Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=286725&B=DTU
Udbyder
Danmarks Tekniske Universitet - DTU
Vindere
Udvikling og tilpasning af software
(13.08.2021)
Visma Consulting A/S
Nørgaardsvej 32
2800 Kongens Lyngby
Driftsbistand
(13.08.2021)
Cybercom A/S
Vesterbrogade 149
1620 København V
Projektledelse
(13.08.2021)
KPMG P/S
Dampfærgevej 28
2100 København Ø
Dynamisk indkøbssystem IT-konsulenter
Danmarks Tekniske Universitet - DTU
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 30060946
Postadresse: Anker Engelunds Vej 1
By: Kgs. Lyngby
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2800
Land: Danmark
Kontaktperson: Peter Oppenlænder Madsen
E-mail: peom@dtu.dk
Telefon: +45 23100297
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.dtu.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/165863
Del II: Genstand
Dynamisk indkøbssystem IT-konsulenter
Ordregiver udbyder et dynamisk indkøbssystem for IT-konsulenter inden for følgende 9 kategorier:
- Driftsbistand
- Udvikling og tilpasning af software
- Support og vedligehold
- Sikkerhed
- IT-management
- Rådgivning
- Projektledelse
- Test
- Arkitektur.
Driftsbistand
Ydelser indenfor kategorien:
- Support til økonomisystemer, studieadministrative systemer, ESDH-systemer, ITSM, CMS-systemer, integrationsplatforme m.fl.
- Oracle, Microsoft, Opensource og Cloud
- Infrastruktur såsom netværk, storage og server
- Telefonisystem (Infrastruktur)
- AV opsætning, drift og vedligehold af AV udstyr på campus
- Client management
- Dataudtræk og konvertering af data.
Ud over de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudsloven § 135-136, gælder de frivillige udelukkelsesgrunde § 137, stk. 1, nr. 1, 2 og 6, for denne udbudsprocedure.
Udvikling og tilpasning af software
Ydelser inden for kategorien:
- Systemudvikling, analyse, design, data- og begrebsmodellering
- Integration, og tilpasning af fx økonomisystemer, studieadministrative systemer, ESDH systemer, ITSM, CMS-systemer, Cloud, m.fl.
- Dataudtræk og konvertering af data.
Ud over de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudsloven § 135-136, gælder de frivillige udelukkelsesgrunde § 137, stk. 1, nr. 1, 2 og 6, for denne udbudsprocedure.
Support og vedligehold
Ydelser inden for kategorien:
- Supportaftaler til fx økonomisystemer, studieadministrative systemer, ESDH-systemer, TSM, CMS-systemer, m.fl.
- Support af telefonisystem, callcenter, omstilling
- Support til Microsoft
- AV support og vedligehold af AV løsninger på campus
- Client management.
Ud over de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudsloven § 135-136, gælder de frivillige udelukkelsesgrunde § 137, stk. 1, nr. 1, 2 og 6, for denne udbudsprocedure.
Sikkerhed
Ydelser inden for kategorien:
- IT awareness / kommunikation
- Sikkerhedsløsninger client management
- Risikostyring
- Security Operations Center (SOC)
- Incident Management
- SIEM - incident- og eventmanagement
- IT-sikkerhed
- GPDR-sikkerhed.
Ud over de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudsloven § 135-136, gælder de frivillige udelukkelsesgrunde § 137, stk. 1, nr. 1, 2 og 6, for denne udbudsprocedure.
IT-management
Ydelser inden for kategorien:
- Governance
- Strategi og organisationsudvikling
- Effektivisering og procesoptimering
- Politikker og lovgivning
- Digitaliseringsstrategi
- Ledelses- og personaleudvikling
- Servicekatalog
- Agile processer
- ITIL processer
- Forandringsledelse.
Ud over de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudsloven § 135-136, gælder de frivillige udelukkelsesgrunde § 137, stk. 1, nr. 1, 2 og 6, for denne udbudsprocedure.
Rådgivning
Ydelser inden for kategorien:
- Compliance rådgivning
- AV rådgivning
- IT-teknisk rådgivning i forbindelse med indkøb (fx bistand til udarbejdelse af kravspecifikationer i forbindelse med indkøb og udbud.
Dataudtræk og konvertering af data.
Ud over de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudsloven § 135-136, gælder de frivillige udelukkelsesgrunde § 137, stk. 1, nr. 1, 2 og 6, for denne udbudsprocedure.
Projektledelse
Ydelser inden for kategorien:
- Forretningsprojektledelse
- Teknisk projektledelse
- Change Management projektledelse
- Øvrig projektledelse.
Ud over de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudsloven § 135-136, gælder de frivillige udelukkelsesgrunde § 137, stk. 1, nr. 1, 2 og 6, for denne udbudsprocedure.
Test
Ydelser indenfor kategorien:
- Bistand ifm. diverse test som fx brugertest, sikkerhedstest mv.
- Bistand til udvælgelse af testværktøjer og licenser.
Ud over de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudsloven § 135-136, gælder de frivillige udelukkelsesgrunde § 137, stk. 1, nr. 1, 2 og 6, for denne udbudsprocedure.
Arkitektur
Ydelser indenfor kategorien:
- Enterprisearkitektur
- Applikationsarkitektur
- Informationsarkitektur
- Teknologiarkitektur
- Forretningsarkitektur
- Løsningsarkitektur
- Infrastrukturarkitektur
- Systemarkitektur.
Ud over de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudsloven § 135-136, gælder de frivillige udelukkelsesgrunde § 137, stk. 1, nr. 1, 2 og 6, for denne udbudsprocedure.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Klage over prækvalifikation:
Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet 20 kalenderdage regnet fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af en kontrakt:
Klage over tildeling af en kontrakt skal være indgivet 45 kalenderdage, efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har tildelt/indgået kontrakt, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 2, nr. 1.
Klage over tildeling under en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud):
Klage over tildeling af en kontrakt under en rammeaftale med genåbning af konkurrencen skal være indgivet 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen er tildelt/indgået, hvis denne underretning indeholder en begrundelse for beslutningen, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 2, nr. 2.
Klage over tildeling af en rammeaftale:
Klage over tildeling af en rammeaftale skal være indgivet 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 2, nr. 3.
Klage over direkte tildeling:
Klage over, at ordregiver i strid med udbudsloven har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder en begrundelse for ordregivers beslutning om at tildele kontrakten direkte, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 3.
Klage over offentlige indkøb under tærskelværdien:
Klage over overtrædelser af indkøb under tærskelværdien skal være indgivet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte tilbudsgivere om, hvem ordregiver har besluttet at indgå kontrakt med, hvis underretningen indeholder en begrundelse; og 6 måneder efter at ordregiver har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, hvis underretningen indeholder en begrundelse for beslutningen, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 4, nr. 1 og 2. Klage over prækvalifikation for indkøb under tærskelværdien skal være indgivet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen indeholder en begrundelse for beslutningen, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 5.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk