelser og on-site support. Ydelsesområdet omfatter tillige konsulentydelser til vikarbistand til fx helpdesk og support.
For delaftalen vil der blive indgået rammeaftale med 3 leverandører, hvor træk på rammeaftalen vil ske ved hhv. microudbud og miniudbud, jf. udbudsmaterialet.
Værdien angivet i II.2.6) er inklusiv option på forlængelse.
2 x 12 måneder.
I forbindelse med udvælgelsen af ansøgere til delaftalen vil der maksimalt blive prækvalificeret 6 ansøgere. Såfremt flere end 6 ansøgere opfylder Andels krav om egnethed, udvælger Andel de 6 ansøgere, som er bedst egnet til at løse opgaver af den pågældende art.
Ved vurdering af en ansøgers egnethed til at løfte opgaven, jf. ansøgers besvarelse af ESPD del IV.C, vil Andel i prioriteret rækkefølge lægge vægt på følgende:
1) I hvor høj grad referencerne modsvarer delaftalens ydelsesområde.
2) I hvor høj grad referencerne modsvarer delaftalens omfang, herunder estimeret værdi og varighed med træk på løbende kontraktforhold, f.eks. ordrer på en rammeaftale.
3) Hvor vidt referencerne omhandler leverancer til forsyningsvirksomhed.
Der foretages en samlet vurdering af ansøgers besvarelse, herunder referencernes relevans og antallet af relevante referencer.
Option på forlængelse: 2 x 12 måneder.
Ydelsesområde 8: Infrastruktur og hardware
Delaftalens ydelsesområde er: konsulentydelser vedrørende valg af IT-infrastruktur- og hardwarekomponenter samt opsætning, konfigurering, fejlfinding og tuning af sådanne komponenter. Ydelsesområdet omfatter tillige konsulentydelser til at indgå i DevOps-team og forberedelse af IT-anskaffelser.
Ydelsesområdet retter sig mod infrastrukturen i kundens IT-miljø, der består af trådløst og kablet lokalt netværk med internetadgang, af sikkerhedskomponenter som firewalls og virusscannere, af web- og applikationsservere, af server til lagring og backup af data, af konfiguration af backup samt af arbejdsstationer, mobile enheder, printere, scannere mv.
For delaftalen vil der blive indgået rammeaftale med 3 leverandører, hvor træk på rammeaftalen vil ske ved hhv. microudbud og miniudbud, jf. udbudsmaterialet.
Værdien angivet i II.2.6) er inklusiv option på forlængelse.
2 x 12 måneder.
I forbindelse med udvælgelsen af ansøgere til delaftalen vil der maksimalt blive prækvalificeret 6 ansøgere. Såfremt flere end 6 ansøgere opfylder Andels krav om egnethed, udvælger Andel de 6 ansøgere, som er bedst egnet til at løse opgaver af den pågældende art.
Ved vurdering af en ansøgers egnethed til at løfte opgaven, jf. ansøgers besvarelse af ESPD del IV.C, vil Andel i prioriteret rækkefølge lægge vægt på følgende:
1) I hvor høj grad referencerne modsvarer delaftalens ydelsesområde.
2) I hvor høj grad referencerne modsvarer delaftalens omfang, herunder estimeret værdi og varighed med træk på løbende kontraktforhold, f.eks. ordrer på en rammeaftale.
3) Hvor vidt referencerne omhandler leverancer til forsyningsvirksomhed.
Der foretages en samlet vurdering af ansøgers besvarelse, herunder referencernes relevans og antallet af relevante referencer.
Option på forlængelse: 2 x 12 måneder.
Ydelsesområde 9: Udvikling, drift og vedligeholdelse af Microsoft-teknologier
Delaftalens ydelsesområde er: Microsoft-teknologispecifikke konsulentydelser inden for arkitektur, udvikling, test, drift, vedligeholdelse, infrastruktur og sikkerhed.
Ydelsesområdet skal kunne dække behovet for konsulenter inden for områderne konfiguration, tilpasning, IT-udvikling, test, vedligeholdelse og driftsstøtte således, at konsulenterne kan indgå i kundens udviklingsteams og bistå med ressourcer og specialistkompetencer, herunder indgå i DevOps-team. Desuden skal det dække behovet for konsulenter til opgaver med driftsstøtte til og vedligeholdelse af IT-systemer, integrationer, services samt sikkerheds- og infrastrukturkomponenter.
For delaftalen vil der blive indgået rammeaftale med 3 leverandører, hvor træk på rammeaftalen vil ske ved hhv. microudbud og miniudbud, jf. udbudsmaterialet.
Værdien angivet i II.2.6) er inklusiv option på forlængelse.
2 x 12 måneder.
I forbindelse med udvælgelsen af ansøgere til delaftalen vil der maksimalt blive prækvalificeret 6 ansøgere. Såfremt flere end 6 ansøgere opfylder Andels krav om egnethed, udvælger Andel de 6 ansøgere, som er bedst egnet til at løse opgaver af den pågældende art.
Ved vurdering af en ansøgers egnethed til at løfte opgaven, jf. ansøgers besvarelse af ESPD del IV.C, vil Andel i prioriteret rækkefølge lægge vægt på følgende:
1) I hvor høj grad referencerne modsvarer delaftalens ydelsesområde.
2) I hvor høj grad referencerne modsvarer delaftalens omfang, herunder estimeret værdi og varighed med træk på løbende kontraktforhold, f.eks. ordrer på en rammeaftale.
3) Hvor vidt referencerne omhandler leverancer til forsyningsvirksomhed.
Der foretages en samlet vurdering af ansøgers besvarelse, herunder referencernes relevans og antallet af relevante referencer.
Option på forlængelse: 2 x 12 måneder.
Ydelsesområde 10: Udvikling, drift og vedligeholdelse af SAP-teknologier
Delaftalens ydelsesområde er: SAP-teknologispecifikke konsulentydelser inden for arkitektur, udvikling, test, drift, vedligeholdelse, infrastruktur og sikkerhed.
Ydelsesområdet skal kunne dække behovet for konsulenter inden for områderne konfiguration, tilpasning, IT-udvikling, test, vedligeholdelse og driftsstøtte således, at konsulenterne kan indgå i kundens udviklingsteams og bistå med ressourcer og specialistkompetencer, herunder indgå i DevOps-team. Desuden skal det dække behovet for konsulenter til opgaver med driftsstøtte til og vedligeholdelse af IT-systemer, integrationer, services samt sikkerheds- og infrastrukturkomponenter.
For delaftalen vil der blive indgået rammeaftale med 3 leverandører, hvor træk på rammeaftalen vil ske ved hhv. microudbud og miniudbud, jf. udbudsmaterialet.
Værdien angivet i II.2.6) er inklusiv option på forlængelse.
2 x 12 måneder.
I forbindelse med udvælgelsen af ansøgere til delaftalen vil der maksimalt blive prækvalificeret 6 ansøgere. Såfremt flere end 6 ansøgere opfylder Andels krav om egnethed, udvælger Andel de 6 ansøgere, som er bedst egnet til at løse opgaver af den pågældende art.
Ved vurdering af en ansøgers egnethed til at løfte opgaven, jf. ansøgers besvarelse af ESPD del IV.C, vil Andel i prioriteret rækkefølge lægge vægt på følgende:
1) I hvor høj grad referencerne modsvarer delaftalens ydelsesområde.
2) I hvor høj grad referencerne modsvarer delaftalens omfang, herunder estimeret værdi og varighed med træk på løbende kontraktforhold, f.eks. ordrer på en rammeaftale.
3) Hvor vidt referencerne omhandler leverancer til forsyningsvirksomhed.
Der foretages en samlet vurdering af ansøgers besvarelse, herunder referencernes relevans og antallet af relevante referencer.
Option på forlængelse: 2 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ansøgeren skal i ESPDets afsnit IV.B oplyse sin gennemsnitlige årsomsætning for de seneste 3 afsluttede og reviderede regnskabsår.
Krav til dokumentation fremgår af udbudsmaterialet.
- Delaftale 1: Det er et mindstekrav, at ansøger har en gennemsnitlig årsomsætning for de seneste 3 afsluttede og reviderede regnskabsår på 3 mio. DKK.
- Delaftale 2: Det er et mindstekrav, at ansøger har en gennemsnitlig årsomsætning for de seneste 3 afsluttede og reviderede regnskabsår på 3 mio. DKK.
- Delaftale 3: Det er et mindstekrav, at ansøger har en gennemsnitlig årsomsætning for de seneste 3 afsluttede og reviderede regnskabsår på 14 mio. DKK.
- Delaftale 4: Det er et mindstekrav, at ansøger har en gennemsnitlig årsomsætning for de seneste 3 afsluttede og reviderede regnskabsår på 7 mio. DKK.
- Delaftale 5: Det er et mindstekrav, at ansøger har en gennemsnitlig årsomsætning for de seneste 3 afsluttede og reviderede regnskabsår på 2 mio. DKK.
- Delaftale 6: Det er et mindstekrav, at ansøger har en gennemsnitlig årsomsætning for de seneste 3 afsluttede og reviderede regnskabsår på 6 mio. DKK.
- Delaftale 7: Det er et mindstekrav, at ansøger har en gennemsnitlig årsomsætning for de seneste 3 afsluttede og reviderede regnskabsår på 2 mio. DKK.
- Delaftale 8: Det er et mindstekrav, at ansøger har en gennemsnitlig årsomsætning for de seneste 3 afsluttede og reviderede regnskabsår på 2 mio. DKK.
- Delaftale 9: Det er et mindstekrav, at ansøger har en gennemsnitlig årsomsætning for de seneste 3 afsluttede og reviderede regnskabsår på 6 mio. DKK.
- Delaftale 10: Det er et mindstekrav, at ansøger har en gennemsnitlig årsomsætning for de seneste 3 afsluttede og reviderede regnskabsår på 6 mio. DKK.
Ansøgeren skal i ESPDets afsnit IV.C oplyse sine betydeligste leveringer af tjenesteydelser, der er udført inden for de seneste 3 år, jf. beskrivelsen i pkt. II.2.4).
Referencer, der er påbegyndt for mere end 3 år bagud, men hvor hele eller dele af ansøgers ydelser er leveret i perioden inden for de seneste 3 år, kan medtages. Referencer, som endnu ikke er afsluttet, beskrives kun for den del af leverancen, som allerede er udført.
Ansøger kan maksimalt angive 5 referencer. Referencer herudover vil ikke blive taget i betragtning.
Uanset om ansøger er én virksomhed, et konsortium eller en virksomhed, som baserer sig på andre juridiske enheders formåen, kan der kun angives det maksimale antal referencer for den pågældende delaftale.
Såfremt ansøger har vedlagt flere end det maksimale antal referencer, vil der alene blive lagt vægt på de første angivne referencer i ESPDet.
Det er et mindstekrav for alle delaftaler, at ansøger kan påvise mindst 2 referencer, som er udført inden for de seneste 3 år, og som illustrerer levering af ydelser inden for den pågældende delaftales ydelsesområde.
Betalingsvilkår fremgår af udbudsmaterialet.
Kontraktudførelsesvilkår fremgår af udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
For at modtage yderligere information om dette udbud, og for at kunne afgive ansøgning om prækvalifikation, skal ansøgere registrere sig på EU-Supply via følgende hjemmeside:
https://www.eu-supply.com/andel.asp.
Det bemærkes, at ansøger alene kan indgive én ansøgning om prækvalifikation pr. delaftale.
Ansøgning om prækvalifikation skal afgives på: https://www.eusupply.com/andel.asp
Udbudsmaterialet findes på: https://www.eu-supply.com/andel.asp under det konkrete udbud (258140) under ”Dokumenter”.
Det bemærkes, at ansøger skal anvende ESPDet i forhold til afgivelse af ansøgning, herunder oplysninger i relation til pkt. III.1.2) og III.1.3). ESPD'et findes sammen med det øvrige udbudsmateriale på EU-Supply.
Bemærk, at der skal udfyldes et ESPD for hver delaftale, der ønskes at afgive ansøgning til, samt at ansøger skal aflevere flere ESPD’er pr. delaftale, hvis ansøger udgør en sammenslutning af virksomheder (f.eks. konsortium) eller baserer sig på andre økonomiske aktørers kapacitet (støttende virksomhed).
Ansøger skal i ESPD'et udfylde del II, afsnit A-D, del III, afsnit A-C, del IV, afsnit B-C, samt del V.
Ansøger skal herved bekræfte, at ansøger ikke er omfattet af de obligatoriske og frivililge udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135, stk. 1-3, § 136, stk 1, nr. 1-3 samt § 137, stk. 1, nr. 1, 2 og 5 (ESPD del III, afsnit A, B og C). Herudover skal ansøger oplyse de efterspurgte oplysninger om formåen i pkt. III.1.2) og III.1.3) (ESPD Del IV, afsnit B og C).
De efterspurgte oplysninger danner grundlag for Andels vurdering af, hvorvidt ansøger er egnet til at løfte den udbudte opgave, og hvilke ansøgere, der opfordres til at afgive tilbud. Hvis ansøger deltager i udbudsproceduren sammen med andre, navnlig som del af en gruppe, et konsortium, et joint venture eller lignende, skal alle berørte deltagere indsende et særskilt ESPD med udfyldelse af del II, afsnit A-D, del III, afsnit A-C, del IV, afsnit B-C, samt del V. Herved skal hver deltager i det individuelle ESPD angive den økonomiske aktørs rolle i gruppen, de øvrige økonomiske aktører, der deltager i proceduren samt i givet fald navnet på den deltagende gruppe (ESPD del II.A). Hvis ansøger baserer sig på andre enheders finansielle og økonomiske og/eller tekniske og faglige kapacitet (støttende virksomhed), skal disse tillige vedlægge en særskilt ESPD med udfyldt del II, afsnit A-B, Del III, afsnit A-C, del IV, afsnit B-C (afhængig af støtten), samt del V. Det vil i forbindelse med egnethedsvurderingen være den samlede egnethed, der vurderes.
Ansøger kan alene indgive én ansøgning om prækvalifikation. Såfremt samme juridiske enhed er en del af eller på anden måde deltager i flere ansøgninger, f.eks. selv indgiver egen ansøgning, men samtidig indgår som deltager i et konsortium, der ansøger, skal ansøgerne sikre, at samme juridisk enheds deltagelse ikke medfører mulighed for gensidigt at påvirke indholdet af de forskellige tilbudsgiveres tilbud.
Se i øvrigt ESPD vejledning i EU-supply samt udbudsmaterialets bilag A, Retningslinjer for Prækvalifikationsfasen.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: https://www.kfst.dk/
I henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud (Lovbekendtgørelse nr. 593 af 2.6.2016 med senere ændringer) gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
En klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har afsendt en underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret.
Andre klager skal være modtaget i Klagenævnet inden:
1) 45 kalenderdage efter, at ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/