Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=289394&B=UVM
Udbyder
Styrelsen for It og Læring
Vindere
Offentligt udbud vedrørende kontrakt om måling af elevtrivsel
(21.05.2021)
Rambøll Management Consulting
Hannemanns Alle 53
2300 København S
Offentligt udbud vedrørende kontrakt om måling af elevtrivsel
Styrelsen for It og Læring
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 13223459
Postadresse: Vester Voldgade 123
By: København V
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 1552
Land: Danmark
Kontaktperson: Hany Dughaim
E-mail: hany.dugham@stil.dk
Telefon: +45 35878291
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://stil.dk/
Del II: Genstand
Offentligt udbud vedrørende kontrakt om måling af elevtrivsel
Leverandøren skal årligt gennemføre en årlig trivselsmåling på hver af følgende undervisningsområder; folkeskolen, de forberedende grunduddannelser, de gymnasiale uddannelser og erhvervsuddannelser. Trivselsmålingerne skal foretages i en af leverandøren leveret applikation, og er lovpligtig for de nævnte undervisningsinstitutioner.
København V
Leverandøren skal årligt gennemføre en trivselsmåling på hver af følgende undervisningsområder; folkeskolen, de forberedende grunduddannelser, de gymnasiale uddannelser og erhvervsuddannelser. Trivselsmålingerne skal foretages i en af leverandøren leveret applikation, og er lovpligtig for de nævnte undervisningsinstitutioner. Spørgerammen for trivselsmålingerne er fastsat i bekendtgørelser. Kontraktens hovedydelser er indsamling af trivselsdata, drift, vedligehold og videreudvikling af applikationen.
Ordregiver har ret til at forlænge kontrakten 2 gange med 1 år.
Ordregiver har ret til at forlænge kontrakten 2 gange med 1 år.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Egenkapital og årets resultat ifølge den senest godkendte årsrapport.
Positiv egenkapital for det seneste regnskabsår og et positivt resultat i gennemsnit for de seneste 2 regnskabsår.
Referencer for sammenlignelige ydelser inden for spørgeskemaundersøgelser inden for de sidste 3 år.
Mindst 3 referencer med angivelse af kundens navn, teknisk løsning, antal respondenter samt perioden for ydelsens udførelse.
Del IV: Procedure
Ordregiver åbner tilbuddene efter tilbudsfristens udløb. Tilbudsgiverne har ikke adgang til at overvære åbningen af tilbud. Efter tilbuddene er åbnet, vil ordregiver vurdere, om tilbuddene opfylder de formelle krav i udbudsmaterialet. Ordregiver vurderer endvidere, om tilbuddene er konditionsmæssige.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk