23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 154-284919
Offentliggjort
12.08.2015
Udbudstype
Andre

Udbyder

Aarhus Kommune, Magistratsafdelingen for Sociale Forhold og Beskæftigelse, Fællesstab for IT og Digi

Vindere

(12.08.2015)
CSC Scandihealth A/S
P.O. Pedersensvej 2
8200 Aarhus N

Leveringsaftale indgået iht. Staten og Kommunernes Indkøbs Service Rammeaftale 02.19 ASP og Cloud-SaaS Services


Aarhus Kommune, Magistratsafdelingen for Sociale Forhold og Beskæftigelse, Fællesstab for IT og Digi

Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed

Denne bekendtgørelse er omfattet af: Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed/ordregiver

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Aarhus Kommune, Magistratsafdelingen for Sociale Forhold og Beskæftigelse, Fællesstab for IT og Digitalisering
Værkmestergade 15
8000 Aarhus
DANMARK
Mailadresse: mabl@aarhus.dk

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
1.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders / ordregiveres vegne
Den ordregivende myndighed / ordregiveren indkøber på andre ordregivende myndigheders / ordregiveres vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten
Leveringsaftale indgået iht. Staten og Kommunernes Indkøbs Service Rammeaftale 02.19 ASP og Cloud-SaaS Services.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 11: Managementkonsulentvirksomhed [6] og hermed beslægtede tjenesteydelser
II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Leveringsaftale agtes indgået iht. Statens og Kommunernes Indkøbs Services Rammeaftale 02.19 ASP og Cloud-SaaS Services. Leveringsaftalen omfatter et kombineret Udfører- og Myndighedssystem med yderligere mulighed for håndtering af medicin til borgere, tilbudsstyring og regnskab, en komplet BI pakke, kommunens egen administration af indsatser og formularer (inkl. versionsstyring) mm.
II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

72000000, 72200000, 72240000, 72250000, 72260000, 72300000, 72416000, 72510000, 72514000

II.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
Værdi: 8 500 000 DKK
Eksklusive moms

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende (jf. del 2 i bilag D1, D2 eller D3)
Begrundelse for anvendelse af udbud med forhandling uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende i henhold til direktiv 2004/18/EF
Anden begrundelse for tildeling af kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende
Kontrakten er ikke omfattet af direktivet

Aarhus Kommune har offentliggjort profylaksebekendtgørelse nr. 2015/S 138-255330 vedrørende træk på Statens og Kommunernes Indkøbs Service A/S’ rammeaftale 02.19 ASP og Cloud-SaaS Services. Ved en fejl var der i profylaksebekendtgørelse nr. 2015/S 138-255330 oplyst en for lav kontraktværdi. Aarhus Kommune ønsker derfor med denne profylaksebekendtgørelse at offentliggøre den resterende kontraktværdi, for den påtænkte indgåede aftale i henhold til Statens og Kommunernes Indkøbs Service A/S’ rammeaftale 02.19 ASP og Cloud-SaaS Services. Efter standstill-periodens udløb, agter Aarhus Kommune at indgå aftale med CSC Scandihealth A/S. Tildelingen til CSC Scandihealth A/S er gennemført i henhold til Statens og Kommunernes Indkøbs Service A/’S retningslinjer for træk på rammeaftale 02.19 ASP og Cloud-SaaS Services.

IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed / ordregiveren
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

Udbudsbekendtgørelse

Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2014/S 69-119099 af 8.4.2014

Del V: Kontrakttildeling

V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
V.2) Oplysninger om tilbud
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

CSC Scandihealth A/S
P.O. Pedersensvej 2
8200 Aarhus N
DANMARK

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: www.klfu.dk

VI.3.2) Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er) Har en ordregiver fulgt proceduren i § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.
Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. Håndhævelseslovens § 6, stk. 3. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed begæres opsættende virkning af klagen, jf. Håndhævelseslovens § 12, stk.1.
VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
Fax: +45 41715100

VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
7.8.2015

Send til en kollega

0.031