23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 148-273598
Offentliggjort
04.08.2015
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Frederiksberg Kommune

1. Udbud af Koncernløsning til Frederiksberg Kommune


Frederiksberg Kommune

Vejledende forhåndsmeddelelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Frederiksberg Kommune
Smallegade 1
Att: Steen Krabbe
2000 Frederiksberg
DANMARK
Telefon: +45 28982055
Mailadresse: stkr03@frederiksberg.dk

Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II.B: Kontraktens genstand (Varer eller tjenesteydelser)

II.1) Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
1. Udbud af Koncernløsning til Frederiksberg Kommune.
II.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted
Tjenesteydelseskategori nr. 7: Edb-tjenesteydelser og hermed beslægtede tjenesteydelser

NUTS-kode DK011

II.3) Oplysninger om rammeaftale
Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale: nej
II.4) Kort beskrivelse af arten og mængden eller værdien af varerne eller tjenesteydelserne:
Frederiksberg Kommune agter i efteråret 2015 at konkurrenceudsætte implementering, vedligeholdelse, support, drift og videreudvikling af en Koncernløsning.
Frederiksberg Kommune gennemfører en teknisk dialog med aktører i markedet forud for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelsen. Se nærmere herom i punkt VI.2).

Delaftaler

Kontrakten er opdelt i delaftaler: nej
II.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

72000000

II.6) Planlagt startdato for tildelingsprocedurerne
II.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.8) Yderligere oplysninger:

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Kontraktbetingelser
III.1.1) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
III.2) Betingelser for deltagelse
III.2.1) Oplysning om reserverede kontrakter

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
Konkurrenceudsættelsen vil ske i form af et EU-udbud. Det endelige udbud forventes offentliggjort efter efterårsferien 2015.
Dette giver en udbudsperiode, der løber op mod årsskiftet og en endelig underskrift forventet ultimo februar 2016 med sigte på implementeringsstart primo marts 2016 og driftsstart omkring årsskiftet 2016/17.
Konkurrenceudsættelsen forventes at skulle dække følgende funktionelle områder:
— Økonomi
— Debitor
— Indkøb og
— e-handel.
Hertil kommer optioner på
— Indkøbsanalyse og
— Ressource- og projektstyring (indeholdende bl.a. Facility Management, lagerstyring, værkstedsstyring, plejeplaner og tidsregistrering).
VI.3) Oplysninger om den generelle lovramme
VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
30.7.2015

Send til en kollega

0.047