23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2020/S 250-626331
Offentliggjort
23.12.2020
Udbudstype
Vejl. periodisk bekendtgørelse

Udbyder

Evida Service Nord A/S

Tekniske konsulenter med kendskab til SAP/4 Hana og Microsoft Dynamics 365 FO


Evida Service Nord A/S

Vejledende periodisk bekendtgørelse – forsyningsvirksomhed

Denne bekendtgørelse har til formål at reducere fristen for modtagelse af bud

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/25/EU

Del I: Ordregivende enhed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Evida Service Nord A/S
CVR-nummer: 40318941
Postadresse: Vognmagervej 14
By: Viborg
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 8800
Land: Danmark
Kontaktperson: Emilie Palmus Ehrenskjöld
E-mail: udbud@evida.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.evida.dk
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Evida Service Syd A/S
CVR-nummer: 39315130
Postadresse: Vognmagervej 14
By: Viborg
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 8800
Land: Danmark
Kontaktperson: Emilie Palmus Ehrenskjöld
E-mail: udbud@evida.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.evida.dk
I.2) Information om fælles indkøb
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.6) Hovedaktivitet
Produktion, transport og distribution af gas og varme

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Tekniske konsulenter med kendskab til SAP/4 Hana og Microsoft Dynamics 365 FO

II.1.2) Hoved-CPV-kode
72100000 Konsulentvirksomhed vedrørende maskinel
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Evida søger tekniske konsulenter med kendskab til SAP/4 Hana og Microsoft Dynamics 365 FO. Konsulenterne skal strukturere og opsætte skabeloner for simpel indlæsning i ERP-systemerne. Konsulenterne skal have en teknisk baggrund som maskinmester, maskiningeniører eller lignende. Herudover skal konsulenter have forståelse for roterende, og tryksatte maskiner.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
72100000 Konsulentvirksomhed vedrørende maskinel
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK DANMARK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Evida søger tekniske konsulenter med kendskab til SAP/4 Hana og Microsoft Dynamics 365 FO. Konsulenterne skal strukturere og opsætte skabeloner for simpel indlæsning i ERP-systemerne. Konsulenterne skal have en teknisk baggrund som maskinmester, maskiningeniører eller lignende. Herudover skal konsulenterne have forståelse for roterende, og tryksatte maskiner. Det er afgørende for Evida, at konsulenterne har den tekniske forståelse for maskiner, men også forståelse for ERP-systemer.

Opgaverne er blandt flere:

— VH-planer

— Forslag til lagerføring

— Styrende dokumenter for vedligehold og opsætning i ERP-systemet

— Sikre optimal styring af Asset.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
II.2.11) Oplysninger om optioner
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
22/01/2021

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med flere aktører
Højeste antal påtænkte deltagere i rammeaftalen: 2
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.2) Tidsfrist for indgivelse af ansøgninger eller modtagelse af tilbud eller oplæg til forhandling / Frist for modtagelse af interessetilkendegivelser
IV.2.5) Planlagt startdato for tildelingsprocedurerne:

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
Telefon: +45 72405708
VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
Officielt navn: Finder ikke anvendelse
By: Finder ikke anvendelse
Land: Danmark
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Underskrivelsen af kontrakten vil afvente afholdelsen af en 10-dages standstill periode. Standstill perioden vil blive beregnet fra datoen for offentliggørelse af nærværende bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.

Da ordregiver anvender proceduren i lov om Klagenævn for Udbuds § 4, skal en klage over, at ordregiver har indgået kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse, være indgivet til Klagenævnet inden for 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået kontrakten, jf. lov om Klagenævnet for Udbuds § 7, stk. 3.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Fobrugerstyrelsen
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
18/12/2020

Send til en kollega

0.047