Fakta om udbudet
EU-nr
2015/S 148-273598
Offentliggjort
04.08.2015
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse
Udbyder
Frederiksberg Kommune
1. Udbud af Koncernløsning til Frederiksberg Kommune
Frederiksberg Kommune
Vejledende forhåndsmeddelelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)
Frederiksberg Kommune
Smallegade 1
Att: Steen Krabbe
2000 Frederiksberg
DANMARK
Telefon: +45 28982055
Mailadresse: stkr03@frederiksberg.dk
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej
Del II.B: Kontraktens genstand (Varer eller tjenesteydelser)
II.1) Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
1. Udbud af Koncernløsning til Frederiksberg Kommune.
II.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted
Tjenesteydelseskategori nr. 7: Edb-tjenesteydelser og hermed beslægtede tjenesteydelser
NUTS-kode DK011
II.3) Oplysninger om rammeaftale
Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale: nej
II.4) Kort beskrivelse af arten og mængden eller værdien af varerne eller tjenesteydelserne:
Frederiksberg Kommune agter i efteråret 2015 at konkurrenceudsætte implementering, vedligeholdelse, support, drift og videreudvikling af en Koncernløsning.
Frederiksberg Kommune gennemfører en teknisk dialog med aktører i markedet forud for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelsen. Se nærmere herom i punkt VI.2).
Frederiksberg Kommune gennemfører en teknisk dialog med aktører i markedet forud for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelsen. Se nærmere herom i punkt VI.2).
Delaftaler
Kontrakten er opdelt i delaftaler: nej II.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
72000000
II.6) Planlagt startdato for tildelingsprocedurerne
II.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.8) Yderligere oplysninger:
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
III.1) Kontraktbetingelser
III.1.1) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
III.2) Betingelser for deltagelse
III.2.1) Oplysning om reserverede kontrakter
Del VI: Supplerende oplysninger
VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
Konkurrenceudsættelsen vil ske i form af et EU-udbud. Det endelige udbud forventes offentliggjort efter efterårsferien 2015.
Dette giver en udbudsperiode, der løber op mod årsskiftet og en endelig underskrift forventet ultimo februar 2016 med sigte på implementeringsstart primo marts 2016 og driftsstart omkring årsskiftet 2016/17.
Konkurrenceudsættelsen forventes at skulle dække følgende funktionelle områder:
— Økonomi
— Debitor
— Indkøb og
— e-handel.
Hertil kommer optioner på
— Indkøbsanalyse og
— Ressource- og projektstyring (indeholdende bl.a. Facility Management, lagerstyring, værkstedsstyring, plejeplaner og tidsregistrering).
Dette giver en udbudsperiode, der løber op mod årsskiftet og en endelig underskrift forventet ultimo februar 2016 med sigte på implementeringsstart primo marts 2016 og driftsstart omkring årsskiftet 2016/17.
Konkurrenceudsættelsen forventes at skulle dække følgende funktionelle områder:
— Økonomi
— Debitor
— Indkøb og
— e-handel.
Hertil kommer optioner på
— Indkøbsanalyse og
— Ressource- og projektstyring (indeholdende bl.a. Facility Management, lagerstyring, værkstedsstyring, plejeplaner og tidsregistrering).
VI.3) Oplysninger om den generelle lovramme
VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
30.7.2015