23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2020/S 237-582758
Offentliggjort
04.12.2020
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Beskæftigelsesministeriet

Vindere

Udbud af statistik- og kvalitetssikringsløsning til Beskæftigelsesministeriet

(02.02.2021)
Siteimprove A/s
Sankt Annæ Plads 28
2400 København K

Statistik- og kvalitetssikringsløsning til Beskæftigelsesministeriet


Beskæftigelsesministeriet

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Beskæftigelsesministeriet
CVR-nummer: 10172748
Postadresse: Holmens Kanal 20
By: København K
NUTS-kode: DK0 DANMARK
Postnummer: 1060
Land: Danmark
Kontaktperson: Sabrina Lechenmayer
E-mail: bm@bm.dk
Telefon: +45 72205000
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.bm.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/308612
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=287682&B=BM
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=287682&B=BM
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Ministerium eller en anden myndighed på nationalt plan eller forbundsplan, herunder regionale eller lokale afdelinger
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Statistik- og kvalitetssikringsløsning til Beskæftigelsesministeriet

Sagsnr.: 2020-4484
II.1.2) Hoved-CPV-kode
48463000 Programpakke til statistikformål
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbud af statistik- og kvalitetssikringsløsning til Beskæftigelsesministeriet. Beskæftigelsesministeriet skal købe en real-time løsning til statistik på og kvalitetssikring af koncernens websider og intranet. Beskæftigelsesministeriet skal kunne trække statistikker og skal kunne foretage kvalitetssikring af sine sider når som helst. Beskæftigelsesministeriet skal til hver en tid kunne trække statistikrapporter og rapporter om kvalitetssikring fra løsningen, ligesom rapporterne skal kunne opsættes til automatisk udsendelse. Rapporterne vil Beskæftigelsesministeriet skulle udsende med forskellige mellemrum, for forskellige perioder og med forskelligt indhold til faste modtagere.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 3 500 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
48460000 Programpakke til analyse-, forsknings-, beregnings- eller prognoseformål
72212460 Udvikling af programmel til analyse-, forsknings-, beregnings- eller prognoseformål
72212463 Udvikling af programmel til statistikformål
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0 DANMARK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Offentligt udbud af statistik- og kvalitetssikringsløsning til Beskæftigelsesministeriet.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Sammenhængskraft / Vægtning: 30
Kvalitetskriterium - Navn: Brugervenlighed / Vægtning: 30
Kvalitetskriterium - Navn: Fleksibilitet / Vægtning: 10
Pris - Vægtning: 30
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 3 500 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Beskæftigelsesministeriet kan forlænge kontrakten med 2 x 24 måneder senest 3 måneder før kontraktens ophør.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Med afsæt i bilag 1: Kravspecifikation og bilag 2: Priser kan Beskæftigelsesministeriet tilkøbe optioner frem til 6 måneder inden kontraktens udløb.

Det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø (NFA) skal have mulighed for at tilslutte sig løsningen med en måneds varsel. NFA har 1 500 sider, som vil være omfattet af løsningen.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Tilbudsgiver skal oplyse den samlede årsomsætning for de seneste 3 afsluttede og godkendte regnskabsår.

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Minimumsniveauet for egnethed for den samlede årsomsætning er én x kontraktsum (3,5 mio. DKK ekskl. moms) beregnet som et gennemsnit af de 3 regnskabsår.

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Tilbudsgiver skal angive referencer for sammenlignelige opgaver. Referencerne skal præsenteres enkeltvis, og præsentationen bør indeholde en beskrivelse af de tekniske krav til leverancen, herunder en beskrivelse af tilbudsgivers opfyldelse heraf, og tidsforbruget ved referencen og kunden.

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Minimumsniveauet for egnethed er minimum 3 referencer og maks. 5 referencer. Referencerne må højst være 3 år gamle. Referencerne skal være relevante i forhold til den udbudte aftale.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
Hasteprocedure
Begrundelse:

Beskæftigelsesministeriet har gennemført et offentligt udbud, udbudsbekendtgørelse: 2020/S 208-507051, hvor der kun blev afgivet ukonditionsmæssige tilbud.

Beskæftigelsesministeriet er derfor nødt til at gennemføre et nyt udbud.

IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 17/12/2020
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 17/12/2020
Tidspunkt: 12:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klage over tildeling af en kontrakt skal være indgivet 45 kalenderdage, efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har tildelt/indgået kontrakt, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 2, nr. 1.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: https://www.kfst.dk/
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
01/12/2020

Send til en kollega

0.047