Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Copenhagen Business School Handelshøjskolen
Opdateringer
IV.2.2)
Placering af det tekst, der skal ændres:Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
I stedet for:
Dato: 05-01-2021
Time: 12:00
Læses:
Dato: 03-01-2031
Time: 12:00
Dynamisk indkøbssystem - computer og tilbehør
Copenhagen Business School Handelshøjskolen
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 19596915
Postadresse: Solbjerg Plads 3
By: Frederiksberg
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 2000
Land: Danmark
Kontaktperson: Tobias Aaskov
E-mail: tea.legal@cbs.dk
Telefon: +45 38154285
Fax: +45 38152015
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/138345048.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.cbs.dk/
Del II: Genstand
Dynamisk indkøbssystem - computer og tilbehør
Ordregiver udbyder et dynamisk indkøbssystem for computer og tilbehør:
— Bærbare PC'er
— Stationær PC'er
— Dockingstationer
— Tastatur
— Mus og mussemåtter.
Følgende opsummering af produkter er ikke udtømmende.
Frederiksberg
For nærmere beskrivelse af det dynamiske indkøbssystem, se bilag 1.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der er ingen udvælgelse, da der er tale om et dynamisk indkøbssystem. Der er således alene opstillet egnethedskrav som er mindstekrav. Mindstekravene gælder for ansøgning på samtlige kategorier i det dynamiske indkøbssystem.
Positiv egenkapital i de seneste tre (3) disponible regnskabsår. Har en anmodende virksomhed eksisteret i mindre end 3 år, skal den anmodende virksomhed fremlægge positiv egenkapital for virksomhedens tilgængelige regnskabsår.
Der er ingen udvælgelse, da der er tale om et dynamisk indkøbssystem. Der er således alene opstillet egnethedskrav som er mindstekrav. Mindstekravene gælder for ansøgning på samtlige kategorier i det dynamiske indkøbssystem.
Den anmodende virksomhed skal afgive 2 referencer over de betydeligste leveringer af varer, der svarer til den udbudte kategori, med angivelse af beløb, tidspunkt, og kontaktoplysninger hos modtageren, som kan bekræfte levering af varen.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk